כותרות אחרונות
Search

חברת "Locusview" מודיעה על מינויו של ששי עידן לתפקיד מנהל המוצר הראשי בחברה.

ששי עידן – צילום: עצמי פרטי

 

חברת "Locusview" מודיעה על מינויו של ששי עידן לתפקיד מנהל המוצר הראשי בחברה.

עידן מצטרף ל- "Locusview" לאחר 20 שנים ב- "ClickSoftware" ו- "Salesforce", עם נסיון מוכח והישגים רבים בתחום ניהול משאבים במערכי שירות FSM (Field Service Management) עבור חברות תשתית.  

    

הרצליה פיתוח, שיקגו, 22 ביוני 2021 – חברת "Locusview", המפתחת פלטפורמת תוכנה (SaaS) לניהול פרויקטים של הקמת תשתיות רחבי היקף בתחומי האנרגיה, התקשורת והמים, מודיעה על מינויו של ששי עידן לתפקיד מנהל המוצר הראשי בחברה. עידן מצטרף לחברת "Locusview" בתקופה בה החברה נמצאת בצמיחה גלובלית משמעותית. הטכנולוגיה הנוכחית של החברה הוכיחה את עצמה כבעלת ערך רב בשטח, בשלב הקמת התשתית עצמה, ועידן יהיה אמון על הרחבת היצע המוצרים לשלב התכנון, טרום ההקמה, ואופטימיזציית משאבים בחברה.

 

עידן מביא עמו מעל 20 שנות ניסיון בתחום ניהול המשאבים במערכי שירות מחברת "ClickSoftware", שם מיצב את החברה כמובילה בקטגוריה זו כאשר כיהן כמנהל האסטרטגיה הראשי בחברה. עידן הוביל את חזון המוצר, האסטרטגיה ומפת הדרכים לפני ש- "ClickSoftware"  נרכשה על ידי "Salesforce" בסכום של 1.4 מיליארד דולר.

 

ששי עידן – צילום: עצמי פרטי

 

ששי עידן: "חברות תשתית מחפשות פלטפורמה אחודה עם פתרון מקיף מקצה לקצה עבור פרויקטי הקמת תשתיות מורכבים וLocusview  נמצאת בפוזיציה הטובה ביותר המאפשרת לחברות התשתית להגיע לשם. זו הזדמנות מצוינת לקדם את היצע המוצרים שלנו. אני נרגש לצאת למסע חדש עם חברת "Locusview" שיצרה קטגוריה חדשה לגמרי עבור חברות תשתית והיא ניהול בנייה דיגיטלית (Digital Construction Management). המטרה היא לסייע לחברות תשתית אנרגיה, תקשורת ומים לנהל ולייעל את תהליך הקמת התשתיות משלב התכנון, ביצוע הבניה על שלביה השונים ועד להגשה לרשויות. חברת "Locusview" מבדלת עצמה מפתרונות אחרים שכן החברה הוקמה על- ידי ועבור התעשייה. בחברה מקדישים חשיבות עליונה לצוותי השטח ולממשק משתמש ידידותי וקל לתפעול. עקרונות אלו תורגמו למוצר שמותאם לתעשייה במאת האחוזים". ומוסיף  "אנו מחויבים למשימה שלנו לבניית פלטפורמה שלמה לניהול תהליך בניית תשתית".

 

 שחר לוי מייסד ומנכ"ל "Locusview": "ששי מביא עמו ידע נרחב בתעשייה, יכולות ניהול וגישה הממוקדת בלקוחות, שהיא אחת מערכי המפתח של החברה. הניסיון שהוא מביא מהעבודה במחלקות שונות ב-"ClickSoftware" / "Salesforce" וההבנה ששיתוף פעולה עם הלקוחות הוא קריטי להצלחת החברה, תתרום לצמיחה שלנו", 

 

באפריל 2021 הודיעה "Locusview" על השלמת סבב גיוס בסך 64 מיליון דולר בסבב Series A, סבב ההשקעות הגדול ביותר של החברה אותו הובילה קרן השקעות הצמיחה IGP. ל-IGP הצטרפו לאומי פרטנרס, כלל ביטוח, ודיסקונט קפיטל, המושקעים בקרן, כלל-טק והמשקיעים הקיימים של החברה. סך גיוסי ההון של החברה עד כה עומדים על כ- 80 מיליון דולר.

 

אודות חברת "Locusview":   

פלטפורמת התוכנה (SaaS) של Locusview מאפשרת לכל בעלי הענין בפרויקטים של הקמת תשתיות לנהל ולייעל את הפרויקטים משלב התכנון, ביצוע הבניה על שלביה השונים תוך בקרה בזמן אמת, על צוותים, ציוד ותקציב, ועד להגשה לרשויות, מקצה לקצה ובענן, בצורה מדויקת ושקופה תוך שיפור הבטיחות התפעולית, ניהול חכם של משאבים ועמידה ברגולציה מתהדקת. החברה הצליחה בתוך כשנתיים ממועד השקת המוצר הראשון של החברה, להטמיע את הפלטפורמה של החברה בלמעלה מ-25 חברות תשתיות האנרגיה הגדולות והמובילות בארה"ב, ולשרת מעל-5,000 צוותי שטח שניהלו באמצעות המערכת עשרות אלפי פרויקטים להקמת תשתיות בהיקף של למעלה מ-5 מיליארד דולר בשנתיים האחרונות לבדן.