כותרות אחרונות
Search

חברת "LG" מחזקת את מעמדה כמובילה דומיננטית בתעשיית הטלוויזיות עם טכנולוגיה אולטימטיבית.

 

חברת "LG" מחזקת את מעמדה כמובילה דומיננטית בתעשיית הטלוויזיות עם טכנולוגיה אולטימטיבית.

טלוויזיות הפרמיום של "LG" משודרגות עם פאנל חדשני, מעבד משופר וממשק משתמש חדש ומציעות מגוון רחב יותר של גדלים לשנת 2021.

 

חברת "LG" מציבה רף חדש בתעשיית הטלוויזיות, עם קו מוצרי פרמיום הכולל מסכי OLED, QNED Mini LED ומסכים בטכנולוגיית NanoCell. רשימת הדגמים כוללת את המסך מדגם 48C1, אשר זכה בפרס החדשנות Best of Innovation Award, בתערוכת CES 2021, המתקיימת השנה במתכונת וירטואלית, ולצידו גם דגמים נוספים של החברה שקטפו פרסי חדשנות. ספינת הדגל של "LG" בעולם הטלוויזיות זכתה לשדרוג מבפנים ומבחוץ, עם טכנולוגיות דוגמת פאנל OLED חדש, מבנה חדש של פאנל LCD המשלב טכנולוגיית  Quantum NanoCell עם תאורת mini LED אחורית לשיפור דיוק הצבעים ולהפקת ניגודיות גבוהה יותר, כמו גם מעבד בינה מלאכותית משודרג, מערכת הפעלה webOS שעברה תכנון מחדש, ועיצוב חיצוני שובה עין.

 

קו טלוויזיות ה- OLED של LG מציג את הטווח המקיף ביותר של דגמים בגדלים גדולים, ונשען על המורשת של החברה בתחומי איכות התמונה. סדרת G1 החדשה משלבת את OLED evo, המהווה את השלב הבא באבולוציה של טכנולוגיית OLED ומספקת תאורה משופרת, חדות גבוהה יותר ותמונה נקייה, מפורטת וטבעית.

 

"LG" מרחיבה גם את מגוון אפשרויות הבחירה הניצבות בפני צרכנים. סדרת C1 מציגה אופציות גדלים של החל מ- 48 אינץ' ועד 83 אינץ'. מעמד Gallery Stand החדש של החברה מציג חלופה למי שאינם מעוניינים לתלות את המכשיר על גבי הקיר – ומעדיפים ליהנות מגמישות רבה יותר בתכנון המרחב הפנימי.

 

צילום: LG

 

מעבד הבינה המלאכותית החכם של LG, אלפא 9 מהדור הרביעי α Alpha 9 Gen 4 AI מספק ביצועי שיא לסדרות Z1, G1 ו- C1, כמו גם לדגמי LG QNED Mini LED TV QNED99  ו-QNED95 ולדגמי LG NanoCell TV NANO99 ו- NANO95.

 

המעבד עושה שימוש ביכולות למידה עמוקה על מנת לשפר את איכות התמונה על גבי הצגים הגדולים. טכנולוגיית AI Picture Pro מזהה את העצמים המוצגים על גבי המסך דוגמת פנים או גוף אנושי – ומבחינה בין הפרטים העיקריים ופרטי הרקע, תוך עיבוד עצמאי של כל חלק בתמונה – על מנת להציג תחושה תלת-ממדית יותר. היכולת לזהות את התוכן מאפשרת למעבד α9  דור 4 לבצע אופטימיזציה של איכות התמונה, כמות האור והתאורה ההיקפית סביב הנושא המרכזי בכל סצנה.

 

המעבד משלב גם גרסה חדשה של LG AI Sound Pro, הכולל צליל היקפי וירטואליLG’s AI Sound Pro המופק באמצעות הרמקולים המשולבים במסך, לצד מערכת כיוונון עוצמת הצליל – Auto Volume Leveling המבטיחה עקביות של עוצמת הצליל גם במעבר בין ערוצים שונים או אפליקציות סטרימינג. כך, נפתרת באופן אוטומטי בעיה המטרידה זה זמן רב את הצופים בטלוויזיה, הנאלצים להגדיר עוצמת צליל בכל מעבר ערוץ.

 

צילום: LG

 

הטלוויזיות החדשות של "LG" מציעות חוויית משתמש אינטואיטיבית בזכות פלטפורמת מערכת ההפעלה המעודכנת webOS 6.0. מערכת ההפעלה הזאת עוצבה מחדש על מנת לספק ביצועים משופרים, גישה מהירה יותר לאפליקציות ותהליך נוח יותר של גילוי תוכן תוך התאמה אישית ברמה הפרטנית ביותר. שלט רחוק Magic Remote כולל מקשים חמים ייעודיים למגוון ספקי תוכן, ואפשרות ניווט קל ונוח באקוסיסטם ההולך ומתרחב, אשר תומך במערכת הפעלה זו.

 

טלוויזיות ה- OLED החדשות של "LG" מצוידות בטכנולוגיית פיקסלים בעלי יכולת הארה עצמית, מציגים צבעי שחור מוחלט, וזוכים לציון של 100% באיכות הצבע ובמידת הנאמנות למקור, במבחני חברת הבדיקות העולמית Intertek. המסכים תומכים גם ב- Dolby Vision IQ וב- Dolby Atmos.

 

הטלוויזיות זכו גם במוניטין כמסכים הטובים ביותר לעולם הגיימינג, בקונסולות ובמחשבים אישיים. דגמי 2021 של LG מצוידים בכלים חדשים, דוגמת Game Optimizer המציג זמן תגובה של מילי-שניה בודדת, השהיה נמוכה בכניסה, וארבע כניסות התומכות במפרטי HDMI המעודכנים ביותר. משתמשים יכולים לגשת ולשנות את כל ההגדרות הנוגעות למשחקים – מנקודת שליטה אחת. Game Optimizer משולב בכל דגמי 2021 של טלוויזיות LG הפועלות בסביבת webOS, וקובע אוטומטית את הגדרות התצוגה הטובות ביותר על פי סוג המשחק. טלוויזיות ה- OLED של LG תואמות לתקן G-SYNC ותומכות ב- FreeSync, לרבות קצב עדכון מסך משתנה (VRR) – הניתנים כולם לניהול על ידי Game Optimizer.

 

צילום: LG

 

"LG" הגדילה השנה את מספר הדגמים התומכים בתקן HDMI 2.1, עם ערוץ אודיו חוזר משופר eARC ומצב השהיה נמוכה אוטומטי ALLM הנתמכים לרוחב כל קו המוצרים. טלוויזיותQNED90 Mini LED, NANO90  ו- NANO85 NanoCell יתמכו גם בקצב עדכון מסך משתנה, לטובת חובבי הגיימינג.

 

בכל הנוגע לדאגה לאיכות הסביבה – אישר גוף המעקב השוויצרי "Swiss-based Societe Generale de Surveillance "SGS כי תהליכי הייצור של "LG" מאופיינים בהשפעה סביבתית מינימאלית, פולטים זיהום זניח בלבד, משתמשים בפחות חומרים מסוכנים וניתנים למחזור ברמה גבוהה. תהליכי הייצור מצמצמים את פליטת החומרים האורגניים הנדיפים בשיעור של 50% בהשוואה לצגי LCD בגודל דומה.

 

פליטה נמוכה של אור כחול היוצר עומס על העין – מבלי להתפשר על איכות התמונה – זוכה להערכה ואישור מטעם המעבדות של TÜV Rheinland ו-Underwriters Laboratories. אלה גם הטלוויזיות הראשונות בעולם העומדות בדרישות הפחתת פליטת האור הכחול המוגדרות על ידי גוף התקינה האמריקאי Eyesafe. טלוויזיות "LG" בטכנולוגיית OLED פולטות כ- 50% פחות אור כחול בהשוואה לטלוויזיות LCD בגודל דומה.

 

צילום: LG

 

מקרני הקול החדשים של "LG" מתוכננים לעבודה עם דגמי ה- OLED – וממחישים גם הם את מחויבות החברה לתהליכי ייצור מודעים לסביבה. הצד החיצוני של מקרני קול אלה בנוי מחומרים ממוחזרים, והאריזה מספקת להם הגנה מלאה ללא שימוש בפוליאסטירן מוקצף.

 

לדברי Park Hyoung-sei, נשיא חטיבת מערכות הבידור הביתי של "LG": "המחויבות שלנו להעלאת רף האיכות בתעשייה כולה ולהצגת ערך גבוה יותר לצרכנים ניכרת היטב בקו מוצרי ה- OLED לשנת 2021. טכנולוגיית OLED evo – שהיא המתקדמת ביותר בתחום הפאנלים – מציבה את טלוויזיות ה- OLED שלנו כליגה משלהן, המספקת חוויית צפיה ללא תחרות".

 

ניתן להתרשם ממגוון דגמי הטלוויזיה החדשים והמתקדמים של  LG לשנת 2021, בביתן הווירטואלי של החברה במסגרת תערוכת CES 2021 החל מ-11 בינואר.

LG’s virtual exhibition booth