כותרות אחרונות
Search

חברת "AllCloud" משיקה מערכת טכנולוגית מתקדמת לניהול נציגויות משרד החוץ בעולם.

צילום: הלנה גרצן

 

חברת "AllCloud" משיקה מערכת טכנולוגית מתקדמת לניהול נציגויות משרד החוץ בעולם.

כל נציגויות ישראל יאוגדו מעתה תחת מטרייה טכנולוגית אחת אותה פיתחה חברת  "AllCloud". הטכנולוגיה החדשה תאפשר למשרד החוץ שליטה ובקרה על כל הפעילות הדיפלומטית של ישראל בארץ ובעולם.

 

חברת "AllCloud" הישראלית בנתה מערכת ענן, על גבי פלטפורמה של חברת "Salesforce" עבור משרד החוץ, אשר תעמיד את הדיפלומטיה הישראלית בחוד החנית הטכנולוגי. המערכת זמינה כבר עתה לשגרירים, הדיפלומטים, מטה משרד החוץ בארץ והנציגויות הישראליות ברחבי העולם.

 

מדובר במערכת מתקדמת וחדשנית שמרכזת את הפעילות הניהולית הדיפלומטית מכל נציגויות ישראל בעולם תחת מטריה טכנולוגית אחת. פיתוח המערכת ארך כשנה. את אפיון ויישום המערכת, שהותאמה לצרכים הייחודיים של משרד החוץ, ביצעה חברת "AllCloud" על גבי פלטפורמת "Customer 360" המתקדמת של חברת "Salesforce".

 

הנציגויות הדיפלומטיות של ישראל ברחבי העולם מנהלות קשרים ענפים עם ממשלות זרות וארגונים בינלאומיים. עבודתם של הדיפלומטים דורשת קשר רציף, מסביב לשעון, עם עובדי המטה, הנציגים, משרדי הממשלה ועוד. המערכת החדשה של משרד החוץ מאפשרת גישה מיידית של עובדי המשרד לכל התוכן הארגוני הבלתי מסווג שמייצרים המטה והנציגויות במהלך עבודתם השוטפת ואחזור המידע בצורה פשוטה, מיידית ויעילה. 

 

באמצעות המערכת ניתן למנף ולשדרג את יכולות המשרד ואת השירותים המסופקים דרכו, תוך שליטה ובקרה מיטבית בכל רגע נתון.

 

בתמונה: (משמאל לימין) נחום רוזנבאום, מנהל מגזר ציבורי, סיילספורס ישראל – רובין פישר, סגן נשיא אזורי למכירות, סיילספורס – רונית רובין, נשיאה, EMEA אולקלאוד – משה בן לולו, ראש אגף התקשוב, משרד החוץ – איתי מרגלית, סמנכ"ל מכירות, סיילספורס ישראל – אהרון נחום, מנהל המחשוב והיישומים, משרד החוץ – יוסי שאשא, מנהל חטיבת סיילספורס, אולקלאוד, ישראל – מתוך אירוע השקה שנערך במטה משרד החוץ בירושלים לרגל הטמעת מערכת המיחשוב המתקדמת בכל הנציגויות בעולם. צילום: הלנה גרצן

 

למערכת מספר יתרונות מובנים:

  • היא מאפשרת למשרד החוץ, המאופיין בתנועה רבה של עובדים שיוצאים לתפקידים בעולם וחוזרים לארץ, לנהל מערכת שליטה ובקרה יעילה ושימור הידע הארגוני.
  • היא מאפשרת קשר רציף, ישיר ויעיל בין כל עובדי הארגון בארץ ובעולם.
  • היא מסייעת לייעול הניהול והבקרה על פעילויות בין מטה המשרד והנציגויות.
  • היא מאפשרת ניתוח קמפיינים ברשתות החברתיות באופן שיהיה נגיש מיידית לכל הנציגויות.

 

הטמעת המערכת היא השלב הראשון, כשהמטרה היא הקמת מערכות נוספות על בסיס הפלטפורמה הנוכחית, כך שתתאפשר דיגיטציה של שירותים ותהליכים שמספק המשרד. לדוגמא, קורסים לאזרחים של מדינות זרות. בנוסף, המשרד מתכנן ייעול של תהליכי העבודה הפנים ארגוניים באמצעות הפלטפורמה החדשה. 

 

הטמעת המערכת היא פרויקט אסטרטגי חשוב של המשרד לשנים הקרובות לנוכח המשימות והאתגרים עמם הארגון המבוזר נאלץ להתמודד.

 

משה בן-לולו, ראש אגף תקשוב במשרד החוץ: "כחלק מהיערכות משרד החוץ לשינוי תפיסת העבודה הדיפלומטית בעקבות משבר הקורונה, נבחנו פלטפורמות אשר יכולות לשלב את העבודה הדיפלומטית במטה ובנציגויות, תוך התאמתן לעידן הדיגיטלי והרשתות החברתיות. המהלך הינו חלק מפעילות נרחבת שהאגף מבצע לאחרונה בהרחבת ארגז הכלים הדיפלומטי.

 

מאיר כהן, דירקטור דליברי לסקטור הציבורי מחברת AllCloud אמר: "AllCloud מתמחה בפתרונות ענן כדוגמת המערכת שפותחה עבור משרד החוץ ויש לה ידע וניסיון ייחודיים בפתרונות עבור המגזר הציבורי. מינוף הידע והניסיון מאפשרים פרויקטי טרנספורמציה דיגיטלית ממוקדי הצלחה ויצירת ערך מהיר ללקוח. פלטפורמת הענן שנוצרת, כמו זאת שנוצרה עבור משרד החוץ, מאפשרת המשך אדפטציה יעילה וזריזה של המערכת לצרכים המשתנים של הלקוח והוספת מודולים שמרחיבים את הדיגיטליזציה ואת השימוש במערכת".

 

איתי מרגלית, סמנכ"ל מכירות בסיילספורס: "בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים, הערך של מערכות יחסים מהימנות חשוב אפילו יותר. סיילספורס היא המומחית והמובילה העולמית בחיבור בין אנשים וארגונים וכן בין אנשים בתוך הארגון. זהו כבוד גדול ואנחנו גאים לתמוך במשרד החוץ בפרויקט החשוב הזה יחד עם שותפינו בחברת AllCloud".

 

אהרן נחום, מנהל המחשוב והיישומים במשרד החוץ: "המערכת החדשה הינה ביטוי לחשיבות ולמרכזיות של מערכות המידע לתהליכים עסקיים. המערכת מביאה לידי ביטוי הנגשה של כלים טכנולוגיים לצד תהליכים ארגוניים, אשר מסייעים למנף ולייעל את הפעילות המדינית והעסקית. מבחינתנו, מדובר בשלב הראשון בשינויים שהאגף מוביל לקראת השנים הבאות, על מנת לענות על צרכי הארגון".

 

 

בתמונה: (משמאל לימין)

נחום רוזנבאום, מנהל מגזר ציבורי, סיילספורס ישראל

רובין פישר, סגן נשיא אזורי למכירות, סיילספורס

רונית רובין, נשיאה, EMEA, אולקלאוד

משה בן לולו, ראש אגף התקשוב, משרד החוץ

איתי מרגלית, סמנכ"ל מכירות, סיילספורס ישראל

אהרון נחום, מנהל המחשוב והיישומים, משרד החוץ

יוסי שאשא, מנהל חטיבת סיילספורס, אולקלאוד, ישראל

 

צילום: הלנה גרצן.

 

 

 אודותAllCloud

 

AllCloud הינה החברה המובילה בישראל במתן פתרונות ושירותי ענן למגוון ארגונים וחברות בינלאומיות. החברה מתמחה בפתרונות ענן של אמזון – AWS ו – Salesforce ומציעה שירותי טרנספורמציה, הטמעה ותחזוקה בכל אחד מפתרונות ענן אלה, מתוך מטרה למקסם את הערך של פתרון זה בהתאם לאופי לצרכי החברה.

 

כשותף הפלטינום הראשון והגדול ביותר של Salesforce בישראל והשותף הבכיר בישראל של AWS,  AllCloud

מסוגלת לתת מענה לכל סוגי החברות והארגונים ולתמוך במקצועיות רבה בכל שלב טרנספורמציה אל הענן החל

מבניית האסטרטגיה, בניית הארכיטקטורה והטמעת מערכות ועד לאינטגרציה, פיתוח מודלים מורכבים וניהול

התשתיות ועל-ידי כך להביא להשגת ביצועים גבוהים במיוחד בסביבת הענן, תוך שמירה על סביבת ענן מאובטחת ויכולת אדפטציה לשינויים בתוך הארגון.

 

כיום, AllCloud מונה מעל ל- 250 עובדים. מעבר לפעילות הבינלאומית הרחבה, ל- AllCloud ניסיון של מעל ל-12 שנים והיא הוכיחה את יכולתה לנהל תהליכי טרנספורמציה ופרויקטים מורכבים במגוון רחב של חברות מסוגים

וגדלים שונים, כגון: דואר ישראל, משרד האוצר, הום סנטר, סודה סטרים, בנק לאומי,Tempo ,Gett ,Amdocs Adama ,LivePerson, Lumenis ,Kaltura, Web Pals ,ועוד.

    

אודות Salesforce ישראל

הוקמה בשנת 2011, עם רכישתו של הסטארט-אפ הישראלי Navajo Systems והפכה למרכז מחקר ופיתוח חשוב האחראי על פיתוח פתרונות מובילים של החברה הבינלאומית בתחומים שונים, ביניהם: פתרונות טכנולוגיים, אבטחה, שירותי שטח ועוד, באמצעות ניתוח ביג- דאטה, בינה מלאכותית, קול ואלגוריתמיקה. מאז הקמת החברה בישראל, Salesforce העולמית ביצעה רכישות אסטרטגיות בשוק הישראלי: בלו טייל בשנת 2012; קרנסן בשנת 2015; אימפליסיט בשנת 2016; דאטורמה בשנת 2018; בונובו וקליקסופטוור בשנת 2019. את מרכז הפיתוח בישראל מנהל אפי כהן ומועסקים בו מעל ל-700 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח בתל-אביב, פתח תקווה ונצרת.