כותרות אחרונות
Search

חברת "שורש" חוגגת 30 שנה בתצוגה מרהיבה ומרגשת שפתחה את שבוע האופנה 2019 תל אביב !

מטיילים בשבוע האופנה 2019 תל אביב !

חברת שורש חוגגת 30 שנה בתצוגה שפתחה את שבוע האופנה 2019 תל אביב !

.

30 מעצבי אופנה מקומיים הציגו תלבושות מעוצבות המותאמות לסנדלי שורש, הסנדלים שהפכו לאייקון תרבות ישראלית.

 

מוטי רייף פותח את שבוע האופנה תל אביב – צילום: אבי בר

 

חברת שורש, החוגגת 30 שנה של תעשייה מקומית וגאווה ישראלית, פתחv את שבוע האופנה 2019 תל אביב בתצוגה מהממת ומרגשת שכולה כשרון מקומי. התצוגה כללה תלבושות פרי עיצובם של 30 מעצבים ישראליים – ותיקים וצעירים כאחד. כל התלבושות הותאמו לקולקציית סנדלי שורש האהובים מכל הזמנים ולקולקציית סנדלי הנשים החדשה של שורש, המושקת באירוע.

 

מנכ"לית חברת שורש מברכת את הנוכחים – צילום: אבי בר

 

כשם שחברת שורש מסמלת את החיבור בין האדם לטבע, כך ארבעת יסודות הטבע: מים, אש, אדמה ואוויר, עמדו במרכז התצוגה וסימלו את החיבור הטבעי בין מעצבי האופנה הישראלים לסנדלי שורש האייקונים.

 

כבר מזמן התרגלו בחברת "שורש" לראות רגליים ישראליות חורשות מסלולים מקומיים ובינלאומיים בסנדלי שורש, אבל לאחרונה הם שמחו לגלות שסנדלי המטיילים שלהם עלו גם למסלול נוסף: מסלול תצוגות האופנה כחלק ממגמה עולמית.

 

צילום: אבי בר

 

את תצוגות האופנה של פראדה, גוצ׳י, ורסצ'ה, שאנל ועוד פותחים הדוגמנים והדוגמניות בבירות האופנה הבינ״ל עם סנדלי מטיילים עם צמדן במראה סנדלי שורש , עם או בלי גרביים, עם שמלות קוטור או חליפות גברים ופנסים זוהרים. 

 

בקו הנשי החדש של סנדלי שורש ניתן היה למצוא שלושה דגמים חדשים CARMEL כרמל, AVENUE אבניו ודגם ATACAMA אטקמה:

סנדלי כרמל– דגם אופטימלי לכל טיול או הליכה; עמיד, איכותי וגם נראה טוב – עם סוליה רכה ונוחה ורצועות דקות בייבוש מהיר. דגם כרמל מגיע ב-2 עיצובים: נוצות סגולות או רצועת אדווה בכחול, במידות 36 עד 42. מחיר- 349 ₪

 

צילום: אבי בר

 

סנדלי אטקמה – דגם המותאם לנשים מבחינת מבנה כף הרגל, הצבעים והחומרים. האטקמה מבוסס על דגם "גובי" הוותיק והטוב, שמאופיין גם הוא בסוליה ורצועות נוחים במיוחד. דגם אטקמה מגיע עם רצועות ב-2 עיצובים -חיצים אפור כחול, וסגול יין, במידות 36 עד 42. מחיר- 399 ₪

 

סנדלי אבניו –  לוקחים את השילוב שבין אופנה לטיולים למקום שטרם נראה בעיר, הודות לעיצוב ייחודי לצד האיכות הבלתי מתפשרת של שורש. דגם אבניו, מגיע עם רצועות בשני צבעים – ורוד פודרה בשילוב לבן (מידות 36-42) וירוק זית בשילוב לבן (36-42).. מחיר- 399 ₪.

 

צילום: אבי בר

 

ניתן להשיג את המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למקום מגוריך- http://source-israel.co.il/stores

 

*חברת "שורש" (נוסדה: 1989) נודעת באיכות מוצריה בתחום הטיולים, המחנאות והתרמילאות בארץ ובעולם. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים מתקדמים בטכנולוגיה ייחודית.

 

סנדלי שורש, סנדלי הטיולים הראשונים שיוצרו אי פעם, הפכו לשם נרדף לאיכות ומהווים סימן היכר של ישראלים המטיילים בעולם. הסנדלים אף זכו בתואר "מוצר הצריכה הכי ישראלי" בתחרות שערך משרד הכלכלה לרגל חגיגות שנת ה-70 למדינה.

 

נוסף על כך, מפתחת שורש מערכות מים מקצועיות המובילות את שוק מערכות השתייה עם מכירות של למעלה ממיליון יחידות בשנה, כמו גם מערכות למטיילים וציוד נלווה לספורטאים המשווקים במעל 45 מדינות ברחבי העולם.

 

גם החטיבה הצבאית של שורש אחראית לפיתוחים חדשניים בתחומי הציוד והמיגון האישי, שהפכו את שורש לספק מורשה של צה"ל וצבאות מובחרים בעולם (חיל הנחתים של ארה"ב, צבא שוודיה, צרפת, אנגליה וכו').

 

אתר "שורש" – http://source-israel.co.il/

 

ת החיבור בין 30 הדגמים השונים בשפתם אשר עוצבו ע״י 30 מעצבי אופנה נבחרים, יחבר הסטיילינג של יונתן פרימרמן (שגם מביים את התצוגה ברמת הקונספט-סאונד ו-ויז׳ואלז) לסנדלי שורש, דרך אביזרים אשר הורכבו מכף רגל עד ראש מחומרי גלם מעולם הטיפוס המקצועי, בשילוב דיסקיות אבני אגת, שהוזמנו מברזיל במיוחד לתצוגה, לצדם גופי תאורה שישתלבו בין התכשיטים לבגדים ויצרו שלל אקססוריז ייחודיים בעבודת יד, של הסטייליסט ובעזרת מעצבת התכשיטים קרן וולף. גם כפות הרגליים לא יישארו עירומות. על רקע הסנדלים יעוטרו חלק מכפות הרגליים החשופות בתיכשוט מותאם אשר יאובזר באימפרוביזציה בבוקר התצוגה ע״י הסטייליסט עצמו בעבודת יד. ״היה לי חשוב ליצור לאורך כל התהליך חיבור בין האדם לטבע וליצור מעין טבע חדש בו האדם והטבע הם אחד".

 

בין המעצבים שהציגו דגמים בהשראת סנדלי שורש: מיקה בשן, דורון אשכנזי, אליאן סטולרו, חגית טסה, שני צימרמן, רונן חן, רינה צין, טלי קושניר, קיאן פרנקפורט, באמוס, טרס ועוד… ולצידם  מעצבים ישראלים צעירים ומבטיחים כמו:

 קיאן פרנקפורט, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה במכללת שנקר.

בתהליך העיצובי שלי אני בוחנת מחדש את הדימוי הנשי באמצעות פירוק החליפה הגברית והמחוך המגביל, על ידי שימוש ברקמות, סריגות משתנות וחיבורים נעלמים היוצרים שפה המשתמשת בטקסטים כטקסט.

מקור השראה/ בערה.

 

איזק

מעצב בסגנון קלסי אורבני לגברים

מקור השראה/ ענני סערה.

 

ניר מזרחי בן 39 בעל חנות יד שניה וסאמפלים לגברים בנחלת בנימין בת פחות משנה.

למדתי תפירה בסטודיו מקומי בתל אביב ("בוטון") כדי להתמקד בעיקר בתפירה בוטיקית של חולצות מכופתרות לגברים

מקור/ מרקע אדמה יבשה

 

אנוק יוסבשוילי, 34, עליתי לישראל בגיל 12 מגיאורגיה. לאחר לימודים במחלקה לעיצוב לטקסטיל בשנקר, נסעתי לפירנצה, שם השלמתי תואר שני בעיצוב נעליים ואביזרים אופנה מבית הספר הגבוה לעיצוב “פולימודה”. עבדתי בחברת פיתוח הטקסטיל EBI, ובין היתר נתתי שירותי עיצוב לחברות כמו ולנטינו ושאנל. משם המשכתי לעבודה אצל המעצבת IRIS VAN HERPEN בהולנד, אצלה פיתחתי טקסטילים וקו נעליים ready to wear. התחנה הבאה היתה סין, בה התמקצעתי בעבודה על ייצור המוני, בתחום עיצוב נעליים בחברת  GAGIER ואז הבנתי שאני רוצה לצאת לדרך עצמאית כמעצבת. יחד עם בן זוגי, מעצב התכשיטים ירון שמרקין, פתחנו סטודיו ביפו, והקמנו את המותג VAGUE- מותג אופנה נטול מגדר.

מקור השראה/ פחם.

 

אריאל בסן הוא מעצב אופנת גברים המציג קולקציה מחויטת ומודרנית המבוססת על חתימתו המינימליסטית, ובעיצוביו מצטט אדריכלות מודרנית וברוטליסטית. כתב היד העיצובי של אריאל הינו נקי, עדין ומוקפד, ומעניק פרשנות עכשווית לחייטות קלאסית.

מקור/ אבק סופה.

 

רביד הקן, בוגר שנקר. סורג  סריגים בצבעוניות מתפרצת- שילוב חומרים טבעיים וגוונים רוויים. האסתטיקה שלי משלבת טבע וגוף אנושי ליצירה אחת הרמונית.

מקור/ השתקפות השמיים דרך המים בשעות של אחרי שקיעה.

 

אלירן נרגסי בן 33, בוגר שנקר בעל עסק על שם משפחתו. "נרגסי" הוקם בתחילת שנת 2013, כשהיא נוטלת חלק פעיל בתחייה של סצנת האופנה של בגדי הגברים בישראל ובעולם ומייצגת את הגבר המודרני שמתעניין באופנה חדשנית, עם נגיעה אישית ותשומת לב לפרטים הקטנים. קו עיצובי לרוב גרפי ומינימליסטי בשימוש בדים טבעיים: כותנה, פשתן, צמר.ההשראה של נרגסי מגיעה לרוב מהביוגרפיה האישית שלו ומהעולם הפנימי שלו, נושאים שבוחנים את הדת אל מול החילוניות ונושאים שקשורים למגדר ומיניות.

מקור/ אדמת מדבר בגווני החמרה העמוקה.

 

מוריאל דזלדטי – מעצבת טקסטיל,יוצרת לבוש חד פעמי- ציורי הנע בין עבודת היד לטכנולוגיה חדשנית. הדגם המוצג הוא בשיתוף פעולה עם חברת הסטארטאפ -Twine solutions. בוגרת המחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר וכיום מרצה בה.

מקור/ שוניות אלמוגים

 

חן בר כליפה בן 35 מעצב אופנה בוגר שנקר וסטייליסט. בעל מותג אופנת רחוב הנושא את שמו. ברוב הדגמים והעיצובים קיים שימוש בטכניקות שונות של הדפסה ויצירת טקסטילים יחודיים.בדגמים שיצרתי לתצוגה של שורש אפשר לראות את האלמנטים הויזואלים מהעולם של ׳שורש׳ שלקחו חלק נכבד בעיצוב הדגמים אם זה בהדפסים, צבעוניות ובחירת טקסטילים בהתאם.

מקור/ לבה.

 

קובי גולן בן  26 תל אביב. בוגר שנקר מהמחלקה לעיצוב אופנה.

הקו העיצובי שלו מתאפיין בסגנון אתני המנסה לתת אינטרפרטציה עכשווית לנושא, דרך עבודות יד וטכניקות מסורתיות.

מקור/אגמי מלח

 

שרון ברונשר

החלל מתחיל להתמלא, 
הריק נכנס לצורה. 
נקודה אחת על פני אחרת, 
שכבת על שכבה. 
כמו עניין חושני 
בידיו של הקדר, 
בדיסוננס הרמוני 
בין רעש לדממה, 
כאוס וסדר, 
חלקיקים שלי תופסים מקום, 
לגדול לתוך צורה 
ולהיות מוצר.

The void starts filling up, 
the vacuum gets into a shape. 
One spot over another, 
layer over layer. 
like sensual matter 
in the hands of the potter, 
In harmonic dissonance 
between noise and silence, 
chaos and order, 
Particles of mine take up space, 
grow into a shape 
and become a product

.מקור/ משב רוח רענן בזרועות רוח פרצים קרבית.

רונן חן, בוגר מחזור 1990 של מכללת האופנה "שנקר", סלל את דרכו לצמרת האופנה הישראלית בזכות עבודתו המוקפדת והיצירתית ונחשב כיום לאחד מבכירי מעצבי האופנה לנשים בישראל. ב-1993 יצא לדרך עצמאית והקים את המותג הנושא את שמו. ב-1994 נפתחה חנותו הראשונה בלב רחוב שנקין האופנתי בתל-אביב. ושנה לאחר מכן אף החל לייצא לחו"ל.

כיום חולש חן על רשת בת 20 בוטיקים ברחבי הארץ ובנוסף נמכרים עיצובים בעוד 400 בוטיקים ובתי כלבו בארץ ובעולם.כתב ידו של חן מתאפיין בקווים נקיים, צבעוניות מונוכרומאטית, עם השראה רבה מעולמות הארכיטקטורה והפיסול.  
הפריטים בעיצובו מצליחים להיות עדכניים וקלאסיים כאחד.

הגזרות מתוחכמות ומחמיאות, ממיטב החומרים, כשמילות המפתח שמלוות אותו בתהליך העיצוב הן מינימלזם ואיכות.

בשנת 2014 הקים רונן מותר נפרד תחת השם Limited ושם הוא מזקק את כתב ידו עוד יותר, ועם אמירה אופנתית חזקה יותר

מקור/ אדוות ים כחולות.

 

חגית טסה, מעצבת אופנה מזה 23 שנים ובעלת רשת חנויות ברחבי הארץ.

כבר מגיל צעיר בערו בי שתי תשוקות במקביל: לעצב אופנה ולהיות בעלת עסק. התחלתי

לעצב בעת שירותי הצבאי ולמכור את הבגדים לבוטיקים וחנויות מעצבים, ומשם קצרה הדרך לחנות הראשונה, השניה והשלישית.

אני מעצבת בגדים לנשים, נותנת להן מענה מיום העבודה בבוקר דרך שעות הפנאי ועד

לבילוי של ערב. אני מחוברת מאד לטרנדים, אך בוחרת אותם בפינצטה כשאני מתיכה אותם לתוך הסגנון שאני מזוהה איתו – מראה אורבאני צעיר, לביש ונוח, מתוחכם אך לא מתאמץ מדי. את ההשראה אני שואבת מהעולם סביבי, ויותר מכל מהלקוחות שלי.

אני מאמינה שבגד נכון יכול לגרום להעלאה חיובית בדימוי גוף שלנו, לעזור למנף את ההישגים שלנו,לתרום לדרך בה אנו רואות את עצמנו ולדרך בה הסביבה רואה אותנו.
אם לבשת בגד שלי והרגשת ולו חלק מזה – אני את שלי עשיתי.

מקור/ צמחיית חופים טרופית.

 

אור אידלמן

אופנה אורבנית לגברים ונשים מראה מודרני עם טוויסט.

מקור/ מסע בים. 

 

שירז טווג, 28, תל אביב בוגרת שנקר. מקור ההשראה האהוב עליי ביותר הוא הטבע- מורכב מאינספור צבעים ומרקמים, משנה את צורתו וגווניו ונמצא בתנועה מתמדת.

מקור/ פרחים מטפסים.

 

אליאן סטולרו , חיה ונושמת אופנה מאז ילדותה בצרפת .חלק מסצנת האופנה הישראלית כבר יותר מ-30 שנה , אחל מלימודים בשנקר דרך ביצוע קולקציות באטליה בתל אביב , המשלב עיצוב וביצוע ללא פשרות .

מקור/ צמחיה מיובשת.

 

נדב רוזנברג, בן 30, חי ויוצר ביפו, בוגר המחלקה לעיצוב אופנה ב”שנקר” לשנת 2010,

המותג מציע אופנה גבוהה ומוקפדת. ייחוד המותג הוא ביצירת טקסטיל מקורי המשלב טכניקות חדשניות יחד עם עבודות יד מסורתיות. שילוב של טכניקות מודרניות כמו חיתוכי לייזר והדפסים מקוריים. כל זאת בשילוב עם גזרות נקיות ונינוחות המלוות את הגוף ונותנות ערך מוסף לטקסטיל המקורי.

מקור/ פריחת אביב ראשונה.

 

קובי אלמקייס ואורית בכר לבאמוס סקוור

באמוס סקוור הינו מותג המתמחה בחליפות גברים בקו נקי , בגזרות מוקפדות תוך דגש מובהק על שימוש בצבעים לא שגרתיים ובחירת חומרים איכותיים ועדכניים.

לא למדנו אופנה במוסד כלשהוא , הידע והחוש האופנתי נרכשו תוך כדי ניסיון בתחום והתמקצעות בפועל בעולם הייצור והויזו׳אל.

מקור/ דיונות.

 

שני צימרמן, בוגרת שנקר + שנתיים בלונדון קולר אוף פאשן מתמחה בשמלות כלה וערב קו עיצובי רומנטי נשי וקליל תוך שילוב עם רקמות בעבודת יד דפוסים וצביעות של בדים

מקור/ בולענים

 

אילנה ממותג Мой  היא חברה צעירה שנולדה והקומה ב 2015 שנבעה מאהבה ותשוקה גדולה לאופנה,אילנה בוכגנדלר היא המעצבת והבעלים של המותג ,

מקור השם של המותג הוא ברוסית ופירוש המילה הוא "שלי" מתוך התשוקה להביא לעולם משהו שבאמת מגיע ממקור ההשראה שלה.המותג משרה ניצוצות ספורטיביים והמון "סטרייט סטייל". לב ליבה של מוי זה הכיתובים על הטי שרטים באותיות קריליות של משפטים ברוסית(עם טוייסט של משחקי מילים )

מאחורי המותג עומדת המון מחשבה שמשלבת את עולם הספורט עם עולם האלגנט הקולקציה מתבססת על טהרת הביסיק, קווים מאוד נקים וישרים, בדים מאוד איכותיים (כמו משי,כותנה וכו) שייוצרו במיוחד לכל בגד ובגד, איכות הבד והבגד זה שם המשחק ..אנחנו הופכים את עולם הבייסיק-ל "אופנת רחוב גבוהה "

הקולקציה בנויה מקולקציית נשים וקולקציית גברים, הייחודיות אצלנו היא שיש כמות קטנה מכל פריט ולא יצור המוני.

מקור/ אדמת הרים

 

kesh limted הוקמה ב2017 ע"י קשת שפירו, בוגרת החוג לאופנה בשנקר

מתוך אהבתה הגדולה של קשת ל"סטריט וור" והמטרה למצוא את הנישה המייחדת אותה שילבה קשת את תחביביה האקסטרימיים , אהבתה להיפ הופ, גיבורי על ומשחקי מחשב לכדי קולקציות מגוונות אך אחידות בכדי לגעת במנעד רחב של אנשים שיאהבו את המותג ואת הבגדים.אנחנו מאמינות שבמציאות בה דברים נלקחים יותר מידי ברצינות, אופנה היא המקום להשתחרר ולעשות קצת כיף !

לעשות בגדים שכיף ללבוש אותם זאת מטרת העל שלנו, אהל מעל הכול זה לתת לכל מי שלובש אותם הרגשה של ביטחון וחופש להיות בדיוק מי שהוא רוצה להיות.

הבגדים שלנו מיוצרים במקום קסום, בבאלי וכמותג קטן אנו עושים את מירב המאמצים לתפור לכם בגדים באיכות הגבוהה ביותר אך עם זאת גם לשמור על הטבע והסביבה החשובים לכולנו.

מקור/ קרחונים

 

טלי קושניר – מעצבת אוטודידקטית בעברה היתה בעלים של חנות הוינטג׳ ״המחתרת״ ואסיסטנטית של דורין פרנקפורט. ב2015 הקימה את מותג הנושא את שמה. בעבודתה מתנסה בפירוק הרכבה והפשטה של גזרות היסטוריות כמו גם התבוננות ואיסוף של חומרי תיעוד היסטורי שונים שמהם היא רוקחת סיפור חדש.

מקור/ חמסין

 

רינה צין 

מעולם לא למדתי אופנה.

האופנה מבחינתי היא המזון לנשמה.

הצורך לקום כל בוקר מחדש

ולברא מתוך הריק..

קו התפר בין דימיון למציאות… 

 תהליך של 

חלומות זכרונות הרהורים,

שלושים שנה 

להביא חיים חדשים למלאותם,

מנסה להטביע

חותם בכל תך ותך 

בכל חוט ואריג..

מאמינה בחיבורים ושכבות

׳אושר במנות כופלות׳…

הייתי רוצה להאמין

שלבגדים שאני מייצרת

יש כוח ריפוי וכל בגד

הוא בבחינת הרמת המכסה

של סיר לוהט ומהביל,

מענג, מזין

ומחמם את הימים הקרים.

מקור/ מעמקים.

 

 TRES

הוא מותג של נשים שמעצבות עבור נשים. המותג הוקם על ידי שלוש בוגרות שנקר: נוי גוז, נועה גור ודפנה פילוסוף, .שסיימו את לימודיהן בשנת 2012

"אנחנו מאמינות בקווים נקיים, גזרות נשיות נינוחות ונטולות מאמץ, בדים טבעיים ואיכותיים והקפדה חסרת פשרות על גימור ותפירה."

מקור/ לבלוב.

 

מיקה בשן

אני מעצבת בגדי עור מזה 28 שנים בסטייל שיצרתי לי בהשראת ז׳קט טייסים , הקולקציות שלי ספורטיביות  מרובות רוכסנים לצד דגמים קלאסיים… כמו כן אני מעצבת תחרות מעור לשמלות ערב בה׳ באייר  48 תל אביב

מקור/ זריחה.

 

מעוז דהאן מעצב ובעלים של מותג האופנה נובוריש דוג.   דהאן החל את דרכו המקצועית בשנת 2006  כשהחל את לימודיו  בבית הספר לאופנה "אסכולה מימד"   במהלך הלימודים,  שילב דהאן את עבודתו הראשונה בתחום כעוזר סטייליסט של ליאת אשורי וגל אפל.  בשנת 2008 השיק דהאן את מותג האופנה  הראשון שלו שלימים הפך למותג נובוריש  דוג,   כיום המותג מציג  בחנות הדגל ב- TLV fashion mall  באתר האינטרנט של המותג ובקרוב  ישיק חנות קונספט חדשה בה ניתן יהיה  למצוא  את מכלול המוצרים של מותג ההלבשה, הכוללים אופנת חתנים בתפירה אישית, קולקציות מסחריות ופיסים ייחודיים.

מקור/ יערות.

 

אלן לוקש בת 34 למדתי אופנה במילנו בied ובלימודי החוץ של שנקר עוסקת בעיצוב שמלות כלה וערב…. שואבת השראה מאומנות נשיות ותרבויות שונות

מקור/ חושך.

 

תמר נתנאלי, בת 29 ובוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. מעצבת אופנת נשים, הקו שלי הוא מחוייט המעצים את הסילואט הנשי.

מקור/ בזלת.

 

דורון אשכנזי – למד לימודי אופנה ועיצוב בפירנצה, מעצב תלבושות לקולנוע מחול ומוסיקה:ביקור התזמורת ,טיפקס ועוד.העיצוב האיטלקי המוקפד, ערכי הלבוש של התרבות הים תיכונית, והרחוב התל אביבי נפגשים אצל דורון ויוצרים שפה חדשה: חייטות אורבנית. חייטות של בדים איכותיים, תפירה מדויקת, גזרות קלאסיות ומומחיות רבת שנים, ואורבניות שמערבבת ישן וחדש, מלוכלך ונקי, צבעוני ואפרורי, נוצץ ועמום, תרבותי ושכונתי.שכבה על שכבה, צבע על צבע, הכול מתערבב יחד, ומגיע לשולחן העבודה, נחתך ונתפר בקפידה ובתשומת לב. המראה, מתרחק מטרנדים חולפים, כדי להישאר נכון ורלוונטי תמיד והפריט שמיוצר בסדרות קטנות שומר על ערכו ונשאר מיוחד ונדיר.בקולקציות מנעד רחב של חליפות לחתן ובגדי גברים מכופתרים ומשוחררים

מקור/ עשן הרי געש.

 

חזן וצוקרמן
בית האופנה חזן צוקרמן הוקם לפני 3 שנים ע״י צוות המעצבות הילה חזן ועדי צוקרמן בית אופנה לשמלות כלה וערב  בתפירה עילית. 

 מה שמייחד את הסטודיו הוא שימוש בטכניקות ידניות של פירוק והרכבת תחרות ורקמות, כתב ידן משלב מראה אתני, וינטאג׳י בשילוב מוטיבים לאנג׳ריים הלקוחים מפעם.

בין המתלבשות הקבועות בסטודיו ניתן למצוא שמות כמו מגי אזרזר , חן אמסלם, רונה לי שמעון ,מלי לוי, אגם רודברג, שירי מיימון .