כותרות אחרונות
Search

בפורים רק צבעי האיפור של JOVI כי איפור פנים בפורים זה לא משחק ילדים !

איפור פנים בפורים זה לא משחק ילדים !

פורים בפתח, וכולנו מתלבטים האם לרכוש את מוצרי האיפור הזולים. אך האם אתם מודעים לסכנות הבריאותיות שבמוצרי האיפור הלא מקצועיים, במיוחד לעורם הרגיש של ילדים –  גירויי עור, דלקות עיניים, פריחת עור ולעיתים גם נזקים בלתי הפיכים. אז איך שומרים על עור הילדים? רוכשים מוצרי איפור מחברת קוסמטיקה מקצועית. הכירו את JOVI – חברה ספרדית המייצרת מוצרי קוסמטיקה מקצועיים למותגים העולמיים הידועים והמובילים. מוצרי האיפור של JOVI יצאו ממפעל מוצרי הקוסמטיקה של החברה ועומדים בתקנים המחמירים ביותר בתחום, כולל כמובן אישור משרד הבריאות בישראל.

 

צילום: יח"צ

 

צבעי האיפור של JOVI הינם היפו-אלרגניים, ללא פרבנים (קבוצת חומרים משמרים מזיקים הנפוצים במוצרי קוסמטיקה ובתרופות), מתאימים לילדים, מכילים פיגמנטים קוסמטיים שאינם מזיקים לעור, בעלי רמת כיסוי גבוהה וניתנים לשטיפה בקלות במים וסבון (או מגבון לח). המוצרים מגיעים בשתי צורות: משחה וצבעים (כמו קריונים), במגוון אריזות, וכמובן עם מדבקות בעברית. עפרונות האיפור ניתנים לחידוד.

 

צילום: יח"צ

 

קרם איפור JOVI מגיע במגוון רחב של 12 צבעים, כולל זהב וכסף, יחד עם ספוג ניקוי ובעיצוב נוח לשימוש. ניתן להשיג בשני גדלים של 8 מ"ל או 20 מ"ל. הקרם נעים וקל לשימוש ולמריחה, ללא צורך במים, משיג כיסוי מלא, קל לניקוי עם מגבון לח ואינו מתייבש (על בסיס שמן). ערכת קרם איפור JOVI  20 מ"ל מגיע בדיספליי שולחני מהודר המכיל 24 יחידות  (ב-12 צבעים שונים- 2 יחידות לכל צבע) או בקופסה ססגונית של 5 יחידות. ערכת קרם איפור JOVI  8 מ"ל מכילה 5 סטים שונים הארוזים בקופסה מהודרת של 6 יחידות בצבעים שונים (לבן, צהוב, אדום, כחול, ירוק ושחור) + 2 ספוגיות + מכחול + חוברת עם דוגמאות מצולמות והדרכות מפורטות לכל סוגי התחפושות – גיבורי על, חיות, נסיכות, ליצנים ויצורים מפחידים…

 

צילום: יח"צ

 

קרם איפור JOVI מיובא ומשווק בישראל ע"י חברת גורי לינרו –  מהחברות המובילות בישראל בשיווק והפצה של מוצרי יצירה ומכשירי כתיבה, המשווקת למעל 600 חנויות יצירה ברחבי הארץ. החברה מייבאת ומשווקת באופן בלעדי את מותגי היצירה והכתיבה המובילים בארץ ובעולם, כאשר כל מותג נחשב לחלוץ וחדשני בתחומו.

 

מחירים

 סט של 5 / 10 צבעים (כמו קריונים): 15 / 30 ₪

 קרם 20 מ"מ : 20 ₪

 סט של 6 קרמים 8 מ"ל + ספוגים ומכחול: 60  ₪