כותרות אחרונות
Search

חברת "סופהרב" מציגה את ה – "COLD AWAY".

צילום: יח"צ

 

חברת "סופהרב" מציגה את ה –  "COLD AWAY".

תוסף תזונה שירחיק מכם את בעיות החורף.

 

כיצד נעבור את החורף בשלום? רגע לפני שהסתיו נגמר והחורף חוזר אלינו בסערה, חברת "סופהרב" מציגה את תוסף התזונה  "COLD AWAY" אשר יסייע לגופכם להתמודד עם אתגרי העונה הקרה.

 

עונת החורף מביאה איתה כמדי שנה אתגרים רבים לגוף שלנו, ביניהם הצטננות, נזלת, זיהומים ויראליים, אף סתום ומיובש ועוד שלל תסמינים לא נעימים האופייניים לעונה הקרה. עבור אלו, והרבה לפני קיומן של תרופות שונות, דרך הטבע מציעה חלופות. אחת הדרכים הידועות ביותר במשך מאות ואלפי שנים לאורח חיים בריא היא שימוש בצמחים  היכולים לסייע לחזק את ההגנה הטבעית שלנו.

 

בתחום זה בולטים מספר צמחים מרכזיים: הליקוריץ', צמח ותיק וידוע מאוד ברפואה המסורתית להצטננות ושיעול.  האכינציאה, שיש לה השפעה מעודדת על מערכת החיסון. הסמבוק השחור שמתאים למצבים של ליחה ושיעול והפרופוליס, שידוע כאנטיביוטיקה של הטבע.

 

צילום: יח"צ

 

חברת "סופהרב" מציגה בימים אלה את תוסף התזונה ,"COLD AWAY" התוסף מכיל פורמולה ייעודית אשר רכיביה נבחרו בקפידה וכוללים את הצמחים המובילים: ליקוריץ, אכיניציאה, סמבוק שחור ופרופוליס, ביחד עם ויטמין C והמינרל אבץ. השילוב בין הרכיבים יוצר קומפלקס מוביל ומתקדם לתמיכה מלאה בגוף במיוחד בעונת החורף.

 

לכל אחד מהצמחים, הוויטמינים והמינרלים שבפורמולה תרומה ייחודית והיסטוריה ארוכת שנים של שימוש ברפואה המסורתית בתקופת החורף בה ההגנה הטבעית זקוקה לעידוד. השילוב הסינרגטי מאפשר השפעה טבעית רחבה ויעילות מרבית.

 

תכולה: 60 כמוסות

מחיר לצרכן: 99.90 ₪

ניתן להשיג: ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים.