כותרות אחרונות
Search

ליה לונדון מציגה את קולקציית סתיו / חורף 2021 – 2022.

צילום: יח"צ חו"ל

 

ליה לונדון מציגה את קולקציית סתיו / חורף 2021 – 2022.

בליה לונדון, מבינים נשים. כל כך מבינים נשים, שהמחשבה העיקרית שלהם היא הנוחות, התמיכה ושמירה על מראה אלגנטי גם בשגרת היום יום שלהן.

 

קיימת מחשבה רבה בבחירת הדגמים, הגזרות ואפילו המידות בכל גזרה, כך שהדגם יתאים בצורה האופטימאלית לכל גזרת גוף או צורת חזה.

 

עונת החורף 22 בקולקציה נבחרה בקפידה והצליחה ליצור עונה מושלמת לכל אחת החל מהמידות הקטנות ועד למידות המלאות ושופעות יותר.

 

מבחר גדול של דגמי בייסיק חדשים בגווני שחור, לבן וגוף, צבעוניות עזה של אדום / קורל, וגווני חורף של ירוק זית, כחול נייבי, אפור ובורדו.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

בנוסף – איך אפשר בלי הפרחוני הרומנטי, התחרות העשירות והבדים העדינים שגורמים לנו להרגיש הכי נוח וטבעי שאפשר…

 

שלל גזרות מחמיאות החל מתמיכת צד, אשר ממרכזת ומרימה את החזה, חצי קאפ אשר מעניקה מראה מורם של "פוש" ללא הריפוד, המיפתח העמוק לבגדים חשופים או המיפתח הגבוה שנותן תמיכה טובה יותר לכיסוי מושלם.

 

המנעד של הדגמים וגזרות יתאימו לכל אחת – בכל גיל ובכל מבנה גוף וחזה.

 

ההתאמה של ליה לונדון הינה מושלמת – כאילו תפרו את החזייה במיוחד למידותייך – גם לבעלות  היקף צר או רחב, או בעלות קאפ גדול או קטן – כך שתרגישי נוח בכל שעות היום ולא תמהרי להוריד את החזייה כשאת נכנסת הביתה.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

בין מוצרי הקולקציה ניתן למצוא מחטבים עם טכנולוגיות שונות לחיטוב והרמה, בגדי ים קלאסיים לכל עונות השנה, תחתוני סט בגזרות שונות כך שכל אחת תתחבר לגזרה שהיא אוהבת ותרגיש בה נוח, חזיות ספורט מקצועיות מהטובות בעולם וחזיות הנקה נוחות ואיכותיות אשר יכולות לשמש כבייסיק בסיום ההנקה.

 

העונה הזו מביאה איתה בשורה חדשה – גוזיית חזייה מתכווננת ללא ברזלים , גם לחזה גדול במבחר רחב של דגמים וצבעים.

 

ליה לונדון מזמינה אותך להגיע לאחד מסניפיה ולחוות התאמה אישית על ידי צוות מקצועי שיתאים עבורך את החזייה למידותייך בצורה האופטימאלית ביותר – כדי שתראי ותרגישי איך חזייה טובה אמורה להרגיש.

 

טווח החזיות נע בין 200-300 ₪.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

אודות ליה לונדון:

ליה לונדון הינה רשת להלבשה תחתונה, אשר בתחילת דרכה החלה כרשת WOMAN ONLY (ע"י רוזנטל אינטימייטס בשנת 2003 ) ובשנת  2010 נרכשה ע"י איוודן אנגליה ועברה מיתוג מחדש בישראל, וכיום הינה היבואנית הבלעדית של מותגי היוקרה   ,FREYA FANTASIE, ELOMI  ו-  WACOAL, תחת בעלות ושליטה של המטה הבינלאומי היושב באנגליה.

 

בשנת 2012, חברת WACOAL היפנית,  רכשה את הפעילות של איוודן באנגליה ובכך אימצה לקבוצת המותגים שלה את מותגי הקבוצה והגדילה את החשיפה שלהן בעולם.

קבוצת ווקאול נסחרת בבורסה בטוקיו ומהווה אחת מקבוצות הלבשה התחתונה הגדולות בעולם.

 

מותגי החברה נמכרים בלעדית ברשת חנויות ליה לונדון בלבד.

 

בישראל כיום יש 12 סניפים של ליה לונדון, כאשר בעולם מותגי החברה נמכרים במעל 5,000 נקודות מכירה כשביניהם חנויות בוטיק וברשתות הכל בו המובילות בעולם כגון מייסיס, גאלרי להפאייט, הרודס, סלפריג'ס ועוד…

 

לרשימת הסניפים:          https://bit.ly/302QLb5  או באתר www.leialondon.co.il 

 

צילומים: יח"צ חו"ל