כותרות אחרונות
Search

חברת "נטסטפ" שומרת על בריאותם וכיסם של החיילים!

צילום והדמיה – חברת "נטסטפ" 

 

שומרים על בריאותם וכיסם של החיילים!

חברת "נטסטפ" במבצע מדרסים עד הבית לחיילים ב-70% הנחה.

 

חברת "netstep", המביאה לראשונה לישראל את מדרסי הפרימיום הדקים והמתקדמים בעולם, המיוצרים בהתאמה אישית ובהזמנה אונליין , מציעה מדרס ייעודי לחיילים ושטח במבצע ענק של כ- 70% הנחה, רק 499 שקלים במקום 1,699 שקלים!

 

 אהוד בנאי הרס"ר: צילום: אריאל ואן סטרטן

 

חיילים לאורך תקופת שירותם עומדים שעות רבות על הרגליים יוצאים למסעות עם ציוד כבד על הגב, נדרשים לבלות שעות ארוכות בשטח, ניווטים, שמירות ופעילויות מאומצות אחרות. על כן, זקוקים למדרס התומך ושומר על כף הרגל, בכדי למנוע התפתחויות של נזקים מצטברים בכף הרגל ולשמור על בריאות הרגליים, הברכיים והגב. המדרסים היעודיים עשויים חומר מסוג 12NY חזק ועמיד במיוחד, עמיד לזעזועים המסוגל לעמוד בעומסים גבוהים. המדרסים קלי משקל ובעלי כוסית עקב גבוהה התורמת ליציבות כף הרגל. במדרס שכבת פורון רך במיוחד, בולם זעזועים, התומך ומרכך את הדריכה בהליכה ממושכת. מעליו ציפוי מנדף לחות וזיעה המתייבש במהירות גם לאחר מסעות ארוכים.

 

 אהוד בנאי הרס"ר: צילום: אריאל ואן סטרטן

 

הזמנת המדרס והתאמתו נעשית לראשונה בישראל בשלושה שלבים פשוטים בשירות אונליין חדשני, ועל כן מתאים גם לחיילים שזמנם בבית קצוב ויכולים לעשות את ההזמנה והתאמת המדרס תוך מספר דקות ובנוחות, מכל מקום ובקליק אחד. במהלך ההזמנה עונה החייל על שאלון קצר לאבחון כפות הרגליים באתר, מקבל ערכת הטבעת לכפות הרגליים ולאחר מכן את המדרסים עד פתח הבית. כל אחד מהשלבים מסופק באמצעות שליח ללא עלות נוספת. המדרסים שתוכננו בשיתוף צוות רופאים ומומחי כף הרגל מהארץ ומהעולם מיוצרים בברצלונה, בעלי תו תקן CE והיחידים בישראל שמאושרי FDA. אחריות מלאה לשנה והמשך טיפול במידת הצורך במעל ל-30 נקודות שירות ברחבי הארץ.

 

המדרסים לחיילים מוצעים כעת ב-70% הנחה, במחיר מבצע של 499 שקלים במקום 1,699 שקלים.

המבצע בתוקף עד  31/12/21. 

ההטבה תמומש באמצעות קוד קופון IDF499  בעת ההזמנה.

 

מדרסי נטסטפ- להשיג באתר www.Netstep.co.il