כותרות אחרונות
Search

חברת "מרינה" מביאה בשורה חשובה לציבור שומר הכשרות עם סדרת עשבי תיבול באריזה לשימוש חוזר כשרים למהדרין !

עשבי התיבול של מרינה כשרים למהדרין  !

חברת "מרינה" מביאה בשורה חשובה לציבור שומר הכשרות בסדרת עשבי התיבול באריזה לשימוש חוזר "יותר עלים פחות גבעולים" שקצרה שבחים רבים בקרב כלל הצרכנים וכעת מתרחבת ומגיעה לשוק שומרי הכשרות למהדרין.  הסדרה החדשה "מרינה למהדרין", מהווה מוצר בעל איכויות, מיוצר בתנאים מוקפדים, טרי ובריא.

עשבי התיבול הטריים והבריאים יגיעו כעת לכל מטבח באיכויות גבוהות ביותר ובכשרות מהודרת של הרב אפרתי, הרבנות ירושלים והרבנות המקומית עמק חפר.

 

צילום : סטודיו אולימפיה

 

חברת "מרינה" מובילה את עולם צרכנות התוצרת הטריה, ירקות ופירות בישראל ומשיקה פיתוחים הן בתחום המוצר עצמו והן בכל הקשור לאריזתו מתוך היכרות עמוקה של למעלה משלושה עשורים עם התוצרת החקלאית בישראל ועם ניסיון רב בתחום הגידול, השיווק וההפצה לשוק הקמעונאי  והמוסדי. סדרת  עשבי התיבול החדשה עונה על הצורך הגלובלי, הקולינארי והצרכני ועל דרישות השוק הכשר למהדרין בישראל.

 

צילום : סטודיו אולימפיה

 

"הרעיון המרכזי שעומד מאחורי המהלך הוא הרצון להגדיל את היצע עשבי התיבול הקיים בשוק ולספק לקהל שומר הכשרות המהודרת מוצר איכותי, בכמות הנכונה ובאריזה נוחה וידידותית לשימוש". סדרת המוצרים החדשה בכשרות מהודרת כוללת את המוצרים הקלאסיים: פטרוזיליה, כוסברה, שמיר ונענע.

 

צילום : סטודיו אולימפיה

 

חברת "מרינה", החליטה להשיק לראשונה דווקא את עשבי התיבול המוכרים ולהגיש אותם לציבור הדתי באיכות שטרם הכירו, הן מבחינת הדגש על צמרת הירק המרובה בעלוות עלים טריים ורעננים, הן על כמות והן על אריזה נוחה ומזמינה. "הצרכנים בארץ אוהבים לנסות מוצרים חדשים, אוהבים לבשל ומודעים לאיכות המזון הנצרך ומגיע להם לקבל מוצר מצוין שכזה", ציין רוני סופר סמנכ"ל שיווק מרינה.

 

צילום : סטודיו אולימפיה

 

סדרת עשבי התיבול החדשה מובילה ביתרונותיה. גידול עשבי התיבול נעשה בחממות הידרופוניות כשרות ומיוחדות, על מצע מנותק מהקרקע, תחת הקפדה מחמירה למניעת חרקים ושמירה על תנאי גידול ושמירה על איכות הסביבה. האריזה הייחודית, מהווה פטנט ישראלי, בזכותה חיי המדף של המוצר מתארכים  עד לטווח של 12-14 יום בקירור. האפשרות לסגירה חוזרת של יריעת האריזה, גם היא פטנט בלעדי של חברת תדביק הישראלית, מסייעת לצרכן בנוחות השימוש. מדובר באריזה נאה ופונקציונאלית שמתאימה לאחסון נוח במדפי המקרר.  המוצר באריזתו החדשה יעיל במיוחד, משתמשים במידת הצורך, סוגרים  בקלות והמוצר ממתין לשימוש נוסף, לא עוד שקיות במקרר, וזריקת עלים פגומים. המוצר נשמר טרי ונקי. נהנים ממוצר איכותי ונלחמים ברעה החולה של פחת מזון ובזבוז מיותר.

 

כשרות: הרב אפרתי /הרבנות ירושלים/ הרבנות המקומית עמק חפר, ללא חשש טבל ושביעית.