כותרות אחרונות
Search

חברת התעופה "KLM"  חוגגת 100 !

חברת התעופה "KLM"  חוגגת 100 !

100 ימים לפני יום הולדתה ה-100 של חברת התעופה ההולנדית "KLM", החברה לוקחת את השמירה על איכות הסביבה לשלב הבא ומציגה את יוזמת “Fly Responsibly” – לטוס עם אחראיות סביבתית.

באמסטרדם, וגם בתל אביב, החלו השבוע חגיגות 100 השנה ל-"KLM" – בדיוק 100 ימים לפני יום ההולדת שיחול ב-7.10.2019.

בשדה התעופה "סכיפהול" באמסטרדם התקיים ארוע חגיגי, שם הודיעה החברה על כוונתה לשלב ידיים עם כלל השוק כדי לקדם את עתיד הקיימות התעופה. "KLM" יצאה בקריאה לכלל בכירי ענף התעופה העולמי להתאחד עבור עתיד בר-קיימא, תחת המונח "Fly Responsibly".

 

חבר השופטים שבחרו בגלידות המובחרות – צילום: אבי בר

 

ב-7 באוקטובר הקרוב "KLM" תהפוך לחברת התעופה הראשונה בעולם שתציין 100 שנות פעילות, תחת אותו השם. "KLM" הגיעה למעמד זה בזכות היכולות שלה לזהות הזדמנויות, לקחת על עצמה אתגרים, ליצור שותפויות עם גופים מכל העולם ולאמץ טכנולוגיות חדשות.

 

 

אירוע 100 שנים ל klm בבית שגריר הולנד בישראל – צילום: ליאת מנדל

 

את 100 הימים לחגיגות ה-100, "KLM" מציינת בהשקת מטוס הבואינג 787-10 דרימליינר הראשון של החברה. "KLM" מפעילה בשלב זה 13 מטוסי B787-9 דרימליינר, ועם התוספת של מטוסי ה-B787-10 שהוזמנו, החברה תפעיל סך של 28 מטוסי דרימליינר. תכנית חידוש צי המטוסים והינה אלמנט חשוב בהשגת מטרות החברה ל"טיסה עם אחראיות סביבתית".

 

חגיגות 100 שנים ל klm ב סכיפהול הולנד – צילום: יח"צ

 

לדברי הנשיא ומנכ"ל "KLM" העולמית, פיטר אלברס: "לאורך 100 השנים האחרונות, רוח היזמות של "KLM" והחיפוש התמידי אחר חדשנות, הפכו אותה לחלוצה של תעשיית התעופה העולמית. חגיגות 100 השנים הן הזדמנות להצהיר מחדש על המחויבות שלנו והשאיפות שלנו: להיות חברת התעופה האירופאית המובילה, שמתמקדת בלקוחות, בחדשנות, ובהתייעלות, חברה בעלת שורשים עמוקים ונחישות להתמודד עם האתגרים שעוד לפנינו. החל מהיום, אנו נחלוק עם המתחרים שלנו את כל הכלים ושיטות העבודה שלנו בכל הנוגע לקיימות ושמירה על הסביבה. אנחנו מוקירים תחרות בריאה, אך לא במה שנוגע לפיתוח קיימות בענף התעופה. החל מהיום, נציע לכל חברות התעופה להשתמש בתכנית הפחתת הפחמן הדו-חמצני שלנו (CO2ZERO) ללא תשלום, וללא ציון שם המותג של "KLM". אנחנו מזמינים אחרים להצטרף אלינו ולחלוק את שיטות העבודה שלהם, בכדי שכולנו נרוויח עתיד בר-קיימא".

 

חגיגות 100 שנים ל klm ב סכיפהול הולנד – צילום: יח"צ

 

לאירוע בסכיפהול הגיעה שרת התעשייה והמים ההולנדית, קורה ואן ניוונהויזן, ואמרה: "הצלחת "KLM" היא הצלחת הולנד. עם מפת יעדים חובקת עולם ומספר גדול של יעדים, לחברת התעופה המלכותית של הולנד "KLM" יש חשיבות ראשונה במעלה לחיבור שלנו לעולם, לאקלים העסקי שלנו, להזדמנויות תעסוקה ולמיצוב שדה התעופה סכיפול".

 

שגריר הולנד בישראל מר ז'יל בסחור פלוג – צילום: אבי בר

 

בישראל, בחרה החברה לחגוג את 100 השנה עם קמפיין מיוחד שמוקדש לילדים שמייצגים את עתיד התעופה. לצורך כך, "KLM" חברה למותג הגלידה 'וניליה' של השף גלסייר איתי רוגוז'ינסקי כדי לייצר קולקציית גלידות מיוחדת, בהשראת היעדים הפופולריים של  "KLM" מכל העולם. הקמפיין, וחגיגות ה-100, הושקו באירוע חגיגי שהתקיים בבית השגריר ההולנדי בישראל מר ז'יל בסחור פלוג, ובהשתתפות בכירים בענף התעופה והתיירות, שפים בכירים ואנשי תקשורת. מבין הטעמים שנחשפו באירוע הושקה גם גלידת גזר כתומה שיוצרה במיוחד עבור הקמפיין, כמחווה לצבעה הרשמי של ממלכת הולנד.

 

מנכ"ל גלידת "ונילה" השף גלסייר איתי רוגוז'ינסקי צילום: אבי בר

 

במסגרת הקמפיין "KLM" גם חברה ל'כפר עידוד' – קהילה לבוגרים עם הנמכה קוגניטיבית וקשיי למידה, כדי להעלות את המודעות לשילובם בחברה ולתת חשיפה רחבה לאמנות שלהם וליצירתיות שלהם.

 

גלידות "ונילה" – צילום: אבי בר

גלידות "ונילה" צילום: אבי בר

 

מידע על יוזמת Fly Responsibly של KLM ניתן למצוא ב-

https://flyresponsibly.klm.com/en#home

https://www.youtube.com/watch?v=L4htp2xxhto

 

התזמורת שליוותה את האירוע בבית שגריר הולנד בישראל – צילום: אבי בר

 

על חברת "KLM"

במשך 100 שנים "KLM" נחשבת לחלוצה בתעשיית התעופה, והיא היום חברת התעופה הוותיקה ביותר, שעדיין פועלת תחת השם המקורי שלה. "KLM" שואפת להמשיך להיות החברה האירופאית המובילה, שמצטיינת בשירות, בחדשנות וביעילות, ושמציעה שירות אמין ומוצרים איכותיים.

 

ב-2018, "KLM" שברה שיא כשהטיסה 34.1 מיליון נוסעים בטיסות החברה, שנהנו מטיסות ל-162 יעדים, ועם צי של למעלה מ-214 מטוסים. חברת התעופה מעסיקה למעלה מ-33,000 עובדים ברחבי העולם. מפת היעדים של KLM מחברת את הולנד עם כל אזורי הכלכלה המרכזיים בעולם, והיא מהווה מנוע רב עוצמה בכלכלה ההולנדית. "KLM" תהיה חברת התעופה הראשונה בעולם שחוגגת 100 שנים להיווסדה.