כותרות אחרונות
Search

תתחברי לאישה שבך עם המוצר החדש של "Always Platinum".

 

תתחברי לאישה שבך !

לראשונה מזה 6 שנים משיקה "Always" מוצר חדש: "Always Platinum"

תחבושות היגייניות חדשות ומשודרגות עם הגנה טובה יותר, רכות נעימה למגע העור ואיכות בלתי מתפשרת.

הטכנולוגיה החדשנית של Always Platinum תאפשר לך ליהנות משני העולמות: רכות לצד חוזק. נעם המגע לצד הגנה מלאה. נוחות לצד ביטחון.  

 

צילום: יח"צ

 

אנחנו הנשים כבר לא צריכות לבחור. אנחנו יכולות להיות גם אינטליגנטיות וגם מטופחות. גם בעלות קריירה מצליחה וגם אימהות משקיעות. גם רכות וגם חזקות.

 

Always Platinum, התחבושות החדשות של מותג ההיגיינה הנשית החזק והמוביל בעולם מזכירות כי גם בנוחות שלנו, אנחנו לא צריכות להתפשר. התחבושות החדשות יאפשרו לכן ליהנות מכל העולמות, וללא פשרה: תחושת ניקיון, ביטחון ונוחות שלא הכרתן בעבר.

 

צילום: יח"צ

 

Always Platinum היא תחבושת חדשה וחדשנית העונה על הצרכים שלך במחזור: נוחות לצד הגנה: את ההגנה החזקה ביותר תרגישי בזכות הטכנולוגיה שהביאה לפיתוחה של שכבת ספיגה כפולה ומחוזקת שתמנע דליפות. לצורך שמירה על עורך ולהבטחת הנוחות שלך, עוצבה שכבת "כריות" קטנטנות לאורך צדי התחבושת שיעניקו תחושת רכות נעימה, במקביל לשמירה נוספת מפני דליפות.

 

צילום: יח"צ

 

החידוש הייחודי של Always Platinum הינו השילוב הייחודי של שני סוגי השכבות השונים:

  • הסוג הראשון כאמור נמצא במרכז התחבושת: שכבת רשת ייחודית נעימה מאוד למגע תודות לפיתוחים חדשניים, שתפקידה להשאירך עם תחושת יובש והגנה מרבית, בעזרת יכולת ספיגה חזקה הנחוצה במיוחד לנוחיותך.

 

  • הסוג השני של השכבות נמצא בצדי התחבושת, עם שכבת מגן שאינה ארוגה עם מעין כריות קטנטנות באזור המגע עם הרגל (הכנפיים), עבור תחושת נוחות במהלך היום.
    בנוסף ישמשו המיקרו-כריות כמחסומי צד מפני דליפות בצידי התחבושת.

 

תחבושות Always Platinum הושקו תחילה ברשתות שופרסל ו-Be במחיר מומלץ לצרכן של: 24.90.

*המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי