כותרות אחרונות
Search

חברת הקוסמטיקה הישראלית "מעבדות היקארי" מובילה את הדור הבא של אנטי-אייג'ינג.

ערכת טיפוח מתנה של "מעבדות היקארי" – צילום: עמית גירון

 

חברת הקוסמטיקה הישראלית "מעבדות היקארי" מובילה את הדור הבא של אנטי-אייג'ינג.

מעבדות היקארי מביאה גישה מהפכנית שזיכתה אותה בפרסים בינלאומיים כל זאת בזכות מרכיב אנטי-אייג’ינג ייחודי, בוסטר של NAD, הנמצא כמאריך חיים.

מעבדות היקארי הינה חברה קוסמטיקה ישראלית, מובילה בתחום מחקר ופיתוח מוצרי אסתטיקה רפואית ומוצרי קוסמטיקה מקצועיים. מדעני החברה ביחד עם צוות מדענים עטורי פרסים מהאוניברסיטה העברית שקדו על פיתוחים שהניבו פטנט ייחודי בתחום מניעת הזדקנות.

 

 

המצאות אלה מהוות פריצת דרך של ממש, ומביאות את עולם הקוסמטיקה לדור הבא של אנטי-אייג‘ינג. לא עוד טיפול בסימפטומים של ההזדקנות כגון קמטים, רפיון העור, פיגמנטציה, אלא טיפול אמיתי בהזדקנות עצמה, בזכות פעילות זו החברה מהווה חלוצה בקנה מידה עולמי.

 

"מעבדות היקארי" צילום: עמית גירון

 

במהלך 15 שנות קיומה מספקת החברה ללקוחותיה את התכשירים היעילים, והמתקדמים ביותר בעולם הקוסמטיקה. החברה מוכרת בשוק המקצועי (רופאים וקוסמטיקאיות) כחברה המובילה בתחום של טיפולי מזותרפיה באמצעות מחטים זעירות, כאשר הייתה הראשונה לפתח את הטיפולים האלה בארץ; טיפולים אשר מתוכננים להגיע לשכבות העמוקות של העור ולטפל ביסודיות במגוון אינדיקציות של הזדקנות העור.

 

כיום החברה מוכרת גם בזכות הפיתוח המדעי שהובילו מדעני החברה ביחד עם שלושה מדענים בכירים מהפקולטה לכימיה אורגנית באוניברסיטה העברית. המדענים התבססו על מולקולות בוסטר של NAD שיש להן תכונות בריאותיות וכן יכולות מוכחות של הארכת חיים במינים שונים של בעלי חיים. מולקולות אלו היו מוכרות מתחום של תוספי תזונה, והמדענים הצליחו להסב אותן לתחום הקוסמטיקה ועקב כך לשפר את תפקודי העור ולהצעיר אותו.

 

"מעבדות היקארי" צילום: עמית גירון

בסוף שנת 2022 זכו מספר מוצרי החברה בפרסים בתחרות בינלאומית שנערכה בלונדון. הפרסים ניתנו בקטגוריות המוצר המקצועי הטוב ביותר בו זכו המזו-קוקטיילים ואקטיב קולגן של היקארי (במדליית כסף), בקטגוריית המוצר היוקרתי הטוב ביותר בו זכה פונטיין סרום (במדליית ארד), ובקטגוריית מוצר העיניים הטוב ביותר בו זכה איי-טק סט (במדליית ארד). בנוסף לזכייה חסרת התקדים של ארבעת המוצרים בלונדון, זכתה החברה בשני פרסים יוקרתיים באוקראינה בסוף שנת 2021, שם הוענקו לחברה שני פרסים על ידי איחוד היופי והקוסמטיקה; פרס אחד בקטגוריית החברה החדשנית ביותר, ופרס שני בקטגוריית המותג הטוב ביותר.

 

החברה מייצאת למדינות רבות באירופה כמו בריטניה, איטליה, ספרד, רוסיה, אוקראינה, אסטוניה, לטביה, ליטא, טג'יקיסטן, הרשות הפלסטינאית, וכן למדינות רחוקות כמו סין, וייטנאם ופורטו ריקו. הייצור של מוצרי החברה מתבצע בתנאים מחמירים, תוך הקפדה על איכות ואחריות לסביבה במפעל החברה החדשני בבאר שבע. בכל שלבי הפיתוח והייצור לא נעשה שימוש בבעלי חיים, וכל המוצרים הינם ממקור צמחי. לחברה יש מרכז מבקרים מפואר במרכז הארץ שממוקם בוילה עתיקה המוקפת בגן גדול. מרכז המבקרים זכה בתחרות עיצוב בינלאומית שנערכה באיטליה.

 

"מעבדות היקארי" צילום: עמית גירון

 

מעבדות היקארי נמצאת בבעלותם של אור פוקס וד"ר אסף זעירא, מייסדי החברה. אור מומחית בתחום קוסמטיקה, עם ניסיון של למעלה משלושים וחמש שנה בקוסמטיקה מקצועית ובניהול מכירות של חברות בינלאומיות גדולות. היצירתיות היוצאת דופן שלה מובילה את החברה לכיוונים חדשניים ופורצי דרך. אסף בעל ניסיון עשיר בתחומי טכנולוגיה, מחקר ופיתוח בענף ההייטק, והוא ממציא של פטנטים רבים בתחומים מגוונים. אסף בוגר הטכניון (תואר ראשון) ומכון וייצמן למדע (תואר שלישי במסלול ישיר).

 

בין סדרות המוצרים של מעבדות היקארי תוכלו למצוא את סדרת MASSAGE MASK:

סדרה המכילה 5 מוצרים שמגיעים עם מכשיר עיסוי מהפכני ומתקדם שנמצא בפקק הצנצנת. המכשיר משלב טכנולוגיה של רטט בתדר אולטרסוני אשר מגביר את חדירות העור למרכיבים הפעילים, וטכנולוגיה של אור אדום, אשר מאיצה את השיקום המהיר של העור וכמו כן, מעודדת ייצור קולגן ואלסטין.

 

בין מוצרי הסדרה ניתן למצוא: GLOW GOLD MASK, מסיכת קוויאר יוקרתית המהווה מקור לחות טבעי חזק ביותר, מסייעת בתיקון נזקי העור, מעוררת חילוף חומרים, ומעשירה אותו ב-19 חומצות אמינו, ויטמינים A,D,B, אומגה 3+6.

 

שמן האובליפיכה שנמצא במוצר בריכוז גבוה מעשיר את העור ב60 נוגדי חמצון חזקים, 20 מינרלים, אומגה 7, וכולל כמעט כל ויטמין המוכר למדע. פועל להתחדשות תאים, מגן על העור ומשפר את מרקם העור.

 

ערכת טיפוח מתנה של "מעבדות היקארי" – צילום: עמית גירון

 

סדרת MASSAGE MASK –  הכוללת ENERGIZING MASK , מוצר יוקרתי זה מחזק ומעצב את מרקם העור, ומותיר אותו רווי בלחות. משחרר מתח ומפיץ תחושה נעימה של נינוחות, רכות ורוגע אשר ניכרים בתווי הפנים. תערובת עשירה של מרכיבי ריפוי טבעיים ואורגניים המצויים ביערות הגשם בדרום אסיה.

 

שמן ג׳ינסנג – ספק אנרגיה טבעי חזק ביותר המסייע בשמירה על גמישות העור. מועשר בוויטמינים B5, B2, B1, ו- B12.

דלעת ממורדיקה – תחנת כוח של ויטמינים A ו- C, מקנה זוהר, מאטה הזדקנות ומסייעת במניעת קמטים.

שמן ג’ינג’ר – מקדם ריפוי והתחדשות, מגן על העור, מועשר בלמעלה מ40 נוגדי חמצון. יש לו השפעה חיובית על הגוף והנפש; נוגד דכאון ומקדם רגיעה כללית.

 

המוצרים מכילים בנוסף מרכיב אנטי-אייג’ינג ייחודי, ™️NAD NOBEL, שפותח על ידי מדעני החברה ביחד עם מדענים של האוניברסיטה העברית. המרכיב המהפכני פועל להחלקת קמטוטים, מיצוק העור ולעיכוב תהליכי הזדקנות, ומקנה בכך לעור גוון אחיד ומראה זוהר ובריא יותר. החומר הפעיל +NAD נבדק במחקרים בלתי תלויים ונמצא בין היתר כמאריך חיים של מינים שונים של בעלי חיים.

 

מעבדות היקארי:

רחוב: ראשונים 207, בני עטרות,

טלפון: 077-3445274

מייל: info@hikari.co.il,

אתר הבית: hikari.co.il