כותרות אחרונות
Search

חברת "גורי" המשווקת את מותג הטבעונות "בטבע שלי" משיקה סדרה חדשה של שיפודי פרימיום טבעוניים בישראל.

צילום: יח"צ גורי

 

חברת "גורי" המשווקת את מותג הטבעונות "בטבע שלי" משיקה סדרה חדשה של שיפודי פרימיום טבעוניים בישראל.

מדובר בסדרת שיפודים טבעוניים פרמיום בטעמי פרגית, פילה בקר וקבב.

בישראל כ-5% מהאוכלוסייה הם טבעוניים כ-9% הם מפחיתי בשר.

 

מותג "בטבע שלי" מאגד תחתיו מגוון מוצרים טבעוניים תחליפי בשר המבוססים  בעיקרם חלבון סויה/עדשים/ חלבון אפונה שעשויים כולם ללא חומרים משמרים. תחת המותג גם קיימות פיצות טבעוניות מבוססות תחליפי גבינה.

 

צילום: יח"צ גורי

  

בשנתיים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת של שוק תחליפי הבשר בארץ. מה שהחל כנישה שהתבססה על קהל מצומצם של צמחונים, טבעונים ושומרי כשרות שנזקקו למנת חלבון פרווה, התרחב בשנים האחרונות לפלח משמעותי, שכולל גם "מפחיתנים", הצורכים יותר תחליפי בשר. העלייה במודעות הציבור ליתרונות התזונה הטבעונית והצמחונית מגבירה את הביקוש למוצרים בריאותיים, בדגש על תחליפי בשר.

 

לפני כשנה רכשה חברת "גורי" את המותג "בטבע שלי" והחלה בהפצתו לשוק כחלק מההחלטה האסטרטגית להרחיב את פעילותה בתחום המזון הבריאותי, ושמה לנגד עיניה להנגיש לקהל הישראלי שוחר הבריאות וטבעונות מוצרים בריאים.

 

צילום: יח"צ גורי

 

מוצרי "בטבע שלי" אינם מכילים רכיבים כימיקליים למיניהם והמוצרים אינם מהונדסים גנטית. כל המוצרים מאושרים על ידי עמותת ויגן פרנדלי – העמותה שמאגדת את אוכלוסיית הטבעוניים בישראל.

 

בימים אלו משיקה חברת "גורי" למותג "בטבע שלי" סדרה חדשה ובלעדית: סדרת שיפודי פרמיום טבעוניים בישראל.

 

הסדרה מיועדת לצרכנים הטבעוניים או הצמחוניים המבקשים לקבל את טעם הגריל הבלתי מתפשר.

 

צילום: יח"צ גורי

 

כל המוצרים הם  ללא כולסטרול  •ללא מונוסודיום גלוטומט  •ללא חומר משמר • מאושרים ע"י ויגן פרנדלי ובכשרות מהודרת – של הרב לנדא.

 

הסדרה כוללת  3 מוצרים:

שיפודי קבב טבעוני.

שיפודי פרגית טבעוני.

שיפודי פילה בקר טבעוני.

 

משקל האריזות: 260 גרם

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ₪

להשיג ברשתות המובחרות.

 

אודות חברת "גורי"

חברת "גורי" אחת מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל, עם היקף פעילות הנאמד בכ-300 מיליון ש"ח בשנה. החברה, שנוסדה בשנת 1972, מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון רחב של מותגים ישראליים ובינלאומיים, המיוצרים על-ידי חברות מובילות בישראל, באירופה ובצפון-אמריקה. בין המותגים המובילים אותם מפיצה ומשווקת חברת גורי בע"מ: מותג הטואלטיקה סטייל, G-FREE מוצרים ללא גלוטן, ריינולדס, אקווה פרש, סנסודיין, חמצוצים, תבואות ועוד…