כותרות אחרונות
Search

"יקבי כרמל" הטמיעו מערכת חדשנית של חברת "Segment טכנולוגיות ומידע" לניהול שרשרת האספקה החקלאית שלהם!

סתיו שחם מנכ"ל חב' "Segment טכנולוגיות מידע" צילום: יח"צ

 

 

"יקבי כרמל" הטמיעו מערכת חדשנית של "Segment טכנולוגיות ומידע" לניהול שרשרת האספקה החקלאית שלהם!

חב'   פיתחה עבור "יקבי כרמל" מערכת ניהול דיגיטלית חכמה שתעקוב אחר מאות הכרמים המספקים ענבים ליקבי כרמל מצב הכרמים – מצבע הענבים וחומציותם ועד כמות חומרי הדברה איכות האדמה ועוד…

 

אריק כהן מנהל מערכת המידע של "יקבי הכרמל" : "המערכת, אשר פותחה לפי הצרכים הייחודיים של היקב, מאפשרת גישה ועבודה מכל מקום והופכת את תהליך הבציר שהיה מורכב ומסובך, לקל. בנוסף, היא מאפשרת שקיפות מלאה בכל הנוגע לעבודה עם הכורמים."

 

סתיו שחם מנכ"ל חב' "Segment טכנולוגיות ומידע": "המערכת שפותחה עבור "יקבי כרמל" תאפשר גם ניהול מותאם של כל כרם וכרם בהתאם למצבו ואף תאפשר ניהול חשבונות פיננסים בצורה שקופה ואוטומטית."

 

סתיו שחם מנכ"ל חב' "Segment טכנולוגיות מידע" צילום: יח"צ

 

חב' "Segment טכנולוגיות ומידע" פיתחה עבור "יקבי כרמל" מערכת ניהול דיגיטלית חכמה שתעקוב אחר מאות הכרמים המספקים ענבים ליקבי כרמל מצב הכרמים – מצבע הענבים וחומציותם ועד כמות חומרי הדברה איכות האדמה ועוד…

 

המערכת אף מאפשרת לכורמים עצמם תקשורת שקופה האחידה מול היקב במרכזי.

 

תרבות היין בישראל מתפתחת ואיתה גם יקבי כרמל. בעשור האחרון ניטעו ע"י כורמי יקבי כרמל מאות דונמים של כרמים באזורי הגידול הטובים בארץ, עם מגוון כרמים וזני ענבים. עבר היקב מדובר ביתרון אדיר שכן באפשרותו לבחור ענבים מכל פינה בארץ, מהגליל העליון ורמת הגולן, דרך השומרון והשפלה, הרי ירושלים ועד הנגב, ולייצר יינות באיכויות בלתי מתפשרות.

 

יחד עם יתרונות הגודל והמגוון, מתמודד היקב עם אתגר ניהול תהליך שרשרת האספקה מול הכורמים (החקלאים): לכל תוצרת חקלאית ויין בפרט, יש תהליכי שרשרת אספקה מורכבים, כמו ביצוע מעקב איכות מדויק ומוגבל בזמן, תזמון של פעולות חקלאיות מגוונות, תהליכי שינוע, אחסון, שקילה, וכמובן תקשורת חשבונאית מורכבת וייחודית לענף החקלאות.

 

לכן, על מנת לנהל את האופרציה בצורה יעילה, מהירה ושקופה, פיתחו יקבי כרמל מערכת לניהול דיגיטלי מלא של שרשרת האספקה החקלאית המשמשת כזירה דיגיטלית אחת לכלל הממשקים והתקשורת בין יקבי כרמל לכורמים.

 

המערכת מנהלת את תהליכי בדיקות הכרמים ומעדכנת און-ליין פרמטרים ומידע אודות הכרמים שנבדקים, כדוגמת: כמות חומרי הדברה, פגמים, צבע, PH, חומציות, ומספקת ערכים ושקיפות מלאה לתהליכים. בעזרת הנתונים והמדדים שנאספים ומוצגים במערכת הבציר מתוזמן בצורה מסודרת ובאופן מותאם לכל כרם.

 

המערכת כוללת גם את התקשורת הפיננסית והתשלומים בין הצדדים, ויכולה לבצע גם קליטה ובדיקות התאמה בין התוצרת החקלאית שהתקבלה ביקב לחשבוניות שהוגשו לגוף המרכז. בנוסף, המערכת מאפשרת חישוב אוטומטי של התשלומים על בסיס הדירוגים ששוקללו גם הם באופן אוטומטי, תוך שימוש מינימאלי בגורמי אנוש.

 

המערכת שפותחה ע"י Segment" טכנולוגיות ומידע" ניתנת להסבה לכל גוף המרכז תוצרת חקלאית בארץ ובעולם.

 

"Segment" טכנולוגיות מידע, מספקת פתרונות טכנולוגיים ייחודים כבר מעל 20 שנה. החברה בבעלות פרטית של סתיו שחם (ממשתתפי פאנל הכרישים בקשת 12 והבעלים לשעבר של מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא, וחן שחם. חב' "Segment" טכנולוגיות מידע הינה החברה המובילה בישראל לפתרונות פורטלי ספקים, פורטלי חשבוניות ומערכות B2B לניהול שרשרת האספקה ופיננסים.