כותרות אחרונות
Search

חברת "אזורים" מדווחת על הצלחה בפרויקט היוקרה אזורים מוצא עלית.

אזורים מוצא עילית – הדמיה: DEVISION3

 

חברת "אזורים" מדווחת על הצלחה בפרויקט היוקרה אזורים מוצא עלית.

חברת "אזורים" קיבלה לאחרונה טופס 4 לשלב האחרון בפרויקט הכולל מתחם כושר וספא, מבנים לשימור ייחודיים ופארק רחב ידיים.

* נותרו למכירה 27 דירות בלבד מתוך 221 ששווקו.

 

חברת "אזורים" עדכנה כי יתאכלסו בשלב האחרון של הפרויקט עוד כמאה משפחות, זאת בנוסף לעשרות המשפחות שכבר נהנות ממגורים בפרויקט היוקרה אזורים מוצא עילית. האכלוס התאפשר לאחר שלאחרונה התקבל טופס 4 לשלב האחרון של הפרויקט. השיווק בפרויקט זה נמצא לקראת סיום שכן נותרו למכירה רק 27 יחידות מתוך 221 יחידות ששווקו.

 

פרויקט "אזורים" מוצא עילית של חברת אזורים, הממוקם על גבעה בלב החורש למול הרי ירושלים, משתרע על פני שטח  של כ-  55 דונם. זהו פרויקט יחיד מסוגו באזור יוקרתי מאד הנמצא בעדנה תיירותית, ומושך מבקרים רבים בשל המלונות, המסעדות ופינות החמד באזור. הפרויקט נבנה במיקום אטרקטיבי במיוחד בין תל אביב לירושלים, המחבר בין עבר ועתיד, עם נוף ירוק וקסום הצופה על מבשרת ציון, בית זית, עין כרם וההרים הסובבים את עיר הבירה.

 

אזורים מוצא עילית – הדמיה: DEVISION3

 

הפרויקט כולל 221 יח"ד, הכוללות דירות גן, מיני פנטהאוז, ופנטהאוז, בתהליך בנייה מתקדם. למעלה מ- 90 משפחות כבר איכלסו את השלב הראשון של הפרויקט ויצרו במקום קהילה איכותית ותוססת וכ100-  משפחות נוספות עתידות לאכלס את השלב האחרון בימים אלה. הפרויקט נחשב להצלחה בכל קנה מידה ולמכירה נותרו, כאמור, 27 דירות בלבד.

 

הדירות גדולות יחסית ומשתרעות על שטח של בין 126-150 מ"ר, בנות 4-5 חדרים וכוללות מרפסות רחבות בשטחים של בין 26-116 מ"ר. מרבית דירות הפרויקט נבנו במבנים בני 3 קומות בלבד. בנוסף קיים בפרויקט מתחם מגורים פרטי של 16 יחידות צמודות קרקע עם כניסות פרטיות בשטח של כ-166 מ"ר בנוי, הבנויות על 2 מפלסים עם 6 חדרים  ( כאשר אחד החדרים הנמצא במפלס הכניסה יכול לשמש כחדר עבודה/קליניקה/חדר משחקים) + גינה מעוצבת ומוכנה.

 

אזורים מוצא עילית – הדמיה: DEVISION3

 

יוני בראל מנהל המכירות הארצי של חברת "אזורים" מציין כי "לאחרונה אנו רואים ביקושים רבים שהולכים וגדלים לדירות בפרויקט זה שכן הוא בדיוק עונה לדרישות של משפחות רבות שמחפשות היום, יותר מתמיד, מקום פסטורלי, דירות גדולות, מרווחות, באיכות הטובה ביותר, עם נוף עוצר נשימה, פארק ענק בשטח פתוח ומרחבים גדולים ובו מרכז תרבות, קאנטרי עם מכון כושר ובריכה לתושבים בלבד. כל זאת בשילוב הרצון לגור בסביבה כפרית ויוקרתיות עם הרכב אוכלוסייה מהטובים שבמדינת ישראל מהווה פרויקט שאם הייתי צריך לתכנן פרויקט בניה בעידן הנוכחי זה בדיוק מה שהייתי מתכנן". ומוסיף  "אזורים מוצא עילית מאפשר למשפחות להגשים את החלום לגור קרוב לירושלים מצד אחד וליד אזור כפרי שנותן תחושת קיבוץ, עם ציפייה לחינוך טוב, מגרשי משחקים והרבה ירוק ליד הבית".

 

הפרויקט כולל פארק רחב ידיים בשטח של כ-20  דונם, ובו שבילי הליכה ופינות חמד רבות. במסגרת הפיתוח הסביבתי, משקמת חברת אזורים את "שדרת הנשיאים", שדרת עצים אשר ניטעו ע"י חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל והמנהיג הציוני דוד וולפסון בשנת 1898, אליהם הצטרפו בהמשך השנים עצים נוספים  שאותם נטעו חמשת נשיאיה הראשונים של מדינת ישראל. השטחים הציבוריים בפרויקט היוקרתי יכללו שירותים נרחבים לטובת הדיירים, כגון חדר כושר, ספא, בריכת שחייה חצי אולימפית ועוד…

 

אזורים מוצא עילית – הדמיה: DEVISION3

 

בנוסף  במרכז המתחם נמצא את 'הבית הלבן' – בית ארזה שהינו בניין היסטורי יפהפה לשימור, אשר תוכנן ע"י האדריכל יוסף ברלין בסגנון הניאו קלאסי ובשנת 1927 פתח את שעריו כבית הבראה. המקום נמצא בשלבי עבודה מתקדמים של עבודות השיקום והשימור והפיכתו למרכז התרבות החדש של האזור. הבית הלבן צפוי לכלול חדרי תרבות, ספרייה אלקטרונית, אודיטוריום להופעות והרצאות. אולם, חדר מוסיקה, מוזיאון קטן שינציח את בית ההבראה ואף בית קפה/מסעדה לרווחת האורחים.

 

אל האזור, ובפרט ליישוב, מגיעה אוכלוסייה חזקה ואיכותית במיוחד ועל הרוכשים עד כה ניתן למנות רופאים, מנהלים בכירים ברשויות ממשלתיות שעובדים בירושלים, וכן אנשי עסקים בכירים.

 

אזורים מוצא עילית – הדמיה: DEVISION3

 

מוצא עילית נחשבת ליישוב כפרי ומבוסס, כך שייחודיות השכונה החדשה באה לידי ביטוי בין השאר על ידי סגירת כל השכונה לתנועת כלי רכב. דיירי השכונה נכנסים ישירות לחנייה הפרטית הממוקמת מתחת לביתם, מה שמבטיח כי התושבים, ובכללם ילדי היישוב, ייהנו לא רק ממתחם פרטי יוקרתי אלא גם מפארק מוגן ומביטחון מלא.