כותרות אחרונות
Search

חברות הפקת אירועים – איך לבחור חברה להפקת אירועים?

 

 

חברות הפקת אירועים – איך לבחור חברה להפקת אירועים?

מתכננים את אירוע החברה הבא? חולמים איך כולם יעופו באוויר? בין אם מדובר בהפקת אירועים עסקיים ופרטיים, הפקת נופש חברה או הפקת ימי כיף וגיבוש לחברות, הנה כמה טיפים לבחירת חברה להפקת אירועים הטובה ביותר.

 

תשאלו את עצמכם מה המטרות והציפיות שלכם מאירוע החברה:

הפקת אירועים לחברות הייטק, ובכלל, דורשת מקצועיות, מיומנות והבנה ברורה של כל הצרכים והמשאבים שאירוע חברה דורש. אחד הדברים הכי חשובים, שלא פעם אנשים נוטים לשכוח, הוא הגדרה ברורה של המטרות, היעדים והציפיות של האירוע. האם המטרה היא לייצר חוויה משמעותית שתלווה את עובדי החברה, מגדול ועד קטן, לאורך זמן ותייצר חיבור בין כל האנשים, או שמא מחפשים קיום והפקת אירוע עסקי שמטרתו לייצר יח״צ חזק עם רושם משמעותי על לקוחות וקהל יעד פוטנציאלי. אלו הם כמובן רק דוגמאות, אבל הם ממחישים את חשיבותם של הגדרת מטרות וציפיות ברורות להפקת אירועים עסקיים ופרטיים לחברות.

 

ניסיון: איך לדעת שמדובר בחברת הפקת אירועים מקצוענית?

יש בשפע רב חברות הפקת אירועים, והבטחות לא חסר. בשביל לבחור בנכונות והמקצועיות ביותר חשוב לבחון את המקצועיות, היושר והניסיון של חברת הפקת האירועים שאתם בוחנים. בין אם מדובר במפיק או מפיקת אירועים, שאלו אותם על הניסיון שלהם בהפקת אירועים דומים לשלכם, החל מהפקת נופש חברה, ימי כיף וגיבוש לעובדים ועד הפקת אירועים לחברות ברמה קפדנית על כל פרט. כאשר מדברים על מקצועיות, בדקו עם אלו ספקים הם עובדים, איך הם בונות את מערך האירוע, ומיהו הצוות המנהל בפועל. ליווי צמוד ואישי לכל אורך ההפקה דורש גם הוא מיומנות גבוהה, וודאו מיהו האדם אשר אתם בקשר איתו לכל אורך הדרך עד מועד האירוע.

 

"תגדירו את הציפיות והמטרות שלכם"

 

צילום: אתר UNPLASH

 

מקוריות: הכל מתחיל בראש:

אין אירוע אחד שדומה לשני, כמו ציור, כך גם הפקת אירועים משתנה בין אירוע אחד לשני. היכולת והיתרון של מפיקת אירועים מקצועית הוא ביכולת לבנות רעיונות מקוריים, לתרגם אותם לקונספט מדויק שמתאים בדיוק לצרכים שלכם ולבסוף להביא לכדי ביצוע וניהול את כל החלומות והשאיפות שחלמתם עליהם במסגרת המגבלות הקיימות.

 

המלצות:

אין דבר טוב יותר מהמלצה של אדם שאתם מכירים, בין אם מדובר בחבר, קולגה, לקוחות מירוצים של חברה להפקת אירועים שהתרשמתם ממנו וכו׳, המלצה היא אחד הכלים האמינים לבחירת חברת הפקת אירועים. אם יש לכם מכר שכזה, בדקו איתו לפני תחילת ההתקשרות, בדקו איך היה האירוע שקיים, האם היה שבע רצון ויש הלימה בין השאיפות ורצונות שלכם עבור האירוע לבין שלו, האם יש בידיו טיפים או לקחים שלמד במהלך העבודה על האירוע וכו׳, המלצה של אדם כזה יכולה להיות שווה זהב.

 

קבעו פגישת ייעוץ והיכרות

כמו בהרבה מקצועות, כך גם חברות הפקת אירועים מקצועיות מאפשרות פגישת היכרות וייעוץ ראשוניות להיכרות ראשונית, אפיון והגדרת צרכי האירוע. פגישה כזו, יכולה לעזור ״להרגיש״ את איש או אשת המקצוע, לבחון ולחוש את כל הפרטים שציינו ובעיקר לבדוק אם יש ״קליק״ בין אישי שמאפשר לרוץ קדימה ולהפיק את האירוע המקצועי והטוב ביותר. כך תוכלו לבחון מקרוב אנשי מקצוע שונים, לראות האם יש התאמה בין הציפיה והמחשבות שלכם כלפי האירוע לבין המציאות (כן כן, לפעמים גם אנשים נוטים להגזים) שאכן קיימת יכולת ביצוע ולוודא את הכימיה הכל כך חשובה שיש בין אנשים ובמיוחד מול בעלי מקצוע.

 

"פגישת ייעוץ והיכרות עם חברה להפקת אירועים. חשובה ביותר."  

 

צילום: אתר UNPLASH

השוואת מחירים

כפי שכבר אמרנו, חברות הפקת אירועים לא חסר, ולכן נצלו את היתרון לקבלת הצעת מחיר והשוואת מחירים ביניהן, לעיתים תגלו כי עבור הפקת אירועים פרטיים ועסקיים יכולים להתקיים פערים משמעותיים מאוד בין חברת הפקת אירועים אחת לשניה. עשו השוואת מחירים, אך אל תשכחו לבחון גם את האירוע המוצע, שהוא לכשעצמו עשוי להשתנות בין מפיק למפיק.

 

אם אתם מתכננים את אירוע החברה הבא שלכם, בין אם מדובר בהפקת אירועים לחברות הייטק, הפקת אירועים עסקיים והפקת אירועים פרטיים, הפקת נופש חברה, ימי כיף וגיבוש לעובדים ועוד, שימו לב שאם בוחנים את כל הדברים האלה ודואגים שאירוע החברה הבא שלכם יהיה לא פחות ממושלם. פינץ׳ חברה להפקת אירועים היא חברה מובילה בתחום – היכנסו עכשיו לאתר החברה וגלו מגוון אפשרויות להפקת האירוע המושלם הבא שלכם.