כותרות אחרונות
Search

וובינר חדש של "אלעד מערכות", מציג איך צריך לבנות דשבורד נתונים שמוביל להצלחה ארגונית.

וובינר דאטה אלעד – צילום: מסך" יח"צ

 

מהו המידע שמאפשר לעסק לצמוח?

וובינר חדש של "אלעד מערכות", מציג איך צריך לבנות דשבורד נתונים שמוביל להצלחה ארגונית.

 

בוובינר חדש בנושא: "SHOW ME YOUR DATA" מאפשרת אלעד מערכות למנהלים, אנשי מכירות ושיווק, אנליסטים ועוד רבים אחרים אשר עובדים עם דשבורדים נתונים, ללמוד כיצד לייצר את הדשבורד הנכון ביותר עבורם, ולקבל תובנות עסקיות בצורה מוחשית עם יכולת להתעמק בפרטים ובשורה התחתונות. בסשן הנמשך כשעה ישמעו המתעניינים הכל אודות חווית המשתמש הנכונה: הצבעים, הגרפים, המיקומים ולא פחות חשוב- באילו טעויות נפוצות לא כדאי ליפול.

 

וובינר דאטה אלעד – צילום: מסך" יח"צ

 

את הוובינר העבירו נתנאל קוסובסקי, ראש מחלקת הUX באלעד דיגיטל יחד עם גל באום, ראש צוות באלעד דאטה, שניהם בעלי ותק של יותר מעשור בתחומם.

 

בעוד נתנאל הסביר על חשיבות חווית המשתמש בעבודה יומיומית עם נתונים, יצירת חווית משתמש בניטור מידע ושימוש נכון בגרפים, גל דיברה על חשיבות התכנון ואופן הצגת הנתונים תוך הקפדה על מספר כללי אצבע פשוטים כמו: הגדרת הפרסונה, שימוש בצבעוניות, בניית רצף נכון לדוח, ויצירת דוח שנקרא באופן אינטואיטיבי וקריא על מנת להגיע לתובנות באופן ברור ומהיר.

 

וובינר דאטה אלעד – צילום: מסך" יח"צ

 

 

אורן הניג, מנהל מחלקת פרויקטים באלעד דאטה: "מיפוי חכם של המידע שארגון צובר יכול לשפר משמעותית את היעילות העסקית ולהגיע לתוצאות עסקיות מרשימות.

על פי חברת המחקר Forrester, ניתן לראות שארגונים אשר פועלים בשיטת DATA  DRIVEN  גדלים בממוצע של יותר מ-30% בשנה. חברת מקינזי אף מוסיפה שארגונים מונעי נתונים הם בעלי סיכוי גבוה פי 23 להשיג לקוחות ופי 6 לשמר לקוחות ולהיות רווחיים פי 19 מארגונים שאינם מונעי דאטה. הניסיון שלנו באלעד דאטה במגוון רחב של פרויקטים מוכיח כי ניתוח נתונים חוסך זמן ומשאבים וממקד את הפעילות העסקית במה שחשוב ויכול להצעיד את הארגון קדימה ולכן כלי מדויק ונגיש כמו דשבורד דאטה אשר יכול להציג את המידע באופן ויזואלי ובקלות הופך להיות ליד ימינו של המנכל וסמנכ"ל השיווק בדרך לצמיחה ארגונית נכונה ומהירה".

 

וובינר דאטה אלעד – צילום: מסך" יח"צ

 

לצפיה בוובינר הקליקו כאן