כותרות אחרונות
Search

התמהיל המעורב של מגדלי המשרדים המשלב משרדים ומגורים לעובדים הינו הפתרון לצמיחה הגדולה של חברות הייטק וחברות ביוטק.

ג'קי מוקמל יושב ראש "CBRE ישראל" – צילום: יח"צ 

 

התמהיל המעורב של מגדלי  המשרדים המשלב משרדים ומגורים לעובדים הינו הפתרון לצמיחה הגדולה של חברות הייטק וחברות ביוטק.

ג'קי מוקמל , יו"ר CBRE ישראל: "הרשויות המקומיות בשיתוף משרד הפנים ומשרד התעסוקה חייבים לאשר ליזמים שבונים את מגדלי המשרדים החדשים שכ-20% מהשטח הבנוי יהיו דירות  סטודיו למגורי לעובדים".

 תהליך זה יחזק את הקשר חזק בין חברות לעובדים.

 

ג'קי מוקמל , יו"ר "CBRE ישראל": "הרשויות המקומיות בשיתוף משרד הפנים ומשרד התעסוקה חייבים לאשר ליזמים שבונים את מגדלי המשרדים החדשים שכ-20% מהשטח הבנוי יהיו דירות  סטודיו למגורי לעובדים".

 

מוקמל: הגיוס הגדול של חברות ההייטק של עובדים מישראל ומחו"ל מחייבים מציאות חדשה שחלק מהעובדים יתגוררו בצמוד למקום העבודה. במיוחד באזור תל אביב וגוש דן.

 

התמהיל המעורב של מגדלי  המשרדים המשלב משרדים ומגורים לעובדים הינו הפתרון לצמיחה הגדולה של חברות הייטק וחברות ביוטק.  תהליך זה יחזק את הקשר חזק בין חברות לעובדים.

 

ג'קי מוקמל יושב ראש "CBRE ישראל" – צילום: יח"צ 

 

ג'קי מוקמל: "שילוב דירות מגורים לעובדים במגדלי משרדים הינו הבוסטר שיתן פוש לחברות ההייטק לשכור משרדים גם באזורי פריפריה ויתן תנופה גדולה להקמת מגדלי משרדים מחוץ לתל אביב."

 

לדבריו של מוקמל, מהלך זה יביא גם להורדת דמי השכירות ליחידות המגורים במגדלי המשרדים וחברות רבות גם ישתתפו בדמי השכירות לעובדים ובכך יחזקו את הקשר של העובדים עם החברות.

 

מוקמל מוסיף: "במקביל הרשויות חייבות להטיל תשלום ארנונה גבוהה על דירות ריקות מעל תקופה של חצי שנה כדי לתת דחיפה משמעותית להוצאת אלפי דירות לשוק השכרה ולצמצם משמעותית את ביקוש לדירות להשכרה."