כותרות אחרונות
Search

התכוננו לשבת ב- "Jeep Wagoneer S" החשמלי החדש, שינחת בישראל בשנת 2025.

בתמונה: Jeep Wagoneer S – צילום: יצרן

 

סגנון, מהירות ותחכום בתנועה.

התכוננו לשבת ב- "Jeep Wagoneer S" החשמלי החדש, שינחת בישראל בשנת 2025.

 

סמלת, יבואנית רכבי השטח והיוקרה המובילה בישראל גאה להכריז כי מותג רכבי השטח היוקרתי Jeep, המשמש כחלוץ בתחומו שנים רבות, מרחיב את מערך רכבי השטח האגדיים שלו ומתכונן להשיק את הרכב חשמלי הראשון שלו (BEV) – Jeep Wagoneer S הפרימיום החדש והחשמלי, עתיד להגיע לישראל במהלך 2025.

 

ה-Jeep Wagoneer S הוא רכב חשמלי מלא 100% (BEV) המציע יכולת 4ex סטנדרטית עם ניהול שטח, טכנולוגיה מתקדמת, ממוקדת מותג Jeep ותעודות ביצועים מרשימות, הכוללות 600 כ"ס וזמן תאוצה מ- 0-60 קמ"ש במהירות של כ-3.5 שניות. ה-Jeep החדש, המונע על ידי יעילות אווירודינמית, מעוצב בצורה מלוטשת וייחודית למותג Jeep – גריל בעל שבעה חריצים מחודש מואר בנורות LED.

 

ה-Jeep Wagoneer S החדש הוא חלק מיוזמת החשמול הגלובלית המתמשכת של מותג Jeep שהופכת את 4ex ל-4X4 החדש, ומגשימה את חזון המותג – להיות ירוק יותר ולהביא לכמה שפחות זיהום אוויר. יוזמה זו קמה על בסיס היעדים שנקבעו על ידי היצרן לצמצום פליטת פחמן נטו, עד כדי אפס פליטה, והופיעו בתוכנית האסטרטגית ארוכת הטווח של החברה "Dare Forward 2030".

 

בתמונה: Jeep Wagoneer S – צילום: יצרן – התמונה משוחררת מזכויות יוצרים ומאושרת לשימוש בכל מדיה מערכתית

 

אודות "סמלת":

סמלת יבואנית רכבי היוקרה והשטח המובילה בישראל. סמלת משווקת את המותגים הנחשקים בעולם וביניהם סובארו, ג’יפ, אלפא רומיאו, פרארי, מזראטי, פיאט, אבראט וגם את מותגי ההובלה הטובים בעולם כמו איווקו, פיאט פרו ו RAM. בנוסף סמלת משווקת שני מותגי יוקרה חשמליים סינים: הונגצ'י  מבית FAW ו- WEY מבית GREAT WALL . לקוחות קבוצת סמלת נהנים משירותי סמלת מימון וביטוח,  מקניית מותגי החברה מבעלות קודמת ישירות מהיבואן במסגרת  "סמלת כמו חדש", וממערך פעילויות וטיולים ייחודיים במסגרת  סמלת ADVENTURE.