כותרות אחרונות
Search

"אמריקן איירליינס" נערכת לביקוש הטיסות בחגים ומוסיפה טיסות באוקטובר בקו לארה"ב.

אמריקאן איירליינס – צילום: יח"צ איירליינס

 

"אמריקן איירליינס" נערכת לביקוש הטיסות בחגים ומוסיפה טיסות באוקטובר בקו לארה"ב.

אמריקן איירליינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, נערכת לביקוש הטיסות בחגים בישראל ומודיעה על תגבור הטיסות שלה באוקטובר בקו תל אביב ניו יורק.

 

לאור הביקוש הגבוה בתקופת החגים, אמריקן איירליינס מודיעה על תגבור הטיסות JFK-TLV בטיסות הלוך-חזור בשישה תאריכים נוספים במהלך חודש אוקטובר. זאת בנוסף לטיסות המתוכננות של החברה באותו חודש, טיסת יום אחת לנמל התעופה JFK ועוד שלוש טיסות שבועיות למיאמי (MIA). הטיסות הנוספות כבר נפתחו למכירה ויהיו במטוסי בואינג 777-200.

 

Jan Pullman-Lavi – AA Country Sales Manager – צילום: יח"צ איירליינס

 

יאן פולמן, מנהל מכירות ארצי של אמריקן איירליינס בישראל, מציין כי לאור הביקוש לטיסות לארה"ב בתקופת החגים, הוחלט על תגבור הטיסות בקו ניו יורק, זאת על מנת לאפשר ללקוחות מגוון וגמישות טיסות. הצוותים באמריקן איירליינס מצפים לקבל את פניהם של ללקוחות  כשהם חוזרים לטוס  ולספק להם חווית טיסה נעימה במטוסי הבואינג 777-200.

 

אמריקאן איירליינס – צילום: יח"צ איירליינס

 

רייט וורקמן, המנהל התפעולי של אמריקן איירליינס באירופה, אסיה ואזורי האוקיינוס השקט, מציין כי  כחברת התעופה המובילה בעולם, אנו נרגשים להגדיל את כמות הטיסות לישראל באוקטובר הקרוב ולספק אפשרויות נוספות ללקוחות שלנו המעוניינים לטוס לניו יורק ומעבר בזמן החגים.

 

הטיסות מתוכננות לתאריכים הבאים:

מס' טיסה

זמן יציאה

זמן הגעה

תאריכים

AA248

14:45 JFK

 08:45 TLV

01-03/10, 06/10, 18-19/10

AA247

10:55 TLV

16:05 JFK

02-04/10, 07/10, 19-20/10

 

לרשות הנוסעים מוצעים  3 מחלקות לבחירה:  מחלקת תיירים (אקונומי), פרמיום אקונומי ומחלקת העסקים המתקדמת. בכל מחלקות המטוס ייהנו הטסים מאינטרנט ומערכות בידור ובהתאמה לקהל הישראלי אפשרות להזמנה מראש של ארוחה כשרה ויין כשר, הודעות כריזה גם בעברית, תוכניות בידור, שמע עם כתוביות בעברית ועוד…

 

אודות קבוצת אמריקן איירליינס:

אמריקן איירלינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, פועלת מבסיסה שבדאלאס טקסס. החברה טסה ליותר מ-350 יעדים על פני הגלובס באמצעות צי של כ–890 מטוסים חדישים.

 

מניות הקבוצה נסחרות בנסד"ק, תחת הסימול ,AAL וכלולות גם ב-500S&P.

 

לפרטים נוספים בקרו באתר  news.aa.com, עקבו אחרינו בטוויטר @AmericanAir ובפייסבוק Facebook.com/AmericanAirlines

 

למידע אודות אמריקן איירליינס או לביצוע הזמנה באתר לחצו כאן. סוכני המכירות של החברה זמינים לעזור ולענות על שאלות בעברית בטלפון: 03-7219497 .

 

לפרטים נוספים על מערכת ההזמנות העולמית של החברה לחצו כאן.