כותרות אחרונות
Search

ה"שופינג טראקס" של "כתום ישראל" הגיעו לחיפה.

צילום: גיל רובינשטיין

 

ה"שופינג טראקס" של "כתום ישראל" הגיעו לחיפה.

פעילות ה"שופינג טראקס" של "כתום ישראל" יצאה לדרך וכעת הגיעה לחיפה למתחם האודיטוריום – עסקים מהצפון ומהדרום שנפגעו מהלחימה הגיעו למכור את מרכולתם.

 

בהמשך לקמפיין הטלוויזיה המיוחד שהעלה בנק מזרחי טפחות לאחרונה והכניס את האנשים שמאחורי העסקים שנפגעו בצפון ובדרום  לסלון של כולנו, פלטפורמת העסקים 'כתום ישראל', מעלה הילוך ומביאה את בעלי העסקים ואת מיטב התוצרת שלהם לכל רחבי הארץ, באמצעות 4 משאיות שופינג טראקס, שכל אחת מהן היא למעשה חנות של בעל עסק שפרנסתו נעצרה עם תחילת המלחמה. השופינג טראקס מגיעים למתחמים מרכזיים בערים השונות והציבור הרחב יכול לרכוש ישירות מבעלי העסקים- צעצועים, יינות, פרחים ועציצים, דבש ומוצרים נוספים.

 

פעילות השופינג טראקס של 'כתום ישראל' כעת הגיעה לחיפה למתחם האודיטוריום, בין העסקים שהגיעו למכור את מרכולתם נמנים קונדיטוריית פאי, משק אחיה, מקום בלב והמשתלה של בועז.

 

צילום: גיל רובינשטיין

 

על מנת להתעדכן ברשימת הערים הנוספות אליהן יגיעו השופינג טראקס יש להיכנס למתחם 'כתום ישראל' באתר בנק מזרחי טפחות.

 

 

 

מתחם כתום ישראל הוקם באתר הבנק, ובו מוצגים עסקים ושירותים מיישובי העוטף, שדרות, אופקים, נתיבות ויישובים נוספים מהדרום והצפון וכן עסקים שבעליהם גויסו למילואים. לכל בית עסק הוקם אזור משלו ובו פרטי העסק, פרטי קשר וקישור לאתר האונליין/העמודים של בית העסק ברשתות החברתיות – פייסבוק ואינסטגרם. מטרת הפלטפורמה היא חיבור בין בעלי העסקים ללקוחות באופן ישיר ובלתי אמצעי.

 

צילום: גיל רובינשטיין

 

תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום במזרחי-טפחות: 'כתום ישראל' הוקם בכדי לתמוך בעסקים שנפגעו. מאות אלפי ישראלים נכנסו למתחם ופנו לעסקים על מנת לעזור להם. הגיע השלב הבא, בו  אנו מגיעים לערים המרכזיות ברחבי הארץ בכדי שהציבור הרחב יוכל לפגוש באופן אישי את העסקים ולרכוש מהם ישירות״.