כותרות אחרונות
Search

הקטליסט.! איך לשנות את דעתו של כל אחד? רב מכר – מאת: ג'ונה ברגר.

צילום כריכה קדמית: יח"צ "מטר הוצאה לאור

 

הקטליסט.!

איך לשנות את דעתו של כל אחד?

רב מכר של הניו יורק טיימס והוול סטריט ג'ורנל.

מאת: ג'ונה ברגר

עריכה: הלית ינאי-לוינזון

תרגום מאנגלית: שאול לוין

 

* כיצד חברת אובּר שכנעה מיליונים להיכנס לרכב עם זרים גמורים, וכיצד Airbnb שכנע מיליונים אחרים לארח אותם בביתם?

* איזה שינוי תפיסה בעמדה המצרית והישראלית הביא לשלום בין המדינות?

* כיצד מהלך שכנוע מבריק גרם למיליוני בריטים להצביע בעד הברקזיט?

* איך הפך משחק בסיסי ופשוט בשם "קנדי קראש" לתופעה עולמית?

* את דעתו של מי אתם רוצים לשנות?

 

צילום כריכה קדמית: יח"צ "מטר הוצאה לאור

 

דניאל ה' פינק. מחבר רבי המכר מוטיבציה, מתי? ולמכור זה בטבע שלנו: "הקטליסט הוא קריאת חובה לכל מי שמצוי בעסקי השינוי. והבונוס: זהו אחד מאותם ספרי עסקים נדירים הנקראים בשטף מבלי שניתן יהיה להניחם מהיד."

 

כל אחד רוצה לשנות משהו. מנהיגים רוצים לשנות ארגונים, משווקים רוצים לשנות את דעתם של לקוחות, חברות הזנק רוצות לשנות תעשיות, עמותות רוצות לשנות את העולם, עובדים רוצים לשנות את נקודות המבט של הבוסים שלהם, בני זוג רוצים לשנות את דעתם של בני או בנות זוגם, והורים רוצים לשנות את התנהגות ילדיהם. אבל שינוי הוא דבר קשה. אנחנו מתווכחים, לוחצים ודוחפים, אך לא פעם דבר אינו קורה. האם יש דרך מוצלחת יותר?

 

הקטליסט: איך לשנות את דעתו של כל אחד מציג גישה מהפכנית לשינוי. שינוי מוצלח אינו מתרחש באמצעות דחיפה חזקה יותר או באמצעות השקעת אנרגיה רבה יותר. הוא מתרחש על ידי סילוק מחסומים, התגברות על התנגדות, צמצום החיכוך והנמכת המשוכות המונעות פעולה. סוכני שינוי מוצלחים יודעים ששינוי הוא עניין של להיות קטליסט (זָרָז). במקום לשאול "איך יכולתי לשנות את דעתו של מישהו?" הקטליסטים שואלים "מדוע הם לא עשו עדיין את השינוי? מה עוצר אותם מלהשתנות?"

 

ג'ונה ברגר הוא פרופסור לשיווק בבית הספר וורטון באוניברסיטת פנסילבניה ומחברם של רבי המכר הבינלאומיים ויראלי, והשפעה בלתי נראית (מטר, 2018). הוא מומחה בעל שם עולמי בשינוי התנהגות ובהשפעה חברתית, וספריו נמכרו בלמעלה ממיליון עותקים ב-35 מדינות.

 

דאנאקוד: 99-2450 s מחיר: 118 ₪ s מס' עמודים: 224 s הוצאה: מטר הוצאה לאור