כותרות אחרונות
Search

העונה השלישית של הסדרה "להציל את חיות הבר" תשודר בכאן חינוכית.

צילום: אבישג שאר- ישוב

 

כאן חינוכית: "להציל את חיות הבר" בעונה חדשה
 

העונה השלישית של סדרת התעודה העוקבת אחר בית החולים לחיות הבר צפויה להיות דרמתית ומותחת, עם חיות מיוחדות ונדירות: לטאת כח קומדו, שועל פנק, גנו, עזנייה, עיט שמש, זאבה, שחפית ים, דאה שחורת כתף ועוד…

"להציל את חיות הבר" תשודר ב- כאן חינוכית החל מה-13 במאי, בכל יום חמישי בשעה 15:45 (שידור נוסף ב18:55) ותהיה זמינה בדיגיטל.

השחקן קובי פרג' ילווה את הסדרה בקריינות הומוריסטית.

 

"להציל את חיות הבר" סדרה תיעודית העוקבת אחר בית החולים לחיות בר, זוכת פרס האקדמיה לשנת 2018 ו- 2019 חוזרת בעונה חדשה, בקריינות של קובי פרג'. עד כה צברו 2 העונות הראשונות של הסדרה למעלה מ 5 מיליון צפיות בדיגיטל של כאן חינוכית. שנה שעברה בעקבות הקורונה והסגרים, הופק גם פרק ספיישל מיוחד של סיור בספארי שזכה למאות אלפי צפיות.

 

הסדרה בשיתוף הספארי ורשות הטבע והגנים מלווה בכל פרק את האנשים שעוסקים בהצלת מגוון חיות הבר המרתקות של ישראל ובהשבתן חזרה לטבע. הסדרה נותנת הזדמנות לפגוש את הווטרינרים, המטפלים, המתנדבים, פקחי רשות שמורות הטבע, וגם אזרחים שמוצאים חיות בר פגועות ומביאים אותן לבית החולים. הצופים חווים ועוברים עם החיות את תהליך החלמתן וחזרתן הביתה, אל סביבתן הטבעית. הווטרינרים שמלווים את הסדרה (יגאל – מנהל בית החולים ואנשי הצוות) הפכו להיות חלק מכוכבי הספארי, לא פחות מהחיות, כאשר המבקרים מזהים אותם ומבקשים להצטלם איתם. 

 

צילום: אבישג שאר- ישוב

 

העונה החדשה של "להציל את חיות הבר", תהיה יותר דרמטית ויותר מותחת. בעונה הנוכחית הגבולות נמתחים יותר ומאפשרים לצופים לראות מקרוב את הטיפולים הרפואיים הכוללים בעיות רפואיות מורכבות יותר לחיות אקזוטיות. לדוגמא, העונה נעקוב אחר חיות מהגדולות ועד הקטנות – מדב עצום ועד דבורה, מחיות ימיות כמו כריש ועד חיות מדבריות כמו ראמי סהרה.

 

עורך הסדרה: אלעד גודלמן | בימוי: ארז ברנהולץ | הפקה: שולה ודנה הפקות

בימי חמישי החל מ-13.05.2021, בשעה 15:45 ושידור נוסף- 18:55 ב- כאן חינוכית (אפיק 80) ו- בדיגיטל