כותרות אחרונות
Search

הודעת המשטרה על שינויים בהגעת שוטרים לזירות עבירה, הביאה לגידול ניכר בהשכרת כספות.

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" במתחם הכספות – צילום מורג ביטן

 

הודעת המשטרה על שינויים בהגעת שוטרים לזירות עבירה, הביאה לגידול ניכר בהשכרת כספות.

בעקבות הפרסומים על הנוהל החדש של המשטרה שבמקרי גניבה מבתים לא ישלחו ניידות משטרה בשל החלטה לצמצם את העומס של ניידות הסיור של המשטרה.

 

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל מתחמי הכספות של חב' בריקסטון: "בעקבות הנחייה החדשה של המשטרה בשבועיים אחרונים יש גידול של 25% בהשכרת כספות ובאזור ירושלים יש גידול למעלה מ-32% בהשכרת כספות לשמירה על חפצים אישיים, תכשיטים , כסף ועוד…

 

בעקבות פרסום הנוהל החדש של המשטרה (לפני כחודש) שבכל אירועי גניבה מבתים פרטיים לא תשלח יותר ניידת משטרה פרט למקרים חריגים, יש גידול ביקוש להשכרת כספות במתחמי כספות מאובטחים.

 

תחת הכותרת "צמצום טיפול באירועי גניבה", נאמר כי באגף המבצעים והשיטור "בוצעה עבודת מטה שתכליתה התייעלות בטיפול באירועים, ובכך להביא לצמצום עומס האירועים של ניידות הסיור".

 

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' בריקסטון במתחם הכספות – צילום מורג ביטן

 

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל מתחמי הכספות של חב' בריקסטון: "בעקבות הנוהל החדש של המשטרה בשבועיים אחרונים יש גידול של 25% בהשכרת כספות ובאזור ירושלים יש גידול למעלה מ-32% בהשכרת כספות לשמירה על חפצים אישיים, תכשיטים , כסף ועוד…

 

אינדיג מציין עוד : "שרוב השכרות הכספות בימים אחרונים הינם של בעלי בתים פרטיים שבפוליסת ביטוח של הדירה שלהם יש אופציה לכלול כספת במתחם בכספות פרטי בפוליסת ביטוח הדירה".

 

לחב' בריקסטון 2 מתחמי כספות מאובטחים בתל- אביב ובירושלים הכוללים סה"כ כ-6,000 כספות.

 

עפ"י הלמ"ס, כ-5% ממשקי הבית חווים פריצה מדי שנה.

 

חב' "בריקסטון" יצאה בימים אלו במבצע מיוחד במסגרת השקת מתחם הכספות הפרטי החדש בירושלים כל מי שישכור כספת ל-3 שנים יקבל שכירות לכספת לשנה רביעית בחינם. שווי ההטבה כ- 2000 ש"ח.

 

דביר אינדיג מנכ"ל חב' בריקסטון: "בימים אלו מנהלת החברה מו"מ לפתיחת מתחם כספות שלישי אשר יהיה אוטומטי ללא מגע יד אדם בהשקעה של כ- 5 מיליון ₪" .