כותרות אחרונות
Search

הנזר של SWAROVSKI תפס את מרכז הבמה בנשף האופרה של וינה.

צילום: באדיבות "סברובסקי

 

הנזר של "SWAROVSKI" תפס את מרכז הבמה בנשף האופרה של וינה.

מותג "SWAROVSKI" שוב חוגג את נשף האופרה של וינה עם הנזר המסרותי אשר עשוי באופן מוקפד ומשובץ באבנים. הנזר המרהיב עיטר את ראשיהן של 144 הנערות שיצאו לרחבת האופרה שבוינה. הנזר נוצר בהשראה של שמים מלאי כוכבים, בדומה לשפה העיצובית של קולקציית סטלה למותג SWAROVSKI. קולקציית סטלה גם היא מעוצבת ככוכבים הנופלים מהשמים עם זיקה חיננית לתכשיטי הקיסרית האוסטרית סיסי. מאז שנות ה-50 של המאה הקודמת יוצר המותג SWAROVSKI את הנזר עבור נשף האופרה של וינה. מדובר על מסורת שמאחדת שני מוסדות אוסטריים לרגע מיוחד המתאפיין בהתפעלות ותחכום. השנה עוצבה הנזר לראשונה על ידי המעצבת הראשית של SWAROVSKI, ג'ובנה אנגלברט.

 

צילום: באדיבות "סברובסקי

 

אלכסיס נאסרד, מנכ"ל "SWAROVSKI", אמר: "השותפות בת עשרות שנים זו מאחדת שני אייקונים בתרבות האוסטרית באמצעות מפגן של יופי, יצירתיות ואלגנטיות. לכבוד הוא לנו להיות חלק ממסורת תרבותית זו, ואנחנו מצפים בקוצר רוח לראות את שיתוף הפעולה הזה משגשג עוד שנים רבות".

 

אלכסיס נאסרד, מנכ"ל "SWAROVSKI" צילום: באדיבות "סברובסקי

 

בטרם הגיעו אל נשף האופרה היוקרתי בבית האופרה הממלכתי,  נהנו האורחים מאירוע גאלה קסום במלון "זאכר" בווינה. האורחים בהם האומנית והדוגמנית לילי פול-רונקלי ויוצר האופנה ניק קאופמן, ענדו תכשיטים מהפנטים של "SWAROVSKI."

 

האומנית והדוגמנית לילי פול-רונקלי ויוצר האופנה ניק קאופמן – צילום: באדיבות "סברובסקי

 

קולקציית סטלה זמינה לרכישה אצל זכייני "SWAROVSKI" המורשים.

 

צילום: באדיבות "סברובסקי

 

 

אודות סברובסקי:

מומחים בניצוצות מאז 1895: מותג "SWAROVSKI" יוצר מגוון מוצרים יפיפיים, איכותיים ואומנותיים העשויים מקריסטל, המביאים שמחה וחגיגה של אינדיבידואליות. החברה שנוסדה בשנת 1895 באוסטריה, מעצבת, מייצרת ומוכרת את הגבישים האיכותיים בעולם, אבני חן, יהלומים וזרקונים, ומציעה אקססורייז כמו חפצי קריסטל ופריטים לעיצוב לבית. הקריסטלים של "SWAROVSKI" מופצים בכל רחבי העולם עם כ-2,400 חנויות ו-6,700 נקודות מכירה, כ-140 מדינות ויותר מ-18,000 עובדים.  יחד עם החברות השותפות של המותג- Swarovski Optik (מכשירים אופטיים) ו-Tyrolit (יצרנית של כלי השחזה והלבשה), Swarovski Crystal Business הקימה את קבוצת Swarovski. הקבוצה מאופיינת באחריות תאגידית שבאה לידי ביטוי ברמה החברתית ובפעילות לטובת כדור הארץ. מדובר במורשת שנטעה צעדי קיימות אותם מבצעת החברה, בדגש על חדשנות מעגלית, גיוון, הכלה וביטוי עצמי, וכן בעבודה הפילנתרופית של קרן "SWAROVSKI", התומכת בארגוני צדקה המביאים השפעה סביבתית וחברתית חיובית.

 

צילום: באדיבות "סברובסקי