כותרות אחרונות
Search

בנות, תראו אהבה לתלתלים שלכן..!

 

 

בנות, תראו אהבה לתלתלים שלכן..!

לכבוד יום התלתלים הישראלי המתקיים ב 3 במרץ, שי בוטא, מעצב שיער ושגריר מוצרי טיפוח השיער של "Dyson" בישראל מעניק טיפים והמלצות שיעניקו לתלתלים שלכן את המראה המושלם.

 

מייבש השיער "Dyson Supersonic‎", כולל טכנולוגיית בקרת חום חכמה המונעת נזקי חום קיצוני. המכשיר מודד את טמפרטורת האוויר 40 פעמים בשנייה ומווסת את החום הנפלט ממנו, ובכך מגן מנזקי הייבוש ושומר על הברק הטבעי של השיער. מייבש השיער מגיע עם 5 אביזרי עיצוב חדשים, המתחברים בחיבור מגנטי למכשיר ובהם: אביזרFlyaway  לנטרול חשמל סטטי, דיפיוזר שעוצב מחדש בעל שיניים עם אורכים משתנים לפיזור חום וייבוש טבעי יותר, אביזר עיצוב, אביזר ייבוש המיועד לשיער עדין וקרקפת רגישה ומסרק לסירוק וייבוש תלתלים המסייעת בעיצוב השיער תוך הוספת נפח ומראה מלא ומוארך.

 

דייסון לתלתלים – צילום: "דייסון"

 

חשוב להגן על הקרקפת מחום קיצוני

חום גבוה יכול להשפיע על בריאות הקרקפת ואף להפחית את הברק הטבעי של שיערך.     ל- Dyson Supersonic‎ בקרת חום חכמה המודדת את טמפרטורת האוויר מעל 40 פעמים בשנייה ומווסתת את החום של המכשיר. הדבר מסייע במניעת נזק הנגרם כתוצאה מחום קיצוני, להגנה על הברק הטבעי של שיערך.

 

עיצוב תלתלים? חשוב להשתמש בדיפיוזר

שימוש בדיפיוזר הינו הכרחי לבעלות שיער מתולתל. הוא מאפשר ייבוש ועיצוב של התלתלים מבלי לפגוע בהם.  מייבש השיער Dyson Supersonic‎  מגיע עם אביזר הדיפיוזר המתחבר אליו בקלות ומיועד לשימוש אחרי חפיפת השיער. השימוש בדיפיוזר מזרז את תהליך ייבוש השיער, מוריד את ה'פריז' ומפריד כל תלתל ותלתל. השיניים הארוכות מאפשרות לעצב יותר שיער בצורה יותר מדויקת- ולהגיע עמוק יותר לשיער ומסייע בהשגת מראה תלתלים מלא וטבעי.

 

דייסון לתלתלים – צילום: "דייסון"

 

מעוניינת ביצירת נפח?

לאחר חפיפת השיער ולפני השימוש בדיפיוזר מומלץ למרוח תכשיר לעיצוב תלתלים המועדף עלייך ומתאים לסוג שיערך. לאחר מכן,  במידה ורוצים ליצור נפח מהשורש, הטי את

 

ראשך מטה וכאשר השיער נופל ייבשי אותו היטב באמצעות הדיפיוזר, תוך כיווץ התלתלים. כך תקבלי מראה טבעי ומסודר.

 

תלתלים רכים ומושלמים

בכדי ליצור מראה רך יותר ולא עשוי מדי של התלתלים – לאחר פעולת הייבוש באמצעות הדיפיוזר וכשהשיער יבש, אחזי בתלתלים באמצעות כיווץ ולחיצות מה שמסייע בהשגת מראה של תלתלים רכים ובריאים.

 

תלתלים במראה טבעי

בכדי ליצור מראה תלתלים טבעי ורך יותר מומלץ להפריד את התלתלים וליצור מרווחים ביניהם. חברי למכשיר ה-Dyson Supersonic‎  את המסרק עם השיניים הרחבות אשר תוכנן במיוחד עבור שיער מתולתל, מסולסל וגלי. למסרק שיניים חזקות המסייעות בהארכת השיער כאשר הוא מתייבש, או ביצירת נפח וצורה.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 1,850 ₪.

ניתן להשיג באתר: dyson.co.il ובחנויות הנבחרות.
שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על-ידי היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ. סחר.