כותרות אחרונות
Search

הישג מרשים לחברת "PickCherry" והאמנית "Koketit" בבית המכירות הפומביות היוקרתי ״תירוש״.

צילום באדיבות: יח"צ PickCherry" והאמנית "Koketit"

 

הישג מרשים לחברת "PickCherry" והאמנית "Koketit" בבית המכירות הפומביות היוקרתי ״תירוש״.

אמש נמכרה היצירה הראשונה מסדרת הNFT של קוקטית ב12,000 דולר- שיא ליצירת NFT ישראלית במכירה פומבית בישראל!

 

יצירתה ״Family Tree״ של KOKETIT (שירה ברזילי) הצליחה לסחוף את קהל האספנים במכירה הפומבית המרגשת בבית המכירות המוערך ״תירוש״ ונמכרה בסכום של 12,000$, שיא ליצירת NFT ישראלית. זו היא העבודה הראשונה שהושקה למכירה מתוך הקולקצייה "ELEMENTS BY KOKETIT" המצליחה לעורר הדים רבים בשבועות האחרונים.

 

אמש (30/5) התקיימה בבית המכירות המוערך והותיק ׳׳תירוש׳׳ מכירה פומבית לאמנות עכשווית בת זמננו. במסגרת האירוע הציגו הגלריות החשובות בישראל לאמנות עכשווית, את האמנים המצליחים ביותר בשוק הישראלי ובשוק הבינלאומי. זו הפעם הראשונה שבית המכירות הציג עבודות NFT למכירה וסביר להניח שזו לא הפעם האחרונה.  לצד עבודתה של קוקטית הוצעו למכירה גם עבודות  NFT  של שירלי שור, TAG , ומורן ויקטוריה סבג שהם מחלוצי אמנות ה NFT בישראל. קולקציית ה NFT של קוקטית בשיתוף חברת PickCherry עוררה עניין רב בשבועות האחרונים ואמש הצליחה לתפוס את מקומה כיצירת ה NFT  שנמכרה בסכום הגבוה ביותר במכירה פומבית בישראל.

 

צילום באדיבות: יח"צ PickCherry" והאמנית "Koketit"

 

האמנית הבינלאומית ״קוקטית״ נכנסה אל עולם ה-NFT עם קולקצייה מסקרנת במיוחד בת 1800 פריטים בלבד, בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת "PickCherry" בבעלותם של רותם סלע ואסי עזר יחד עם סמדר ועידו רגב.

 

שירה ברזילי, ״קוקטית״, כובשת פסגה אחר פסגה עם הקו הפשוט והחופשי שלה, אשר הניב לה הישגים בינלאומיים. את היצירות שלה תוכלו למצוא בקולקציית הלבשה תחתונה של זארה, בספר השנתי של בית התכשיטים היוקרתי ״קרטיה״ ואפילו על טישרטס של רוברטו קוואלי. בין היתר, כתבו עליה בעשרות מגזינים בינלאומיים כולל ״ווג״, ״פורבנס״ ו״הארפר׳ס בזאר״ ולאחרונה עבודתה עיטרה את שער המגזין הנחשב ״Elle״. ובין כל אלו, היא גם מתחזקת קהילה הדוקה וחובקת עולם של כחצי מיליון עוקבים באינסטגרם.

 

צילום באדיבות: יח"צ PickCherry" והאמנית "Koketit"

 

ELEMENTS BY KOKETIT הינו פרוייקט ה-NFT החדש של חברת PickCherry עם האמנית הישראלית שירה ברזילי. הקולקצייה מחברת בין רקעים רנדומליים לבין דמויות נשיות המשתלבות בנוף. סגנון העבודה של קוקטית מפיח חיים חדשים בדימויים כמעט בנאלים כמו שקיעה יפה או נוף אורבני על ידי קו אחד מרגש, חופשי ואינטואטיבי. חשוב לציין כי להבדיל מקולקציות NFT אחרות בסדרי הגדול האלה, הנשענות ברובן המכריע על כלים אוטומטיים, כל העבודות בקולקציה של "קוקטית" נעשו באופן ידני. על עבודתה המוקפדת קוקטית מצהירה: "פיקסו אמר שכל הילדים הם אמנים. להישאר אמן גם כשגדלים ומתבגרים זה האתגר האמיתי ואני שואפת לצייר בחופשיות כמו ילדה.“

 

צילום באדיבות: יח"צ PickCherry" והאמנית "Koketit"

 

"PickCherry" עוסקת בתחום הטכנולוגיה והשיווק תוך התמקדות בעולמות ה-NFT (אסימון חסר תחליף), המטאוורס וביישומיי הבלוקצ‘יין. הפרויקטים הייחודיים של החברה נעשים בשיתוף אמנים ואמניות בהם החברה מאמינה ואותם היא נרגשת להוביל. הפרויקט הראשון של "PickCherry", אשר הוכרז לאחרונה, הוא שיתוף פעולה עם זוג אמני הקומיקס הבינלאומיים מאיה ויהודה דביר, שיצרו יחדיו את קולקציית ה-NFT הראשונה שלהם ״XOXO“ העוסקות בנושאי הזוגיות ומורכבותה, וכבר זוכה להדים עוד לפני השקתה. כאמור, הפרויקט השני של החברה הינו החיבור המיוחד ומעורר הציפיה עם האמנית הבינלאומית ״קוקטית״. מהחברה נמסר: ״ PickCherry שמחה לשתף פעולה עם אמנים ואמניות אותם היא מעריכה ובוחרת בקפידה. הקשר עם ברזילי, אותה אהבנו והתחברנו ליצירותיה מבעוד מועד, היה בלתי נמנע״.

 

סרטון תדמית של הקולקצייה ״ELEMENTS BY KOKETIT״