כותרות אחרונות
Search

הישג מרשים במיוחד לעמותת "Helpi" עם 2,320 שעות התנדבות בשבוע אחד.

צילום: מתנדבים  של העמותה

 

פסח בעמותת "Helpi".

הישג מרשים במיוחד לעמותה עם 2,320 שעות התנדבות בשבוע אחד.

בחג הפסח שנה שעברה, בעקבות הקורונה והסגר, בוטלו מאות התנדבויות לחברות עסקיות שתואמו דרך הפלטפורמה של עמותת Helpi. השנה, הצליחו בעמותה לרשום הישג מרשים במיוחד של 2,320 שעות התנדבות בשבוע אחד בלבד לכבוד חג הפסח. מאות עובדים, מעשרות חברות ברחבי הארץ, התנדבות דרך עמותת Helpi, עזרו וסייעו לנזקקים, בעלי צרכים מיוחדים ואוכלוסיות מוחלשות.

 

עמותת Helpi פועלת כבר 4 שנים בשיתוף עם משרד הרווחה, ומציעה לחברות וארגונים פלטפורמה דיגיטלית ייחודית להתנדבויות חד פעמיות, ומאפשרת תרומה לקהילה ללא התחייבות לטווח ארוך מטעם המתנדבים. העמותה מעניקה את שירותה לעשרות חברות וארגונים במשק, וגם לרשויות המקומיות.

 

צילום: מתנדבים  של העמותה

 

האתר של Helpi מותאם לשימוש גם בסמארטפון, ובכך מתאפשרת גישה פשוטה, קלה ומהירה למגוון רחב של הצעות להתנדבויות נקודתיות וחד פעמיות. שלל ההזדמנויות להתנדבות מפורסמות באתר, והמתנדבים יכולים לבחור את ההתנדבות המתאימה להם מבחינת מיקום, זמן וקריטריונים נוספים. עד היום התנדבו דרך Helpi 110 חברות וארגונים, ו- 130 רשויות ועמותות עושות שימוש בפלטפורמה הדיגיטלית של העמותה, חלקן אף מנהלות עימה שותפות ארוכת טווח למען תרומה לקהילה.

 

במסגרת עשרות ההתנדבויות הנפלאות שהתרחשו לקראת פסח 2021 על ידי עובדים מחברות רבות במשק שעושות שימוש בפלטפורמה הדיגיטלית של Helpi, ביניהן חברות תדהר, וקסמן גוברין גבע, בינת תקשורת מחשבים, קורנית דיגיטל, אלקטרה מוצרי צריכה וחברת ההייטקImperva  , נרשמו מספר מקרי התנדבויות מרגשים במיוחד.

 

צילום: מתנדבים  של העמותה

 

אחד מהם הוא של קבוצת עובדי Gett שהתנדבו במרכז יום למבוגרים עם צרכים מיוחדים ברמת השרון, וסייעו בשתילת והקמת גינה בחצר המרכז, כולל שיפוץ הנראות החיצונית של המבנה. מקרי התנדבות.

 

אחרים הם של עשרות עובדי מיתר עורכי דין שהתנדבו במספר רשויות ועמותות. ההתנדבויות המקסימות שלהם כללו, בין השאר, הקמת גינה ושתילת צמחייה במרכז תעסוקתי למבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, ורכיבת אופניים משותפת עם בעלי מוגבלויות בכפר סבא.

 

צילום: מתנדבים  של העמותה

 

בהתנדבות דומה לקחו חלק גם עובדי חברת מיה אנליטיקס, ובמשך שעתיים זכו לסייע ולעזור, ובסיומן ישבו המתנדבים והמשתתפים יחד, וזכו לזמן איכות. מקרה התנדבות נוסף, שנגע ללב וריגש במיוחד, היה ההתנדבות של עובדי חברת תדהר, שיחד שיפצו דירה של אם חד-הורית שהפכה לאחרונה לנכה ומלווה על ידי שירותי הרווחה בפתח תקווה.

 

דנה כהן, מייסדת ומנכ"לית Helpi משתפת: "תקופת הפסח מרגשת בכל שנה מחדש בזכות ההיענות הגדולה של הציבור לתת ולתרום מעצמו למען האחר. היקף ההתנדבויות המדהים שנרשם אצלנו בחג הזה מפצה על השנה שעברה, בה בקשות רבות להתנדבות נותרו ללא מענה עקב הסגר".