כותרות אחרונות
Search

מחר (שלישי) ייפתח במעלות מרכז קניות בהובלת רשת המזון 'נטו חיסכון' ורשת המוצרים לבית- הומ'ס!

נטו חיסכון הסניף החדש במעלות – צילום: באדיבות הומ'ס

 

הגליל המערבי מתחדש.

מחר (שלישי) ייפתח במעלות מרכז קניות בהובלת רשת המזון 'נטו חיסכון' ורשת המוצרים לבית- הומ'ס!

 

תושבי מעלות והסביבה- תרבות הקניות שלכם עומדת להשתנות, סל הקניות שלכם בדרך להוזלה משמעותית. מרכזי הקניות מבית 'ספיר גרופ' והיזם החרדי הרב רונן גנון מגיעים למעלות ויעניקו שירות לכלל אזור הגליל המערבי. מחר (שלישי, 1.3.22) ייפתח מרכז הקניות הגדול עם 5,100 מ"ר של סופר 'נטו חיסכון' ורשת המוצרים לבית – 'הומ'ס- הבית לובש סטייל', "בשורה אדירה לגליל המערבי" אמרו ברשת.

 

האחים ספיר יחד עם הרב גנון – צילום: באדיבות הומ'ס

 

הסוף לנסיעות הארוכות למרכזי הקניות הגדולים כדי להנות ממחירים נוחים, מבחר וגם-כשרויות מיוחדות: בליבו של הגליל המערבי, במעלות, על שטח עצום של 5,100 מ"ר הושלמה הקמתו של מרכז הקניות מבית 'ספיר גרופ' – האחים אורן ואבינועם ספיר המחזיקים בין הייתר ברשת סופר ספיר וסופר הכי זול עם עשרות סניפים בכל רחבי הארץ, והיזם החרדי הרב רונן גנון בעל מוסדות חסד, חברת שי בגליל וכו'. כחלק משיתוף הפעולה בין ספיר לגנון הוקמו בשנה האחרונה מרכזי קניות המציעים חוויה ייחודית במתחם אחד בשילוב בין רשת נטו חיסכון לרשת הומס.

 

נטו חיסכון הסניף החדש במעלות – צילום: באדיבות הומ'ס

 

רשת המזון 'נטו חיסכון' מעניקה מענה מלא לכלל המגזרים עם חווית קניות משובחת, מגוון כשרויות מהודרות, מחירים אטרקטיביים וכשרויות נרחבות ומהודרות. לצד מתחמי נטו חיסכון מקימים האחים ספיר והיזם גנון את מתחמי הקניות מבית 'הומ'ס הבית לובש סטייל' כאשר גם במעלות יהנו מסניף מסוג זה  בשטח של 1,700 מ"ר, עם כל המותגים המובילים לעיצוב הבית, כלי מטבח, בישול, אפייה, אקססוריז וכו' במחירים אטרקטיביים ונמוכים ממחירי הרשתות עצמם.

 

נטו חיסכון הסניף החדש במעלות – "הומס" – צילום: באדיבות הומ'ס

 

אורן ספיר, מבעלי הרשת ציין: "לאחר חודשים של עבודה אינטנסיבית אנו נרגשים לפתוח את המתחם הראשון שלנו בגליל המערבי. ביצענו ניתוח שוק דקדקני שהעלה כי קיים צורך בקרב תושבי הגליל המערבי בכלל ומעלות בפרט לתחרות אמיתית, מחירים אטרקטיביים וחווית קניות משודרגת, ערכים אלו הינם בבסיסה של הרשת שלנו ומיום שלישי גם אתם תוכלו להנות מכך, הבאנו את הטופ של אירופה לגליל המערבי!". הרב רונן גנון הוסיף: ״הרשת מתמקדת במתן מענה נרחב ומגוון מבחינת כשרויות, חווית קניה, היצע מוצרים נרחב ומחירים אטרקטיביים שיורידו את יוקר המחייה גם של תושבי מעלות והסביבה. החיבור לקהילה המקומית הינה חלק בלתי נפרד מאיתנו, מעכשיו גם תושבי מעלות והסביבה יהנו מהבשורה שנטו חיסכון מביאה לשוק הקמעונאות בישראל".

 

נטו חיסכון הסניף החדש במעלות – "מחלקת הטקסטיל" – צילום: באדיבות הומ'ס

 

מבחר. איכות, חוויה, נוחות ומחיר – אלה חמשת הפרמטרים  החשובים כשבוחרים איפה לערוך את הקניות-מקום שיש בו הכל , מכל הקטגוריות ובכל הכשרויות מבלי  לרוץ בין מקומות שונים, איכות טובה וללא פשרות, חוויה נעימה כי מותר לכם ליהנות בעת שאתם עורכים קניות, ומחיר- שווה לכל כיס שיאפשר לכם למלא את הבית בכל מה שנדרש עבורכם ועבור משפחתכם בלי לחשוב פעמיים.

 

נטו חיסכון הסניף החדש במעלות – "סולתם" – צילום: באדיבות הומ'ס

 

כאמור, מתחמי נטו חיסכון & הומ'ס הוקמו לראשונה לפני שנה בצפת, מאז הספיקו ברשת לפתוח מתחמים אלו גם בביתר עלית וסניף דגל של הומ'ס במתחם די סיטי מעלה אדומים. מחר ייפתח מתחם מסוג זה גם במעלות ובקרוב הרשת תשלים את הקמת הסניפים באופקים, קריית יערים (טלזסטון)  וסניף ג'מבו ע"פ 7000 מ"ר באשדוד.  חוויית הקניות החדשה 'נטו חיסכון' והומס'  מגיעה אליכם תושבי 'מעלות'   – תחסכו לכם!

 

נטו חיסכון הסניף החדש במעלות – צצילום: באדיבות הומ'ס

 

הסניף ממוקם ברחוב החורשת 8 מעלות, הפתיחה הרשמית כאמור תתקיים ביום שלישי, 1.3.2022 בשעה 16:00 כאשר ברשת מכינים שורה ארוכה של מבצעים אטרקטיביים במיוחד לרגל הפתיחה החגיגית.

 

הציבור הרחב מוזמן!