כותרות אחרונות
Search

דירת גן בפרויקט "טלביה רזידנס" נמכרה החודש ב-17.5 מליון ₪

דירת גן בפרויקט "טלביה רזידנס" נמכרה החודש ב-17.5 מליון ₪

בחודש האחרון נמכרה דירת גן בפרויקט "טלביה רזידנס" של האחים ישראל בעלות של 17.5 מיליון ₪. מדובר בדירה בשטח של  220 מ"ר בשיטת  custom made – תכנון אישי על פי רצון הרוכש עם גינה של 150 מ"ר, שנקנתה על ידי משפחה ישראלית.

 

הפרויקט היוקרתי "טלביה רזידנס" נבנה בשכונה היפה והיוקרתית ביותר בירושלים, וממוקם ברחובות פינסקר  ו'מרדכי צבי מנה', הרחובות הנחשבים והמבוקשים ביותר בשכונה.

 

בפרויקט 'טלביה רזידנס' נבנו קומפלקס מפואר עם ארבעה מבנים הכוללים כ- 80 יחידות דיור יוקרתיות כאשר החידוש בפרויקט היה מתן חופש מוחלט לדיירים בתכנון הבנייה. זהו אחד הפרויקטים היוקרתיים ביותר בירושלים שמציב סטנדרטים של יוקרה ועיצוב שטרם נראו בבירה.

 

בשלב הראשון בנתה החברה את קומות הבניין ללא חלוקת החלל לחדרים והציעה ללקוחותיה לקנות חלקים שונים בכל קומה. לכל לקוח ניתן החופש לתכנן את החלל בהתאם למידותיו המדויקות ביותר. לאחר השלב התכנוני בנתה החברה את הדירות בהתאם לתכנון הלקוח בהתאמה אישית. דירות הcustom made  תפסו תאוצה ולקוחות רבים בחרו לצרף קומות נוספות ולתכנן את הדירה בעצמם, כאשר החברה הייתה הקבלן המבצע של חלומותיהם האדריכליים. באופן כללי, ניתן היום לומר כי מדובר באחד מהפרויקטים המניבים ביותר עבור לקוחות החברה במסגרתו עבר הנכס השבחה של למעלה מ- 300% מתחילת השיווק שלו. נכון להיום עלות מטר רבוע בפרויקט נאמד בכ- 25,000 -17,000 דולר בהתאם לאופי הדירה. וכעת, החברה ממשיכה לשווק דירות במסגרת הפרויקט הכולל דופלקסים, דירות גן ופנטהאוזים.

 

"הדגש המיוחד בפרויקט הוא הגשמת החלומות הכי גרנדיוזיים של הלקוחות שיודעים בדיוק מה הם רוצים כולל עיצוב איכותי ויוקרתי ברמה הגבוהה ביותר שיש. בזכות שיטת ה- custom made כל הלקוחות בפרויקט זה שבעי רצון באופן מלא כיון שכל דירה יוצאת מותאמת ומעוצבת בדיוק לפי רצון  הלקוחות" אומר יונתן ישראל סמנכ"ל השיווק של החברה.

 
דיירי הפרויקט נהנים מסביבת מגורים ייחודית, הכוללת לובי כניסה מפואר עם פינות ישיבה מסוגננות, חנייה מקורה ואבטחה קפדנית הכוללת עמדת פיקוח השולטת על כל מערכות המבנה והשטחים הציבוריים. להשלמת תחושת הנוחות והפינוק נהנים הדיירים גם ממגוון מתקנים בלעדיים לרווחתם: גינה פרטית ופסטורלית צמודה, ספא פרטי הכולל סאונה רטובה/יבשה וחדר כושר מאובזר.

 

טלביה נחשבת לכל הדעות לשכונה היפה והיוקרתית ביותר בירושלים. ראשיתה של השכונה ההיסטורית בשלהי המאה ה-19, כאשר נקנו אדמותיה ע"י הכנסייה היוונית. מאז התגוררו בשכונה צליינים, ערבים תורכים ובריטים, כאשר עם השנים השתקעו בה יותר ויותר משפחות יהודיות. המגוון התרבותי שחי בה ניכר בסוגי המבנים השונים המעטרים את רחובותיה.

כיום, המגורים בשכונת טלביה הייחודית רכשו לעצמם ערך של יוקרה, אותנטיות ואיכות חיים, הנובעים מהשלווה הייחודית השוררת ברחובותיה מחד, וקרבתה לכל מוקדי החברה, המסחר והבילוי בעיר מאידך. טלביה מאכלסת בתוכה את סמלי היוקרה הרבים של העיר כגון בית הנשיא, האקדמיה הלאומית למדעים, מכון ואן ליר, תיאטרון ירושלים, מוזיאון האיסלאם ועוד. במרחק הליכה מהשכונה תוכלו למצוא מוקדי עניין נוספים כגון משכנות שאננים, גן הפעמון, טחנת הרוח, בית הכנסת הגדול ורבים נוספים.

צילום: יח"צ

החברה המובילה את הפרויקט היא חברת האחים ישראל שהינה אחת מחברות הבנייה הוותיקות והיציבות ביותר בשוק הנדל"ן בישראל. החברה הוקמה  בשנת 1964 ועד לשנת 2017 בנתה החברה למעלה מ- 38,000 יחידות דיור במגוון רחב של פרויקטים בערים שונות בישראל ובמדינות נוספות בעולם. אחת החוזקות הבולטות ביותר בחברה היא יציבותה הפיננסית, דבר המבדיל אותה ממרבית חברות הנדל"ן בארץ. יציבות שתוחזקה במשך שנים, מפרויקט לפרויקט וללא אקרובטיקה עסקית או מינופים פיננסים.

 

בשל איתנותה הכלכלית, מתנהלת החברה במודל עבודה יחסית חריג בנוף המקומי. תהליך שיווק הדירות, בשונה ממרבית חברות הנדל"ן בישראל, מתחיל לאחר בניית 25% ממספר הדירות בכל פרויקט, ולא לפני תחילת עבודת הבנייה, כפי שניתן לראות היום בשוק הנדל"ן המקומי. גם בפרויקט היוקרתי בטלביה החלה חברת האחים ישראל בשיווק הפרויקט לאחר שהבניינים כבר עמדו על תילם. התפיסה הייחודית של האחים ישראל היא למכור דירות שאפשר לראות בעין ולא דירות על הנייר.

 

מאז  בניית הפרויקט הייחודי בטלביה המשיכה החברה להתפתח והובילה עשרות פרויקטים במגוון ערים מרכזיות כמו: אשדוד (מגדלי המפרש היוקרתיים), אשקלון, תל אביב, ראשל"צ, נס ציונה, אילת ועוד.