כותרות אחרונות
Search

"דיור אינטריורס" השיקה את אולם התצוגה המחודש שלה בא.ת פולג נתניה.

"דיור אינטריורס" אולם התצוגה  החדש בעיצוב של ליעד יוסף – צילום: אבי בר

 

"דיור אינטריורס" השיקה את אולם התצוגה המחודש שלה בא.ת פולג נתניה.

עיצב את החנות, מעצב הפנים המוביל ליעד יוסף.

בעיצוב החדש של אולם התצוגה הושקעו מעל 1 מיליון ש"ח.

 

חזית החנות – צילום: אלעד גונן

 

לקראת שנת 2022 מוצגת קולקציית "Comfort living with a Nordic Feeling" המקדשת את ערך הנוחות בעיצוב הבית.

 

"דיור אינטריורס" השיקה את אולם התצוגה המחודש שלה בא.ת פולג בנתניה, בעיצובו של מעצב הפנים המוביל ליעד יוסף ובהשקעה של מעל 1 מיליון ₪. העיצוב החדש מתכתב עם רוח פריטי מותגי העיצוב הבינלאומיים המיוצגים בלעדית בישראל על ידי "דיור אינטריורס" תחת הסלוגן: "שילוב של פשטות יוקרתית ונוחות פונקציונאלית".

 

"דיור אינטריורס" אולם התצוגה  החדש בעיצוב של ליעד יוסף – צילום: אלעד גונן

 

כבר מעל ארבעה עשורים ש"דיור אינטריורס" משמשת השראה לעולם העיצוב והריהוט הודות לפריטי הריהוט ומערכות הישיבה האיכותיות שהיא מעצבת ומייבאת לישראל. לאורך השנים הציגה החברה בפני קהל לקוחותיה פריטי ריהוט המצטיינים באיכותם הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד מאיטליה. כל אלה לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי הולידו פריטים שלעיתים תכופות הותאמו במיוחד לדרישות המקומיות, בהיבט של גודל, חומרי גלם ומאפיינים נוספים הנובעים מתרבות האירוח המקומית.

 

"דיור אינטריורס" אולם התצוגה  החדש בעיצוב של ליעד יוסף – צילום: אבי בר

 

עיצוב מרהיב, פונקציונאליות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ונוחות השימוש אלו המאפיינים העיקריים המלווים את עיצוב "דיור אינטריוס" למן יום הקמתה. החתירה התמידית הזו אחר הרהיט האולטימטיבי, כזה שיביא את בשורת העיצוב האחרונה בתחום ויחד עם זאת ישמש את בעליו לאורך זמן. כל אלו הביאו את החברה לבחור לייבא לארץ מספר מותגים אירופאים אשר המכנה המשותף שלהם מעבר לאיכות הגבוהה הוא שימת הדגש על עיצוב ייחודי ופונקציונאלי, טכנולוגיה מתקדמת והתאמה לצרכי השוק בישראלי ומנטליות האירוח המקומית.

 

"דיור אינטריורס" אולם התצוגה  החדש בעיצוב של ליעד יוסף – צילום: אבי בר

 

שרית פיינשטיין מנכ"לית "דיור אינטריורס": "המטרה שלנו היא לספק תמיד את הרהיטים הטובים ביותר בעיצוב עם הנוחות המרבית. הקו המנחה הוא את פילוסופיית העיצוב שלנו הוא עיצוב וייצור באיכות ברמה הגבוהה ביותר במחירים נוחים" 

 

אולם התצוגה המשתרע על פני 800 מר' מציג קולקציה מגוונת של מערכות ישיבה ופריטי ריהוט לחללי המגורים המשקפים את הטרנדים העולמיים האחרונים בעולמות של עיצוב וריהוט. 

 

מקום של כבוד מוקדש באולם התצוגה למותג העיצוב והריהוט המוביל מדנמרק Hjort Knudsen  שמאפייניו הם: נוחות, אלגנטיות, עיצוב מינימליסטי ואסתטיקת עיצוב אומנותית ואיכותית.  

 

"דיור אינטריורס" אולם התצוגה  החדש בעיצוב של ליעד יוסף – צילום: אבי בר

 

מהן מגמות העיצוב לשנת 2022?

קולקציית  "Comfort living with a Nordic Feeling" החדשה מקדשת את ערך הנוחות בעיצוב הבית. הקולקציה החדשה של "Hjort Knudsen" היא  שיר הלל לנוחות.

 

מגפת הקורונה שינתה את אורחות החיים של אנשים רבים על פני כדור הארץ ואת התפיסה לגבי המהות האמיתית של הבית. הבית הפך בתקופה זו למבצרו האמיתי של האדם, למקום מקלט, הגנה ונחמה מהמשבר הבריאותי הגדול ביותר של המאה האחרונה. בהתאם לכך חל שינוי בהתאמת המרחב שבו אנו חיים, כך שיתאים באופן מושלם לצרכים של כל בני הבית.

 

"דיור אינטריורס" אולם התצוגה  החדש בעיצוב של ליעד יוסף – צילום: צילום: אלעד גונן

 

Comfy: מילה אחת מובילה כיום את עולם העיצוב והיא נוחות. למילה Comfort באנגלית משמעות כפולה: נוחות ונחמה ואלו בדיוק הדברים שלהם אנו כה זקוקים. נוחות פונקציונאלית. הנוחות בכל הצורות שלה הופכת לערך עליון ויש האומרים נוחות לפני קונספט עיצובי.

 

ואיך בדיוק נראה comfy? רהיטים שניתן לשקוע בתוכם, כאלו שעוטפים אותך מכל עבר ונותנים לך תחושה מרגוע, נוחות ובטחון אינסופיות. חלל המגורים הופך למרכז הבית ומותאמים לו פריטי ריהוט שיהלמו אותו ואת בני הבית: הוא נוח, נגיש ופונקציונאלי, אפשר לעצב אותו עם מספר אזורי ישיבה נוחים, כך שכל בני המשפחה יוכלו לשבת יחד להירגע ולכל אחד יהיה נוח באותה המידה.

 

"דיור אינטריורס" אולם התצוגה  החדש בעיצוב של ליעד יוסף – צילום: צילום: אלעד גונן

 

מאפייני הקולקציה:

a nordic feeling:

גוונים בהירים, עיצוב קלאסי, חומרים טבעיים וסוגים שונים של עץ עכשווי – שילובם של כל אלו עם צבע לבן מעניק את התחושה הנורדית. העיצוב הכללי הוא מסוגנן אך פונקציונאלי ליצירת מקום מרגוע לכל בני המשפחה.

 

danish hygge:

זהו ביטוי המזוהה עם אורח החיים הדני ומשמעותו גישה לחיים מלאי אושר בכל רגע נתון. חגיגת הנוחות, החיים הביתיים והמשפחתיים מתוך מיינדפולנס.

 

הרהיטים הם אלגנטיים ועל-זמניים ומושם בהם דגש על נוחות. את מערכות הישיבה ניתן לעצב באינספור אפשרויות בהתאם לטעם ולצורך האישי, כל זאת בעבודת אומנות עץ ברמה הגבוהה ביותר. הסלון הופך למקום של הרגעת הגוף והזנת הנפש. מערכות הישיבה והכורסאות עוטפות את הגוף ונותנות לו לשקוע בהן. הן תומכות בו ונוסכות בו בטחון מושלם.

 

כורסאות טלוויזיה:

 

"דיור אינטריורס" אולם התצוגה  החדש בעיצוב של ליעד יוסף – צילום: אלעד גונן

 

כמעט כולם רוצים כורסת טלוויזיה מפנקת, אולם הכורסאות שהתרגלנו אליהן עד היום היו גדולות מגושמות ולא השתלבו בעיצוב הכללי של חלל המגורים. בדיוק כאן משנה ’דיור אינטריורס‘  את הכללים ומציגה את כורסאות הטלוויזיה המעוצבות של Knudsen  Hjort המצויידת בחידושים טכנולוגיים המאפשרים לכל אחד ישיבה המותאמת לצרכיו האישיים.

 

כורסאות טלוויזיה "דיור אינטריורס" – צילום: סטודיו היורט קנוצן

 

  • עיצוב ארגונומי מאפשר להרים רגליים, להשכיב את המשענת ולמצוא את התנוחה האופטימלית לרגיעה מוחלטת בלחיצה קלה על לחצנים הנמצאים בצידי הכורסה.

 

  • ריפודי בד או עור מתוך מגוון עצום של אפשרויות והתאמת סוג הבסיס לפי טעם אישי.

 

כורסאות טלוויזיה "דיור אינטריורס" – צילום: סטודיו היורט קנוצן

 

  • התאמת גודל הכורסא לצרכים של הלקוח: הן קיימות במידות שונות: large medium, small ויש גם דגם ספציפי ובלעדי שיכול לשאת משקל גוף של עד 160 ק"ג.

 

  • לנוחות מושלמת כורסאות הטלוויזיה מוצעות גם כאלחוטיות. לא עוד כבלים שמפריעים לעיצוב הסלון. הכורסה מצוידת בסוללה הניתנת להטענה.

 

כורסאות טלוויזיה "דיור אינטריורס"  – צילום: אבי בר

 

על דיור אינטריורס:

דיור אינטריורס מקפידה על שירות מקצועי, איכותי וקשוב ללקוחות מאז שנת 1978 ומובילה מזה למעלה מארבעה עשורים את עולם העיצוב והריהוט בישראל הודות לפריטי הריהוט ומערכות הישיבה האיכותיות שהיא מעצבת ומייבאת לישראל.  לאורך השנים הציגה החברה פריטי ריהוט המצטיינים באיכותם הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד מאירופה. כל אלה לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי הולידו פריטים שלעיתים תכופות הותאמו במיוחד לדרישות המקומיות, בהיבט של גודל, חומרי גלם ומאפיינים נוספים הנובעים מתרבות האירוח המקומית.

 

צוות מקצועי של יועצי מכירות ומעצבי פנים מלווה את הלקוח בכל שלבי בחירת פריט הריהוט המבוקש ומסייע לו להתאים את הפריט בצורה מושלמת לצרכיו האישיים ולתנאי חלל המגורים.

 

לפרטים נוספים: www.diur.net