כותרות אחרונות
Search

אקססוריז ומוצרי חורף חדשים שישמרו על התינוקות חמים בימי החורף הקרים של החברות "בוגבו", "בייביזן" ו"בייביביורן".

צילום: ליאור דסקל

 

אקססוריז ומוצרי חורף חדשים שישמרו על התינוקות חמים בימי החורף הקרים.
החורף הגיע ואיתו מספר מוצרים חדשים המסייעים להורים להגן על התינוקות שלהם מפני הקור ולשמור על טמפרטורת גוף תקינה בבית ובחוץ כך שיהיה להם חמים ונעים.

מדובר במוצרים של החברות  בוגבו, בייביזן ובייביביורן.
 

שמיכה לעגלה:

 

צילום: יובל דסקל

 

שמיכה מפנקת מבית "בוגבו" העשוייה 100% צמר מרינו איכותי ורך, ומספקת לתינוק רכות טבעית והגנה מירבית. צמר המרינו הייחודי נושם מאוד, סופג ונהדר לבקרת לחות בימים חמים, כשבחורף יוצר שכבת בידוד נוספת בימים קרים. כביסה במכונת כביסה.
 

שק שינה לתינוק:

 

צילום: ליאור דסקל

 

שק שינה לתינוק של "בוגבו" , עשוי מבד נושם ועמיד נגד מים, הוא מעניק נוחות וחמימות מירבית ומתאים לכל עגלות בוגבו. בעל כיסוי ראש בצורת פקעת להגנה נוספת מפני הרוח ומגן נעליים מובנה להסרת לכלוך בניגוב פשוט. כביס במכונת כביסה.
 

שק שינה לעגלת YOYO מחברת בייביזן:

 

צילום: ליאור דסקל

 

שק השינה החדש YOYO בייביזן עשוי מחומר חם ורך בעיצוב מלטף ונוח, ואידאלי להגנה על התינוק בימים קרים. מגיע בכל מגוון הצבעים של ה YOYO. מגיע עם תיק תואם אליו הוא מתקפל בקלות לנשיאה נוחה כשאינו בשימוש. מתקפל עם העגלה. כביס במכונת כביסה.
 

כפפות לעגלת YOYO מחברת בייביזן:

צילום: ליאור דסקל

 

הכפפות מתלבשות על העגלה ומאפשרות המשך אחיזה נוחה בידית העגלה. מספקות פיתרון חמים ונעים במיוחד למי שרוצה להמשיך ולטייל עם התינוק גם בימים הקרים, כאשר הידיים נשארות חמות ומוגנות מהקור שבחוץ.
 

 מגלשיים לעגלת YOYO מחברת בייביזן:

 

צילום: ליאור דסקל

 

מתלבשים על גלגלי העגל הקדמיים בקליק פשוט ומתקפלים איתה. אידאלים לשימוש בשלג ומאפשרים ל YOYO להחליק בקלות על השלג בבטיחות מלאה.
 

כיסוי חורף למנשא:

 

צילום: ליאור דסקל

 

כיסוי חורף למנשא בייביביורן שומר על חום גוף התינוק, עשוי מבד נושם ונעים, מחמם וחסין לרוח, שומר על התינוק עטוף בחמימות כשהוא נישא במנשא בנוחות גם בימים קרים.