כותרות אחרונות
Search

גוף ההכשרות הביטחוניות המוביל בישראל נחשף.

צילום: אדרנלין כושר קרבי מאת: עדי אבלס 

 

גוף ההכשרות הביטחוניות המוביל בישראל נחשף.

התאגדנו יחד טובי המוחות הישראלים על מנת להעניק לכם  קורס הכשרה יוקרתי ומקצועי לשירות ביחידות החוד הצהליות וזו תוך התחייבות מלאה מצדנו לתוצאות.

 

יצירת מעטפת עבודה באמצעותה הצלחנו ליישר קו למול סיפורי הרקע הקשים ביותר, סיטואציות מורכבות, מועמדים בעלי חוסרים, קווי השקפה מוטעים וכיוצ'.

 

המאפיין אותנו באדרנלין כושר קרבי ובשונה מאחרים הוא שמדובר בחברת הכשרות ביטחוניות ייחודית הפועלת תחת שני קווים מנחים, כאשר הראשון הינו מקצועיות והשני ניתוח, עליהם נסקר במאמר שלפניכם.

 

ממקסימים לכם את היכולות:

כחלק מהליך ההכשרה האמור תעברו ניתוח מלא עי שילוב יד אדם ואלגוריתם מתקדם אותו פיתחו יוצאי יחידות הסייבר הישראליות כאשר מטרתו שיקוף אומדן מלא לרף יכולות המועמד תוך מתן מפרט מלא לנקודות בהם חסר ואת הצעדים אותם יש לנקוט על מנת להשלימם וזו ביחס ליחידה המתבקשת.

 

מידע המתורגם לארבע אגפי הכשרה ייחודים העומדים בראשנו ואלו האחראים על הליך התפתחותם של משתתפינו ובכך מעפילים הם לפסגות הגבוהות מכל.

 

צילום: אדרנלין כושר קרבי מאת: עדי אבלס

 

לדברי בוגר אדרנלין  – לוחם ביחידת מגלן  לחץ כאן.

 

לפניכם דבריו של בוגר אדרנלין בהם יחשוף בפניכם את השינוי שעבר בהליך ההכשרה תחת החברה.

 

אגף מקצועות הספורט – הם לקחו אותי כפרויקט אישי והפכו אותי ללוחם שעומד לפניכם היום, עבודה מבוקרת תחת סרגל מאמצים מתגבר, תפריטי תזונה תוספי מנע וידע מקצועי שאין שני לו , ללא הם וההשקעה הבלתי נתפסת הזו אני יודע שהייתי היום במקום אחר.

 

אגף פסיכולוגי – מעבר לאלו היה זה האגף הפסיכולוגי אשר הטמיע בי את המאפיינים המגדירים את לוחמי היחידה תוך הטמעת אמונה, ביטחון עצמי וידע רחב אשר העניק לי את היכולת לנתח את המעטפת שסביבי ולהעניק לה מענה ממוקד, בן אם היה מדובר במגבש אותו הרשמתי, מתגבש אותו שברתי פיזית ומנטלית או מפקד את אהדתו השגתי.

 

ניתוח וסטטיסטיקה – האגף האחראי על איסוף מידע והוצאתו מהכוח אל הפועל ע"י מתן אומדן התאמה מלא לפי הקריטריונים הצהליים, שיטות עבודה בהן יש לנקוט ואחוזי הצלחה חסרי תקדים שהשאירו את אנשי המפתח של יחידות החוד הצהליות פעורי פה למולם

 

שילוב כל אלו לצד עבודה שבשגרה, מענה מלא לאורך כל שעות היממה וליווי אישי ממדריך הצוות תחתיו פעלתי הפך אותי ללוחם העומד לפניכם היום.

 

המלצה אישית:

אם אתם מבקשים שירות בסיירות העלית ( מטכל, שייטת, שלדג ו669 ) חטיבת העוז רפאים ושלל הגדסרים המפוארים והיחידות ההתנדבותיות ואלו תוך השגת אחוזי ההצלחה מסחררים ולצד היחידים אשר מסוגלים להתחייב לכם לתוצאות  מקומכם איתנו

 

אדרנלין כושר קרבי – קורס ההכנה הבלעדי ופורץ הדרך לשירות משמעותי ביחידות העלית הצהליות מחכה רק לכם עם אימון ניסיון ללא עלות, להגשת מועמדות היכנסו לאתר, הזינו פרטים ונציגנו יצרו קשר כבר בימים הקרובים.