כותרות אחרונות
Search

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה מפתיע עם טעמים חדשים!

חדש – שיבולת שועל בננה וכרמל, צילום: סטודיו שטראוס

 

אלפרו מפתיע עם טעמים חדשים!

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, מרחיב את סדרת המשקאות הנמכרת במקרר עם טעמים חדשים. בסדרת המשקאות החדשה  ניתן למצוא משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם בננה ומשקה על בסיס שיבולת שועל בטעם קרמל.

 

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, מרחיב את סדרת  משקאות תחליפי החלב שנמכרת במקרר. הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים, משקה על בסיס שקדים ללא סוכר, משקה שיבולת שועל ומשקה שיבולת שועל בטעם וניל. עכשיו מצטרפים לסדרה טעמים חדשים ומפתיעים: משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם בננה ומשקה על בסיס שיבולת שועל בטעם קרמל.

 

חדש – שיבולת שועל בננה וכרמל, צילום: סטודיו שטראוס

 

סדרת משקאות אלפרו במקרר מותאמת לטעם הישראלי, כאשר המוצרים  מתאימים גם להקצפה ו/או להוספה לקפה. כמו כן, המוצרים מתאימים להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים, בקפה ואף לשתייה ישר מהכוס. המשקאות מועשרים בסידן ובוויטמינים. המשקאות החדשים מכניסים עניין למקרר ומאפשרים לצרכנים.יות ליהנות מחוויה חדשה בעולם תחליפי החלב.

 

משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם קרמל מתאים להקצפה ונותן "טוויסט" לטעם הקפה. משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם בננה מרענן ומתאים לשתייה בכוס, As is.

 

על פי נתוני סטורנקסט, קטגוריית תחליפי החלב הינה אחת מהקטגוריות הצומחות בישראל בענף המזון. משקאות תחליפי חלב עם מכר של 436 מ' ₪ בשנת 2023. בנוסף, תחליפי החלב בקירור מהווים 75% מסה"כ משקאות תחליפי חלב, עם מכר של כ-326 מ' ₪.

 

פרטי המוצר:

משקל

1 ליטר

כשרות

רובין

אלרגנים

מכיל: שיבולת שועל – גלוטן, עלול להכיל: אגוזים (שקד), סויה.