כותרות אחרונות
Search

בנק מרכנתיל מסייע לרשויות המקומיות בעת המלחמה בנק מרכנתיל תרם לרשויות המקומיות עשרות מחשבים נידיים

צילום: באדיבות יח"צ בנק "מרכנתיל"

 

בנק "מרכנתיל" מסייע לרשויות המקומיות בעת המלחמה.

 תרם לרשויות המקומיות עשרות מחשבים נידיים.

 

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק "מרכנתיל": "בנק "מרכנתיל" מלווה את הרשויות המקומיות מזה שנים. במיוחד בתקופה זו חשוב לנו לעמוד לצד הרשויות. תרומה זו היא חלק מהסיוע הנרחב שמעניק הבנק לרשויות המקומיות בעת החרום"

 

בעיצומה של מלחמת "חרבות ברזל", נאלצו עובדי הרשויות המקומיות בצפון הארץ ובדרומה להתפנות ממשרדיהם. בנק מרכנתיל נענה לבקשת מרכז השלטון המקומי ותרם עשרות מחשבים ניידים בכדי לאפשר לעובדי הרשויות המקומיות להמשיך להעניק שירות לתושבים.

 

עובדי רשויות מקומיות בדרום הארץ ובצפונה נאלצו להתפנות ממבני הרשויות בעקבות המלחמה, ונוצר קושי להמשיך ולהעניק שירותי חרום ושירותים שוטפים לתושביהן. לרשויות המקומיות תפקיד מרכזי במתן מענה לתושבים שלהן, במיוחד בשעת חירום בה הם מהווים הכתובת הראשונה לתושבים.

 

לבקשת מרכז השלטון המקומי, התגייס בנק "מרכנתיל" לעזרת הרשויות המקומיות ביישובים שפונו. בנק "מרכנתיל" תרם עשרות מחשבים ניידים, שיסייעו לרשויות בהמשך מתן שירותים מוניציפליים מרחוק גם בתקופה זו.

 

צילום: באדיבות יח"צ בנק "מרכנתיל"

 

שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל: "בנק מרכנתיל מלווה את הרשויות המקומיות מזה שנים. במיוחד בתקופה זו חשוב לנו לעמוד לצד הרשויות. תרומה זו היא חלק מהסיוע הנרחב שמעניק הבנק לרשויות המקומיות בעת החרום".

 

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי: "התפקיד המרכזי של השלטון המקומי הוא לדאוג לעורף כדי שכוחות הביטחון יוכלו להתפנות להשלמת המשימות בחזית. הרשויות המקומיות ימשיכו לספק את השירותים הנדרשים לתושבים שלהן גם מרחוק. אני רוצה להודות לבנק מרכנתיל שמלווה אותנו ועומד לצד  הרשויות גם בימי שגרה, על התגייסותו למשימה החשובה והתרומה הנדיבה שמאפשרת לרשויות להמשיך ברציפות תפקודית".

 

אין באמור כדי להוות המלצה או הצעה לקבלת שירות בנקאי, ובכלל זה אינו מהווה המלצה או הצעה להעמדת אשראי, ואינו מהווה ייעוץ או מחליף את לשיקול הדעת העצמאי של הלקוח והצורך בבחינה פרטנית של צרכי הלקוח ונתוניו. האמור במאמר זה משקף את דעותיהם והערכותיהם של עורכיו למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. הניתוח במאמר זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור. אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.