כותרות אחרונות
Search

"אודי אללי שירותים פיננסיים" מסייעים לעסקים: הלוואה בערבות המדינה במסלול מהיר עד 500,000 ש"ח!

צילום: ללא תמורה וללא קרדיט

 

 "אודי אללי שירותים פיננסיים" מסייעים לעסקים: הלוואה בערבות המדינה במסלול מהיר עד 500,000 ש"ח!

מלחמת "חרבות ברזל" הכניסה את כל המשק הישראלי לסוג של הקפאה, עוד ועוד עסקים מתקשים לשרוד נוכח ירידה משמעותית בהכנסות. אך יש גם פתרון: הקרן בערבות מדינה פתחה השבוע במסלול מהיר לאישור הלוואות בריביות נמוכות ופריסה ארוכה של עד 500,000 ₪ או 8% מהמחזור (הגבוה בניהם).

 

אודי אללי יעוץ פיננסי ומשכנתאות – צילום: באדיבות המצולם וללא תמורה

 

אודי אללי, יועץ עסקי ומי שמתמחה גם בעבודה מול הקרן בערבות מדינה מציין: "המציאות החדשה לא פשוטה לעסקים, הפיצויים מהמדינה נמוכים מאוד ועד שיגיעו ייקח עוד המון זמן. הפתרון הכי מיידי והכי יעיל הוא הלוואה מהקרן בערבות מדינה בריבית נמוכה ותנאי החזר טובים. כעת הקרן הקלה משמעותית בבירוקרטיה ובדרישות כך שרוב העסקים בישראל יוכלו לקבל הלוואה משמעותית ומשתלמת שתאפשר לכולנו לעבור את הימים האלו בצורה קלה".

 

נוכח המצב גם אודי וצוות משרדו החליטו להטיב עם העסקים בישראל: "אנחנו מחוייבים לערבות הדדית, אנחנו רואים עוד ועוד ישראלים יוצאים להתנדב, לסייע ולתרום- גם אנחנו מתגייסים למאמץ הלאומי בנישה שלנו- עולם העסקים. כל עסק שרוצה להגיש מועמדות נסייע לו בהגשה ובכל הבירוקרטיה הנדרשת בעלות סמלית שמכסה רק את העלויות שלנו- 500 ₪ בלבד". ראוי לציין כי בדרך כלל הגשת בקשות מול הקרן בערבות מדינה עולה לפחות פי כמה וכמה מסכום זה.

 

צילום: ללא תמורה וללא קרדיט

 

התנאי הבסיסי הוא שלבעל העסק או לעסק אין חוב פתוח בהווה או בעבר לרשויות המס וכן שחשבון בעל העסק או העסק אינו מוגבל, מעוקל, בהליך חדלות פרעון או קיים תיק הוצאה לפועל פתוח. במידה ואין לכם אחד מאלו- הדרך שלכם לקבל את ההלוואה סלולה.

 

צריכים סיוע? יחד נציל את העסקים, דברו עם הצוות של אודי אללי שירותים פיננסיים בטלפון: 0547874906  או במייל: