כותרות אחרונות
Search

"אנוטקה", חברה לייבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים מציגה חגיגת יינות מבעבעים של מותג הקאווה הספרדי "FREIXENET".

 

 

"אנוטקה", חברה לייבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים בבעלות משפחת חינאווי, מציגה חגיגת יינות מבעבעים של מותג הקאווה הספרדי FREIXENET

מבצע ייחודי לשבועות ב "אנוטקה" – תעניק בקבוק מתנה בקניית מוצרי "פרקשנט".

 

"אנוטקה", חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים בבעלות משפחת חינאווי, מציגה חגיגת יינות מבעבעים של מותג הקאווה הספרדי "FREIXENET" .

 

מבצע ייחודי לשבועות: בקבוק מתנה בקניית מגוון הסוגים של יינות מבעבעים מבית פרקשנט, בחנויות האלכוהול והיינות ברחבי הארץ בין התאריכים – 24-28 במאי 2020.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

בין היינות המבעבעים הבולטים של המותג:

  • קורדון נגרו – פארלדה, מקבאו ושארל-לו הם הזנים המרכיבים את הקאווה היבשה הזו. לקורדון נגרו צבע צהוב בהיר ומבריק, ארומות פרי מודגשות של מלון ואפרסק. טעם אלגנטי וקליל.
  • כרטה נבדה (סמי סקו) – יין לבן מבעבע חצי יבש, המיוצר בשיטה מסורתית.
  • פרקשנט אייס – קאווה חצי יבשה, המיוצרת בשיטות המסורתיות. מאופיינת בטעם פירותי מודגש, הרכב וארומה ייחודיים וקלילות מרעננת.
  • "סגורה וידה" – סדרת הרזרב של היקב, קאווה איכותית בעלת טעמים מורכבים, אלגנטית ובעלת סיומת ארוכה. 36 חודשי יישון.

 

"פרקשנט", הנו יקב ספרדי הזוכה למוניטין בעל שם עולמי בכל מה שקשור בייצור יינות מבעבעים ונחשב כמותג הקאווה (יין מבעבע ספרדי) המצליח ביותר בעולם. מדובר במותג על בכל מה שנוגע ליינות מבעבעים המיוצרים  בספרד בשיטת "מתוד שמפיין". פרקשנט, הינו היצרן והיצואן הגדול ביותר בעולם המייצא למעלה מ- 120 מדינות. יקב  מהגדולים בעולם, ממוקם באזור פנדס שבקטלוניה ,ספרד. למרות גודלו העצום, הוא מנוהל בקפדנות על ידי בני משפחת פרר, מזה 150 שנה, בכדי לשמר את האיכות והמוניטין הרב עליהם עמלה השושלת המפוארת.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 60 ₪.

להשיג בסניפי רשת Wine & More, באתר ובאפליקציית הרשת  https://wineandmore.co.il/, ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

 

אודות אנוטקה

אנוטקה הנה חברת ייבוא יין ומשקאות אלכוהוליים, בבעלות משפחת חינאווי.

 

אנוטקה, אוחזת בפורטפוליו עשיר של מוצרי פרימיום הכוללים מותגי יין מוכרים כמו פרסקולבדי, פרקשנט, שמפניה פול רוג'ר, מוגה, יקב צובה ועוד. במקביל, מייבאת הקבוצה גם מותגי אלכוהול- דוגמת וודקה KREMLIN AWARD וקוניאק HINE. בתחום הבירה מייבאת את מותג הבירה הספרדי המוביל סן מיגל ועוד…