כותרות אחרונות
Search

כל מה שרציתם לדעת על הדברת תיקנים ועל מחיר הדברה משתלם במיוחד.

צילום: freefix

 

כל מה שרציתם לדעת על הדברת תיקנים ועל מחיר הדברה משתלם במיוחד.

 

עברתם לדירה חדשה ודי מהר גיליתם שאתם לא לבד? למרות שתיקנים לא גורמים נזק הוא נחשב לחרק שאנחנו הכי נרתעים ממנו ומעדיפים להתרחק ממנו ככל הניתן. איך מדבירים תיקנים ? האם הדברת תיקנים מסוכנת לבריאות? מה סוג ההדברה המומלץ ביותר? כל זאת במאמר שלפניכם. מחפשים מדביר במחיר הדברה משתלם במיוחד? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע ולעזור לכם בכל שאלה או בקשה. דרך האתר המדבירים נט תוכלו להנות ממחירי הדברה ללא כל תחרות מבלי לוותר על שירות מקצועי, הדברה איכותית, ידע ואדיבות. כל סוגי ההדברה תחת קורת גג אחת.

 

מה חשוב לדעת לפני שמדבירים את הבית?

חשוב מאוד להבדיל בין סוגי הג'וקים השונים, סוגי מזיקים, מכרסמים וכדומה, מאחר וכל סוג מתקיים באזור שונה ומצריך שימוש בחומרי הדברה שונים, לכן טרם התחלת ההדברה חשוב שהמדביר יאתר את התיקנים ויבדוק מה סוגם ולפי זה הוא יקבע באיזה חומר הדברה הוא צריך להשתמש כנגדם. היכן יש תיקנים ומדוע הם מגיעים לשם? מניסיון של שנים אנו יודעים כי התיקנים יכולים להימצא בכל מקום ואין אזור שהם לא יכולים להגיע אליו, למשל בתוך המזגן בבית – המזגן מהווה מקלט בטוח עבור התיקנים במיוחד בעונת החורף. באמבטיה – המקום האהוב על התיקנים בגלל הלחות, הם יכולים לעלות מן הביוב או פשוט למצוא את הדרך להגיע לשם מתוך הבית. ברכב- אם רכבכם מלוכלך מפרורי מזון התיקנים בהחלט ימצאו את הדרך להיכנס לשם. במטבח – תיקנים ימשכו בעיקר לפח, איפה שניתן למצוא מזון או מתחת לכיור, מקום שנחשב לח.

 

צילום: freefix

 

הדברת תיקנים במחיר הדברה משתלם במיוחד.

מדביר מקצועי ובעל ניסיון בתחום יבחר את חומר ההדברה המתאים לפי סוג התיקן שאותו יש להשמיד. קיימים מגוון סוגי הדברה שבאמצעותם שניתן להשמיד ולהרחיק  תיקנים. הדברה בריסוס – על ידי ריסוס חומר הדברה כימי על חפצים שונים בבית בהחלט ניתן לפתור את הבעיה. הדברה ירוקה היא השיטה העדיפה עבור בתים שיש בהם ילדים ובעלי חיים ולא ניתן להשתמש בהדברה כימית. פיתיון ג'ל ומלכודת דבק – מיועד לשימוש בבתים שבהם לא ניתן להשתמש בריסוס כמו בתים שיש בהם ילדים וחיות מחמד או אם הג'וקים התגלו כעמידים בפני חומרי הדברה. למרות שהדברה ירוקה תהיה יקרה יותר ביחס להדברה כימית היא מומלצת ביותר, הדברה מסוג זה בטיחותית לבריאותכם וגם מספקת פתרון לא רק נגד תיקנים כי אם גם נגד מזיקים אחרים והיא טובה ביעילותה כמו הדברה כימית. אם אתם זקוקים לשירותי הדברה כדאי שתחפשו מדביר בעל הסמכה וניסיון בהדברת תיקנים וכזה שמציע לכם מחיר הדברה משתלם במיוחד ובקשו ממנו להשתמש בחומרים ירוקים בלבד.

 

למידע נוסף אודות מדביר במחיר הדברה משתלם במיוחד, כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור. המדבירים נט מחזיקים ברישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה.

 

אנחנו מתחייבים לשירות מעולה, הרחקת המזיק המטריד אתכם בצורה מקצועי, שימוש בחומרים מתקדמים והכל עם ניסיון של שנים רבות. צרו איתנו קשר ונשמח לייעץ לכם בכל שאלה או בקשה. ייעוץ טלפוני חינם!