כותרות אחרונות
Search

איך לבחור חברת הובלה לעסק.

צילום: freepik

 

 

איך לבחור חברת הובלה לעסק.

בחירת חברת הובלה לעסק זה עסק לא פשוט, קודם כל מהסיבה שהובלת עסק היא בדרך כלל מורכבת יותר מהובלת דירה או הובלה קטנה שהרי לעסק ממוצע יש תכולה רבה.

בנוסף, יש המון חברות המתחרות בשוק הזה כאשר חלקן מוצלחות ומומלצות יותר מאחרות אז איך לבחור ולמה חשוב לשים לב בעת הבחירה? במאמר זה ננסה לענות לכם על כל השאלות.

 

התמחות בתחום הובלת בתי עסק – ציינו שהובלת עסק היא לרוב תהליך יותר מורכב ומסובך מהובלת דירה או ריהוט למשל ולכן בעת חיפוש חברת הובלה לעסק מומלץ להתמקד בחברות המתמחות בסוג זה של הובלות, הקפדה על פרט זה תוכל לעזור במקרה של סיבוך או תקלה בזמן ההובלה שכן המובילים הם מנוסים ומיומנים בתחום ובסופו של דבר לחסוך לכם המון כאבי ראש, זמן וכסף.

אמינות והמלצות – לאחר שצמצמנו את החיפוש לחברות המתמחות רק בנישה של הובלות לבתי עסק הסינון הבא שנוכל לעשות בחיפוש הוא לפי המלצות, האם מישהו שאנחנו מכירים השתמש בשירותים של חברה כזו? איך הייתה החוויה שלו איתם? מה אומרים עליהם באינטרנט? יש המון פרטים שאנחנו יכולים לברר על אמינות, שירות ומקצועיות החברה. מחקר מעמיק בשלב זה יוכל להבטיח לנו חברת הובלות שנרגיש איתה בראש שקט לקראת המעבר ואף תוך כדי התהליך.

 

צילום: freepik

 

ביטוח – סביר להניח שציוד לבית עסק סטנדרטי הוא לא זול והיינו רוצים לשמור עליו לחלוטין בעת המעבר, היינו אחראים ומצאנו חברה מומלצת בנישה שלנו אבל כמובן שטעויות ותאונות יכולות לקרות ולכן חשוב לוודא שלחברה שבחרנו יש ביטוח על הציוד שאנו מובילים כדי שנוכל להיות בטוחים בקשר לכל הציוד ששלחנו לדרכו.
מומלץ לבחון את הפוליסה על מנת לבדוק על סכום הכיסוי, עלות ההשתתפות העצמית ומשך השלמת תהליך הפיצוי.

הצעת מחיר מסודרת – חברת הובלות מקצועית תבקש את רשימת כל הציוד שנמסר להובלה ותנסה לדלות כמה שיותר פרטים כמו מרחק מהיעד, האם יש מדרגות או רק מעלית ועוד…

ישנן חברות המגדילות ראש ואף שולחות נציג לראות את העסק עם כל הציוד וגם את היעד שאליו הוא יגיע, מה שמבטיח לנו שלא יתפספסו פרטים לפני הצעת המחיר והמחיר לא יקפוץ בהפתעה בעת ההובלה.

חשוב מאוד שהצעת המחיר ורשימת התכולה יהיו כתובים ומסודרים כדי למנוע שינויים או הפתעות בהמשך.

צוות עובדים – חשוב לתאם עם חברת ההובלות מה הם הצרכים שלכם בהובלה לדוגמה – האם תארזו לבד או תצטרכו את עזרת המובילים? יש צורך בציוד אריזה מיוחד לציוד רגיש? יש ציוד שאותו צריך לפרק? מומלץ לוודא את כל הפרטים הקטנים הללו מראש עם חברת ההובלות כדי למצוא את החברה המתאימה לנו ביותר שתענה על כמה שיותר מהצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר.

 

עוד מתלבטים במי לבחור? כנסו ל www.Hovalail.co.il