כותרות אחרונות
Search

אטרקציה לחול המועד פסח – ביקור בחדר בריחה ב "מוזיאון הספורט היהודי העולמי" בכפר המכביה.

צילום: מורג ביטן

 

אטרקציה לחול המועד פסח – ביקור בחדר בריחה ב "מוזיאון הספורט היהודי העולמי" בכפר המכביה. 

"מוזיאון הספורט היהודי העולמי" שנפתח לאחרונה בכפר מכביה בר"ג, מציע לקראת חג הפסח פעילות לכל המשפחה -תיבות בריחה מהחדשניות והמתקדמות בארץ.

לקראת חג הפסח "מוזיאון ספורט היהודי העולמי" החדש שנפתח לאחרונה בכפר המכביה ברמת גן ומציג את סיפורו של הספורט היהודי, הנפרס מסוף המאה ה-18 ועד ימינו , וכולל מוצגים אותנטיים, סיפורים על ספורטאים מעוררי השראה, אתגרים, והישגים של 100 שנות ספורט היהודי בעולם ובישראל.

 

צילום: מורג ביטן

 

המוזיאון מפגיש את המבקרים עם סיפור המורשת הספורטיבית הלאומית, ומצליח לעורר השראה וגאוות יחידה על יכולתו של העם היהודי לגבור על משברים, להמשיך ולנצח. אין עוד מוזיאון בעולם, שמרכז אוסף ספורט ייחודי ומרגש הקשור לספורט היהודי ולספורטאים היהודים.

 

צילום: מורג ביטן

 

בחג הפסח לראשונה יזמו במוזיאון תיבות בריחה מהחדשנית והמתקדמות בארץ- פעילות לכל המשפחה,עם פעילות באדרנלין גבוה, חידות, צפנים ומנעולים, ותוך כדי לימוד תכנים חדשים– הפעילות בחול המועד פסח נבנתה במיוחד למשפחות, לשעה של כייף והנאה משפחתית ועל הדרך גם אולי תצליחו לעזור ליוסף יקותיאלי, הוגה ומגשים רעיון המכביה למצוא את המפתח הגנוב שבלעדיו לא תוכל המכביה הראשונה לצאת לדרך.

 

צילום: מורג ביטן

 

הפעילות תתקיים בחול המועד פסח בימים ראשון שני ושלישי.

שעות הסיורים המודרכים: 10:00 | 12:00 | 14:00  |16:00

שעות פעילות משפחתית בתיבות הבריחה:  12:00 |  14:00 | 16:00  

 

המחיר לכרטיס לסיור מודרך במוזיאון וחדר חוויה אינטראקטיבי – 40 ₪ .

המחיר כניסה לתיבות בריחה – 25 ₪ .