כותרות אחרונות
Search

חברת "נייצ׳רספרו" מציגה תוספי תזונה מבוססי מחקרים קליניים שיעילותם הוכחה.

צילום: יח"צ

 

"נייצ'רספרו" – תוספי תזונה מבוססי מחקר ומדע.

חברת "נייצ׳רספרו" הוקמה בשנת 2015 מתוך כוונה לספק תוספי תזונה מבוססי מחקר ומדע. לפי מחקר שוק, בין שלל תוספי התזונה הגנריים שניתן למצוא על מדפי הפארמים, הייחודיות של מוצרי "נייצ'רספרו" הם תוספי תזונה המכילים חומרי גלם בינלאומיים שעברו מחקרים קליניים ויעילותם הוכחה.

 

הבשורה במגוון תוספי התזונה של חברת "נייצ'רספרו", הנה יעילות, שינוי חיובי וסיוע לשיפור הבריאות. חברת "נייצ׳רספרו" היא בעלת זכויות ואישורי יבוא של משרד הבריאות לעשרות חומרי גלם של מיטב החברות הבינלאומיות. מוצרי החברה ממוקמים כיום באלף נקודות מכירה בכל רשתות הפארם, הטבע ובתי מרקחת וטבע נבחרים.

סדרת הקולגן "פרפקט ביוטי"

מוצרי הדגל של החברה ממותגים בסדרה בשם "פרפקט ביוטי". סדרה חדשנית בישראל בתחום המתפתח הקרוי נוטרי-קוסמטיקה. הרעיון העומד מאחורי הסדרה הוא השפעה נכונה של חומרים פעילים על נראות העור ותנועתיות הגוף באמצעות הזנה נכונה. במקום למרוח תכשירים שונים ומשונים על העור, ניתן לספק לגוף את מה שהיופי שלך צריך מבפנים בצורה של תוסף תזונה.

 

את הסדרה מוביל קולגן טרומרין המגיע ישירות מיפן ומיוצר עיי חברת  ניפי אינק. היפנית, חברה הקיימת מעל 100 שנים. ניפי הנה החברה הראשונה בעולם שפיתחה את פטנט הקולגן. ניפי בעלת מחקרים קליניים משמעותיים המראים על יעילות ובטיחות של אבקת הקולגן שהיא מייצרת- היחידה בישראל תוצרת יפן.

 

קולגן טרומרין של חברת ניפי פותח בתהליך הידרוליזה, תהליך המאפשר יצירת אבקה מסיסה במים לנוזל שקוף ללא טעם וריח. לקולגן טרומרין יכולת סיוע מוכחת למראה העור, צמצום קמטוטים והענקת מראה עור צעיר ומלא ברק. היפנים משתמשים בתהליך הייצור במים טהורים שמקורם במעיינות בהר פוג׳י ביפן, מקום מושבה של חברת ניפי היפנית. קולגן טרומרין מכיל 30 שקיות אישיות של 10 גרם קולגן יפני איכותי. לפי ניפי היפנית, באמצעות ציוד לייזר חדשני ובדיקות קליניות יש שיפור משמעותי תוך 8 שבועות מתחילת השימוש.

צילום: יח"צ

סדרת ׳פרפקט ביוטי׳ מספקת חלופה טבעית לתכשירים קוסמטיים בצורת מבחר תוספי תזונה כדי לסייע בנראות חיונית של העור, הלחות, הגמישות, חוזק השיער, הציפורניים וצמצום הקמטוטים. תוספי "פרפקט ביוטי" מיועדים גם לאלו הבוחרים להמשיך ולבקר את רופא האסתטיקה שלהם, להאדיר את תוצאות הטיפולים שהפכו פופולריים בשנים האחרונות. בעזרת השימוש בתוספים אלו, ניתן להבליט ולהאריך את תוצאות הטיפולים.

 

כשהשוק רווי בתכשירים שלאו דווקא מותאמים לכל אחת ואחד, המוצרים של "פרפקט ביוטי" מגוונים כך שלכל אחד או אחת יש את התוסף המתאים לו או לה ביותר. עכשיו גם אתם יכולים להנות ממראה צעיר ורענן עם תזונה של רכיבים ייחודיים שנחקרו ונמצאו יעילים בשיפור המראה.

 

סדרת "פרפקט ביוטי" כוללת 7 תוספי תזונה, עם מטרה אחת: לתת לך להיראות ולהרגיש במיטבך.

 

לפרטים נוספים:

טלפון: 1-800-07-11-33

אתר: https://www.naturespro.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/NaturesProIL

אינסטגרם: https://www.instagram.com/naturespro/