כותרות אחרונות
Search

עם פרוץ המלחמה, החליטו ב "רדיקל" ו"מתחת לרדאר" לאחד כוחות ולהקים יחדיו מערך סיוע הומניטרי לשעת חירום…..

 

 

הקמת מערך סיוע חירום.

איש לא דמיין לרגע שזה יכול לקרות, שנקום בבוקר יום שבת למלחמה הקשה ביותר שמדינת ישראל ידעה. לא האמנו שהחברים שלנו יהיו אלו שעומדים בחזית ומסכנים את חייהם, שישובים שלמים ישרפו או שנתקל ברשת בסרטונים של חברים וקרובים נרצחים ונחטפים.

 

עם פרוץ המלחמה, החליטו ב "רדיקל" ו"מתחת לרדאר" לאחד כוחות ולהקים יחדיו מערך סיוע הומניטרי לשעת חירום עבור משפחות, חיילים ואזרחים בכל רחבי הארץ שזקוקים לעזרה יותר מתמיד.

 

על רקע הואקום שנוצר, עשרות מתנדבות ומתנדבים צעירים שהצטרפו אלינו החלו להפעיל את קבוצות הוואטסאפ שלנו, https://linktr.ee/m_laradar"מה אפשר לעשות?", המחברות בין בקשות לציוד, עזרה ותרומות לבין כ-10,000 ישראליות וישראלים שמחפשים דרכים לתרום למאמץ העורפי.   

 

במקביל הם פתחו את דלתות בית רדיקל שבו עמדות עבודה עם אינטרנט, ספות ואזורי ישיבה, אודיטוריום עם 200 מושבים, מסך ומערכת הגברה, חללי אחסון, חניית פריקה וטעינה, מטבח ושירותים.

 

במהלך המלחמה הבית שלהם יתפקד כמרחב עבודה ושהייה משותפים לכל מי שזקוק/ה לכך, כמרכז לפעילויות של ארגוני חברה אזרחית ויוזמות הומניטריות שונות, וכמרכז אחסון ושינוע של מזון, תרופות וציוד.

 

בזמן הקצר שעבר מאז הקמתו, מערך החירום קיבל, עיבד והפיץ אלפי פניות – ובעזרת קבוצות הוואטסאפ שלהם והחללים והשירותים שהם הציעו בבית רדיקל כבר הצליחו לסייע למאות ישראליות וישראלים מכל רחבי הארץ.

 

במהלך הימים והשבועות הקרובים הם ירחיבו את מערך הסיוע שלהם ויכשירו חללים נוספים לצד בית "רדיקל" שבמתחם "3426" בדרום תל אביב (רחוב התחייה 27), כך שיוכלו לשמש אנשים, ארגונים ויוזמות אזרחיות שונות.