כותרות אחרונות
Search

רשת "אלפיין סטייל" יוצאת במבצע למען הכוחות הלוחמים ותומכי לחימה 15% הנחה + חמצוואר במתנה.

 

רשת "אלפיין סטייל" – צילום: יחסי ציבור

 

רשת "אלפיין סטייל" יוצאת במבצע למען הכוחות הלוחמים ותומכי לחימה 15% הנחה + חמצוואר במתנה.

 רשת אלפיין סטייל המונה 2 סניפים בפריסה ארצית ואתר מקוון, מציעה 15% הנחה לכוחות הלוחמים ולתומכי לחימה, על מוצרים חיוניים לכל מי שפוגש שטח וכמו כן חמצוואר במתנה על כל קנייה. המבצע תקף גם לכל מי שתורם לכוחות.

 

בחנות אלפי מוצרים רלוונטיים ללוחמה ולשטח: תרמילים, נעליים טקטיות, ביגוד חורף, ביגוד תרמי, חמצוואר, כפפות, כובעים, גרביים, גרבי המותג האמריקאי DARN TOUGH  העשויות מצמר מרינו איכותי, שלוקרים, סכיני לדרמן, פנסי ראש, פנסי חירום, פלפל, אקדח גז פלפל.

 

טל אזולאי בעלי רשת אלפיין סטייל: " בשבועיים האחרונים אנחנו רואים עלייה של 500% במכירות של המוצרים הללו לאור המצב. אלפי אזרחים, מילואימניקים, חיילים ותורמים מגיעים לסניפים או רוכשים דרך האתר ודאגנו להביא מלאים מכל המוצרים ההכרחיים ללחימה ולהגנה עצמית של כל אזרח".

 

המבצע יימשך עד סוף חודש אוקטובר.

 

רשת "אלפיין סטייל" – צילום: יחסי ציבור

 

רשת חנויות אלפיין טלפון 072-2505044

רחוב החשמונאים 91 תל אביב – החנות פתוחה 7 ימים בשבוע בימים א-ה 20:00 שישי 9:00-15:00

בצפון צומת יגור-מתחם חוצות יגור – החנות פתוחה 7 ימים בשבוע בימים א-ה ושבת 10:00-20:00 שישי 9:00-15:00

*ובקרוב סניף חדש בנתניה

פייסבוק

אתר מכירתי

אינסטגרם

טיקטוק

 

אודות: רשת אלפיין סטייל

"אלפיין סטייל" הוקמה בשנת 2008 ובבעלות טל אזולאי, מטפס מוכר בקהילת המטפסים, הינה רשת חנויות ציוד טיפוס,ציוד סנפלינג,ציוד עבודות גובה וציוד טיולים  מחנאות, קמפיינג וטרקים ויבואנית המותג השוויצרי MAMMUT המוכר לקהילת המטפסים בארץ ובכל העולם.

 

מעבר לכך בשלושת סניפי הרשת ובאתר הקניות המקוון, תוכלו למצוא את כל הציוד הנדרש לטיולים מחנאות ושטח, ממוצרי שטח שכל איש שטח או מילואימניק צריך ואפילו לפיקניקים, עד לציוד שיתאים לטיפוס הצוקים וטיפוס ההרים סנפלינג וציוד למערנות ואפילו  ציוד לעבודות גבוהה וגם כל ציוד הטיולים האיכותי ביותר עם פתרונות שניתן למצוא רק ברשת, בין אם את הולכים לטפס את האוורסט או הר, אחר, טיול בשביל ישראל או בדרום אמריקה רשת אלפיין סטייל היינה הרשת המקצועית ביותר בישראל .

 

מקצת הפריטים שתוכלו למצוא ברשת: מביגוד, הנעלה ועד ציוד מקצועי: ביגוד טרמי,מעילי סקי,מעילי פוך,נעלי טיולים, נעלי ריצת שטח, תרמילים, מנשאי תינוקות, מנשאי מים, כלי בישול, ציוד לג'יפאים,ציוד למערנות, ציוד עבודות-גובה, גזיות, פנסים, סכינים, אולרים, משקפות, כובעים, כפפות, מכנסי טיולים, סנדלים, שקי שינה, אוהלים, מקלות הליכה,רצועות סלייקליין,גרביים,מעילי פליז,סופטשלים, מעילי GORE-TEX,מטענים לטיולים, תאורה לטיולים, ערכות עזרה ראשונה,ציוד טיפוס,ציוד לטיפוס הרים,מגפי בלאנסטון.

 

המותגים שהרשת מייבאת, מקצועיים ומעולים בתחומם:

,MAMMUT,LEKI,5.10,ROCK-EMPIRE, OCUN, KONG, MAD-ROCK, OMEGA PACIFIC, SNOW PEAK, TRANGO, BACH, GIBBON, DARN TOUGH.

 

בכל חנויות הרשת ישנו קיר טיפוס לבדיקת נעלי טיפוס וציוד טיפוס. צוות החנויות מורכב ממטפסים ותיקים, מטיילים, מדריכי משלחות ומדריכי טיולים אשר התנסו באופן אישי במגוון רחב של הציוד המצוי בחנות. אלפיין סטייל עובדת עם כל היחידות המיוחדות בצבא וכוחות הביטחון, מספקת ציוד לכל קירות הטיפוס בארץ.

 

"אלפיין סטייל" שמה לנגד עינה דגש על מקצועיות אמינות וציוד איכותי ביותר, הבלעדי לרשת.