צילום: רוני פרל
חברת יחסי הציבור "דוניצה תקשורת" נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור של חברת "OkCupid".
״דוניצה תקשורת״, חברת יחסי הציבור המתמחה בטכנולוגיה של נחום דוניצה, נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור של אפליקציית ההיכרויות הפופולרית "OkCupid".
"OkCupid" מקבוצת "Match" האמריקנית, נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. על פי דיווחי החברה, 50 אלף מפגשי היכרות מתבצעים באמצעותה מדי שבוע ו-91 מיליון קשרים מתרחשים במסגרתה מדי שנה. "OkCupid" היא אפליקציית ההיכרויות היחידה שמפעילה מערך של אלפי שאלות רקע והאלגוריתם של החברה משתמש בתשובות שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם.
״דוניצה תקשורת״ מתמחה ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, בעיקר לחברות מוטות טכנולוגיה, עם מיקוד בתחומי ה-IT, מחשוב נייד, הדפסת תלת מימד, ביומד, רובוטיקה ואוטומוטיב. בין התקציבים הבולטים בהם מטפל המשרד: זום, רד, HARMAN, אסטרוסקייל, Epson, דיינבוק, Universal Robots, TSMC, XJET, קבוצת GoTech, ננו-פבריקה ואחרות.