כותרות אחרונות
Search

בשבועות הקרובים יגיעו לראשונה לישראל הרכבים החשמליים של חב' "Arcfox".

רכב חשמלי חדש בישראל צילום: יח"צ אי.וי.מוטורס 

 

 בשבועות הקרובים יגיעו לראשונה לישראל הרכבים החשמליים של חב' "Arcfox".

חב' אי.וי.מוטורס נציגת "Arcfox" בישראל תשווק בשלב הראשון 2 דגמים של חברת  Arcfox: 1. דגמי α-T (אלפא-T), 2. ו-α-S (אלפא-S), הראשון SUV מפואר בעל טווח נסיעה של 546 ק"מ והשני סדאן מפואר ומרווח, בעל טווח נסיעה של 572 ק"מ. שני הדגמים הראשונים, מצוידים בכל מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות, לרבות חניה אוטונומית, טעינה סופר-מהירה, עיצוב יוקרתי וחדשני, תקינה אירופאית ועוד…

 אוהד זליגמן יו"ר אי.וי.מוטורס הודיע כי בתקופה הקרובה תפתח החברה אולם תצוגה ייעודי לרכבי "Arcfox".

 

רכב חשמלי חדש בישראל צילום: יח"צ אי.וי.מוטורס 

 

חב' אי.וי.מוטורס נציגת Arcfox בישראל תשווק בשלב הראשון 2 דגמים של חברת  Arcfox: 1. דגמי α-T (אלפא-T), 2. ו-α-S (אלפא-S), הראשון SUV מפואר בעל טווח נסיעה של 546 ק"מ, והשני סדאן מפואר ומרווח, בעל טווח נסיעה של 572 ק"מ. שני דגמים ראשונים אלו, מצוידים בכל מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות, לרבות חניה אוטונומית, טעינה סופר-מהירה, עיצוב יוקרתי וחדשני, תקינה אירופאית ועוד…

 

במהלך החודשים הקרובים צפויה אי.וי.מוטורס לשווק בישראל 3 דגמי "Arcfox" נוספים אשר הושקו רק לאחרונה בתערוכת הרכב בבייג'ינג:

T5 – (SUV באורך 4.69 מ', בעל מפרט עשיר אשר יהווה תחרות ישירה ל-BYD Atto3, Geely Geometry, MG ואחרים),

S5 – (סדאן באורך 4.82 בעל מפרט עשיר אשר יתחרה ב-Tesla 3, BYD Seal, Zeeker, XPeng ואחרים)

Kaola – (רכב משפחתי קומפקטי ייחודי, אשר תוכנן למשפחה החשמלית המודרנית).

 

 

רכב חשמלי חדש בישראל צילום: יח"צ אי.וי.מוטורס 

 

 

המותג "Arcfox" הוקם ב- 2017 כחברה משותפת של תאגיד הרכב הענק "BAIC" וחברת "Magan", לתכנון וייצור רכבים חשמליים מתקדמים בעיצובם, בטיחותם ובטכנולוגיה המוטמעת בהם.

 

חברת "BAIC", המייצרת ומוכרת כשני מיליון רכבים בשנה, היא אחד מתאגידי הרכב הגדולים בעולם, נמצאת בבעלות ממשלת בייג'ין, ופועלת בסין ובעולם תוך שיתופי פעולה עם מיטב יצרני הרכב כגון מרצדס-בנץ, יונדאי ואחרים.

 

חברת "Magna" מתכננת, מקימה ומפעילה מאות מפעלי רכב במדינות רבות בעולם, מנהלת ומפעילה את מפעלי הייצור של מותגי רכב מובילים דוגמת פרארי, BMW, אסטון-מרטין, Porsche, מרצדס, טויוטה, פולקסוואגן ואחרים. מפעליה של Magna ידועים באיכות הקפדנית של הרכבים והחלפים המיוצרים על ידה.

 

אי.וי.מוטורס תשווק את רכבי "Arcfox" במחירים תחרותיים דגמי α-T במחיר החל מ- 240,000 ₪ ורכבי α-S במחיר החל מ-240,000 ₪.

 

אוהד זליגמן יו"ר אי.וי.מוטורס: "בתקופה הקרובה תפתח החברה אולם תצוגה ייעודי לרכבי Arcfox".