כותרות אחרונות
Search

חדש ברעננה ובישראל ! בית קפה ברזילאי "בריגדריאה" !

צילום: רותי דותן

 

מארז "בריגדירוס" – צילום: לוציאנה ברסלר

 

חדש בישראל מעדן ה"בריגדיירו" !

בברזיל ועכשיו גם בישראל,   אין אין אין מסיבה – בלי, בלי, בלי "בריגדיירו" !!

בחגים, ימי הולדת, חתונות, אירועים ומסיבות – בכל חגיגה שהיא הכוכב האמיתי הוא ה"בריגדיירו" !!

 

צילום: אבי בר

 

חדש ברעננה ובישראל !

"בריגדריאה"

בית קפה ברזילאי ראשון  נפתח ברעננה – כשר (רבנות רעננה).

בית הקפה "בריגדריאה", ברחוב החרושת 54 רעננה (מול קניון רננים), מגיש מגוון קינוחים ומאכלים ברזילאים. גולת הכותרת חטיף ה"בריגדיירו האהוב".

ה'בריגדריאה', החרושת 54, רעננה כשר (בהשגחת הרבנות רעננה)

טלפון לבירורים והזמנות: 09-8658080

 

בית קפה ברזילאי "בריגדריה" רחוב החרושת 54 רעננה כשר צילום: משה גיטליס

 

בית הקפה 'בריגדריאה' ברעננה, אליו הוזמנו אנשי תקשורת ומובילי דעה, מעוצב בקפידה ובצבעים בהירים ונעימים, ניקיון בוהק, השירות אדיב ומפנק, כל אלה משרים אווירה ייחודית, המקום בהחלט מהווה פינה חמה ומהנה וכל מי שיבקר במקום, ודאי ישוב בהמשך. האוכל שהוגש  לשולחנות בכלים ייחודיים ומעוצבים, היה טעים מאוד וחוסל במהירות, הקינוחים אותם טעמנו היו מיוחדים, מפתים וטעימים להפליא. הקפה שהוכן ביד מיומנת בצורה מדויקת היה משובח הן בטעם והן בטמפרטורה נכונה. ממליצים בפניכם לפקוד את בית הקפה המופלא והמיוחד ומובטחת לכם חוויה מופלאה ויוצאת דופן.

 

מיירי נוסבכר, קונדיטורית הבית ב- "בריגדריאה" מבעלי בית הקפה, שעלתה מברזיל והביאה איתה את ה"בריגדיירו" לישראל: "החטיף אומץ גם כאן בהתלהבות, בהתחלה על ידי קהילת יוצאי ברזיל, שרבים מהם מתגוררים ברעננה, וכעת אנו שמחים לראות שגם  הישראלים מתחילים לגלות ולהתאהב בו". 

 

הקונדיטורית מיירי נוסבכר – צילום: אבי בר 

 

חודש פברואר הוא חודש הקרנבל בברזיל אבל הפעם, גם אלו מאיתנו שיישארו בארץ, יוכלו ליהנות מקינוח ה"בריגדיירו" הברזילאי המפורסם, שעשה עליה והתמקם בבית הקפה  החדש "בריגדריאה" ברעננה, המתמחה בהכנת מאכלים וקינוחים ברזילאים ועובדיו הם יוצאי ברזיל. 

 

אלון נוסבכר בעלה של…מבעלי בית הקפה – צילום: אבי בר

ה"בריגדיירו", הממתק הפופולרי ביותר בברזיל, נולד בקמפיין הבחירות של הבריגדייר אדוארדו גומז בשנת 1945 כשמנהלי הקמפיין רצו לנצל את העובדה שהבריגדייר"השרמנטי נראה טוב, וארגנו קמפיין של חוגי בית לגיוס אוהדים ברחבי ברזיל. בחיפושם אחר כיבוד להתכנסויות, תחת אילוצי המחסור בסוכר וחלב, שלא היו אז בשפע, השתמשו מארגני הקמפיין בריכוזי חלב, שוקולד וחמאה וכך הומצא חטיף הבריגדיירו הקרוי כמובן על שמו של ה"בריגדייר".

 

"בריגדריה "בית קפה ברזילאי crgbbv – צילום: לוציאנה ברסלר

 

כיום החטיף עושה חיל בברזיל ומחוצה לה כשבברזיל ניתן למצוא אותו בכל מקום, ובארץ תוכלו לטעום אותו כרגע בסניף הראשון של בית הקפה "בריגדריאה" ברחוב החרושת 54, רעננה ומתאפיין בעיצוב ושירות ייחודי, באווירה ברזילאית טרופית וחמה. בנוסף לבריגדיירו, תהנו גם ממבחר קינוחים ומאכלים ברזילאים  נוספים כמו: פאו דה קיז"ו, טפיוקה, אסאי, קפה ברזילאי עם קצה "בריגדיירו, עוגות טריות ומותאמות אישית.

 

הקונדיטורית מיירי נוסבכר – צילום: אבי בר

 

לדברי מיירי נוסבכר, קנדיטורית ובעלת בית הקפה "בריגדריאה": "הבריגדיירו אומץ גם כאן בהתלהבות, בהתחלה על ידי יוצאי ברזיל, וכעת גם הקהל המקומי מתחיל לגלות ולהתאהב בו, ואגב הוא גם כשר. לאחר שפתחתי את קיוסק "בריגרדריאה"  בשוק קניון עזריאלי בתל אביב, קיבלתי תגובות מדהימות וחיוביות מהלקוחות הישראלים  וזה היה רק מתבקש שנפתח מקום קבוע ומיוחד.

 

פאו דה קיז"ו – צילום: אבי בר

 

בנוסף, אומרת נוסבכר, יש לנו הזמנות רבות מחברות היי טק, אך לא רק  המבקשות לערוך אירועי   HAPPY HOUR  עם בריגדיירוס מכל הצבעים וטעמים וכן מאכלים נוספים מלוחים מהתפריט שלנו כמו הטפיוקה ולחם גבינה טרי הנאפה במקום ועוד."

 

צילום: אבי בר

 

הבריגדיירו עצמו מגיע במגוון של מעל 20 טעמים ייחודיים ובהם: קלאסיק- שוקולד בלגי, ריבת חלב, תות בציפוי סוכריות תות, פיסטוק, שוקולד לבן, ושוקולד מריר, קוקוס, פסיפלורה, וגם בריגדיירו בטעמי חטיפים מוכרים כמו קיט קט, אוריאו,לוטוס, קינדר בואנו וטוויקס. כאמור , בנוסף לבריגדיירו במקום תפריט מלא הכולל: כריכים, פסטות, סלטים וכמובן… מתוקים.

 

 

צילום: אבי בר

 

שעות הפתיחה:
יום א' 08:30 –  17:00

ימים ב' – ה'- 08:30 – 19:00

יום ו' – 08:00-13:30

טלפון לבירורים והזמנות: 09-8658080

 

מחירים לדוגמא:

 

 

מחירו של כל כדור בריגדיירו הוא 6 שקלים.  מחיר הבריגדיירו המיוחדים בטעמי החטיפים הוא 9 שקלים לכדור ובריגדיירו בגרסת הקרם נמכר בצנצנת אישית ומחירו הוא 15 שקלים.

 

צילום: אבי בר

 

קערת אסאי ברזילאי עם גרנולה, פרות, מוגש בקליפת קוקוס (45 שקלים); טפיוקה עם 4 ממולאים מלוחים ומתוקים (25 שקלים); פאו דה קז'ו – לחמניית טפיוקה וגבינה ברזילאית (35 שקלים ל-10 יחידות) ; טוסט מלוח על בסיס קמח טפיוקה עם מוצרלה, עגבניות שרי ואורגנו (27 שקלים)

 

צילום: אבי בר

פרוסת עוגה טרייה בטעם לימון, עוגת גבינה עם כיסוי גויאבה או מוס שוקולד – 25 שקלים.

 

צילום: אבי בר

 

הבריגדיירו הוא קינוח ברזילאי פופולרי המורכב מחלב מרוכז שמתבשל במשך חצי שעה עם שוקולד בלגי, ומזכיר ריבת חלב במרקם של טופי רך מאוד. בארץ ניתן להשיג את הממתק בבית הקפה "בריגדריאה" ברחוב החרושת 54, רעננה. בית הקפה מתאפיין בעיצוב ושירות ייחודי באווירה ברזילאית טרופית וחמה, ולצד למעלה מעשרים טעמים שונים של בריגדיירו התפריט כולל גם ממתקים ומאכלים ברזילאים נוספים, וכן משקאות, כריכים קלאסיים וסלטים.

 

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר