כותרות אחרונות
Search

"RiseUp" משיק פיצ'ר חדש של הוצאות המסייע לצמצום הוצאות הקניות בסופר.

צילום תמונה חינמית:  Nick Mark Mayer 

https://www.pexels.com/photo/a-woman-sitting-on-a-push-cart-7976823/

 

"RiseUp" משיק פיצ'ר חדש של הוצאות המסייע לצמצום הוצאות הקניות בסופר.

הסטארט-אפ "RiseUp" משיק פיצ'ר חדש של הוצאות סופר המסתייע בחוכמת ההמונים לצמצום הוצאות הקניות בסופר.

הפיצ'ר החדש, המונגש למשתמשים בתוך התזרים החודשי, דרך השירות הדיגיטלי של החברה בווב ובווטסאפ,  מאפשר להם לדעת האם הם מוציאים יותר או פחות על קניות בסופר, ביחס למשתמשים עם פרופיל דומה.

יובל סמט, שותף מייסד ומנכ"ל רייזאפ (RiseUp): "מנתונים שאספנו, הוצאות המזון של משפחה ממוצעת בישראל התייקרו בכ–13% בחצי השנה האחרונה. הפיצ'ר החדש יאפשר לאלפי המשתמשים שלנו, לקבל תובנות על הרגלי הקניות שלהם בסופר, על בסיס חוכמת ההמונים של 26,000 חברי קהילת רייזאפ, ולהפחית את הוצאות הסופר באופן ניכר. מדובר ביריית פתיחה לסדרת צעדים שמתכננת החברה עבור משתמשיה כדי להילחם ביוקר המחייה ולעודד צרכנות נבונה".

הוצאות המזון הפכו בחודשים האחרונים לסעיף התקציבי הכואב ביותר עבור רבות מהמשפחות בישראל, הנאבקות "לסגור את החודש" בצל יוקר המחייה העולה. לפי נתוני רייזאפ, משפחה ישראלית עם 2-3 ילדים, מוציאה בממוצע 1,828 ₪ יותר ממה שהיא מכניסה מדי חודש. סל המזון לבדו עומד על 3,516 ₪, והוא מתייקר בקצב מסחרר.

רייזאפ משיקה פיצ׳ר הוצאות סופר חדש,  המאפשר לאלפי משתמשיה להסתייע בחוכמת ההמונים על מנת לייעל את הרגלי הקנייה שלהם בסופר, ולצמצם את גובה ההוצאות. הפיצ'ר, המונגש למשתמשים בתוך התזרים החודשי, באמצעות השירות הדיגיטלי של החברה בווב ובווטסאפ, מאפשר להם בלחיצת כפתור, להשוות עצמם למשתמשים עם פרופיל דומה (לפי סטטוס משפחתי, כמות ילדים ורמת הכנסה). כך, יוכלו  להבין האם ממוצע הוצאות הסופר שלהם הוא גבוה או נמוך ביחס למשתמשים דומים להם, ומה יעד ההוצאה הריאלי עבורם. ההשוואה מתבססת על חוכמת ההמונים של 26,000 חברי קהילת רייזאפ בפייסבוק, "להיות על זה ביחד עם רייזאפ", שמהווה פלטפורמה חברתית לשיתוף אתגרים ותובנות כלכליות לטיפוח מציאות כלכלית טובה יותר בישראל. נוסף על ההשוואה, יספק הפיצ'ר למשתמשים טיפים, המלצות ודילים שנבחרו ע"י חברי הקהילה, והוכיחו את עצמם כיעילים. 

פיצ'ר הוצאות הסופר מצטרף למספר יוזמות קהילתיות, שהובילה רייזאפ לאחרונה, שהוכיחו כי שילוב בין טכנולוגיה וקהילה מסייע לצמצום משמעותי של הוצאות המזון. בין היוזמות: אתגר הסופר, שהביא לצמצום הוצאות הסופר החודשיות של חברי הקהילה ב 823 ₪ בממוצע כתוצאה משיתוף של טיפים לחסכון, וניסוי שערכה רייזאפ בקהילה, במסגרתו הרכיבו החברים יחד ״סל מזון שבועי למשפחה הממוצעת״, ומצאו כי החלפת המוצרים הממותגים במוצרים לא ממותגים מוביל לחיסכון של 24% מהוצאות הסופר.

אודות השירות הדיגיטלי של רייזאפ (RiseUp):

רייזאפ מציעה שירות דיגיטלי (בווב ובווטסאפ) המאפשר ללקוחותיה לשלוט בהוצאות היומיומיות שלהם, לחסוך ולצמוח כלכלית. השיטחה הייחודית שפיתחה החברה משלבת טכנולגיה מתקדמת, ליווי על ידי מומחים ותמיכה קהילתית. בתחילת כל חודש, המערכת של רייזאפ בונה ללקוח תזרים חודשי אישי, הצופה מראש כיצד החודש ייגמר וכמה כדאי להוציא על כל קטגוריית צריכה. הנתונים מתעדכנים בזמן אמת בהתאם להוצאות ולהכנסות, ומסייעות בקבלת החלטות כלכליות מושכלות – לרבות עידוד והגדלת חסכונות. בכל התלבטות כלכלית אפשר להתייעץ עם המומחים הפיננסים של רייזאפ או עם חברי הקהילת פייסבוק שלה ׳להיות על זה ביחד׳.

על פי מחקר ממכון חיצוני, נמצא כי משפחות רבות שיפרו את התזרים החודשי שלהן ב-1,100 ₪ בממוצע בתוך 3 חודשים או פחות מרגע ההצטרפות לשירות. בנוסף, כ-25% מהמשפחות שהצטרפו עם תזרים שלילי לשירות, הגיעו לתזרים חיובי בתוך 3 חודשים או פחות.