כותרות אחרונות
Search

"Kenneth Cole" והעיר הגדולה.! קמפיין מטורף, צבעוני ועדכני של אחד מהמותגים הכי נחשבים בעולם.

צילום:  שי פרנקו

 

"Kenneth Cole" והעיר הגדולה.!
מה קורה כשלוקחים ארבעה מובילי רשת משגעים וממקמים אותם ברחובות התפוח הגדול?
קמפיין מטורף, צבעוני ועדכני של אחד מהמותגים הכי נחשבים בעולם.

צילום: שי פרנקו

בחודש נובמבר צולם קמפיין מיוחד עבור המותג  Kenneth Cole בשלל לוקיישנים בעיר שלא ישנה אף פעם. לא, לא מדובר בתל אביב אהובתנו אלא בניו יורק, התפוח הגדול! משפיעני הרשת שנבחרו להוביל את הקמפיין ולייצג את המותג הם מייקל לואיס, שני גולדשטיין, שלמור שטרוזמן ונסטיה ליסנסקי.

 

צילום:  שי פרנקו

 

הקולקציה החדשה, כמו ארבעת המשפיענים, השתלבה בקלות ברחובות ניו יורק האורבנית והחושנית. כידוע, קנת' קול הוא מותג שלא מפסיק להתפתח וכזה שאושיות האופנה לוטשות בו עיניים בתאווה וגאווה. המותג מתגאה בכך שהוא לא רודף אחרי טרנדים חולפים ולא מושפע מהם לרגע, אם ברשתות החברתיות או בחוגים של חובבי אופנה כאלו ואחרים. Kenneth Cole הוא מותג שנשאר נאמן לעצמו, לדרך שלו ולקהל הלקוחות שלו. הוא מצליח לשמור על עדכנות ולהישאר מודרני בדרכו המיוחדת.

 

צילום:  שי פרנקו

 

בקולקציה החדשה, כל אאוטפיט, כל פריט וכל תפר בחולצה מקבל אופי משלו ומבדל את עצמו משאר הפריטים שבקולקציה כך שכל אחד ואחת יוכל ותוכל להרכיב את המלתחה הייחודית שלו או שלה.

 

בזמן הצילומים, אי אפשר היה להתעלם מהמבטים של העוברים והשבים ברחובות העיר, שרגילים מצדם לסטים של וסצנות מהסדרה "סקס והעיר הגדולה" באמצע העיר. אין ספק שארבעת היפהפיים הלבושים בבגדי המותג משכו תשומת לב מצד הניו יורקים האדישים בדרך כלל.

 

צילום:  שי פרנקו

 

 

הקמפיין צולם בארבעה ימים שכללו למעלה מ-60 לוקים שונים ו-15 לוקיישנים של התפוח הגדול. הקולקציה השתלבה בקלות בנוף הניו יורקי המרהיב, עם גורדי השחקים המדהימים, המקומות האייקונים והבלתי נשכחים, שחלקם כיכבו בשלל סרטים וסדרות שהתרחשו בעיר. כמו הקצב המהיר והבלתי פוסק של ניו יורק, גם הלוקים השונים הוחלפו בקצב מסחרר: מאלגנטי ומחויט, דרך ספורטיבי ומשוחרר ועד סקסי וחצוף. כל התכונות של ניו יורק בקולקציה אחת!

 

אחד הפריטים שלכד את עינינו, היא חולצה עם הכיתוב FUCK NORMAL מתוך ליין מיוחד שהושק לקידום העלאת המודעות להתמודדות ולהשתלבותם של אנשים המתמודדים עם בריאות הנפש בקהילה, לעורר את המודעות לנושא ולהציג את הקשיים שהם חווים ביומיום.

 

צילום:  שי פרנקו

הליין המיוחד אמנם לא נמכר בישראל, אך הוא בהחלט ראוי לציון כיוון וכל המכירות ממנו עוברות לתרומה לארגונים העוזרים לאנשים המתמודדים עם מצב נפשי מאתגר. בכל מקרה, אם חיפשתם סיבה נוספת להתאהב ב Kenneth Cole – מצאתם אותה.

 

השיח הציבורי היום אינו נותן במה מספקת לנושא ולכן המותג Kenneth Cole החליט לאמץ אותו ולשים עליו את אור הזרקורים. Kenneth Cole מאמין שכדי לקבל טוב, צריך לעשות טוב ולכן בקמפיין הנוכחי שם לנגד עיניו את קידום נושא העלאת המודעות לבריאות הנפש וכיאה למותג הוא מציג זאת בצורה מלאת סטייל המראה כי אין זו בושה להתמודד עם מצב בריאותי נפשי וכי לכל אחד יש מקום בעולם.

 

את המותג Kenneth Cole  ניתן להשיג בסניפי רשת ה"-MASHBIR בכל רחבי הארץ ,  ובאתר האונליין  https://365mashbir.co.il/