כותרות אחרונות
Search

חדש מהמותג "TUMI" – תיקי היוקרה שישדרגו לכם את הנסיעה.

 

 

חדש מהמותג "TUMI" – תיקי היוקרה שישדרגו לכם את הנסיעה.

המותג TUMI החל את דרכו בשנת 1975 כאשר החברה חרטה על דגלה מחויבות למצוינות בעיצוב וחדשנות טכנית עבור אנשי עסקים ברחבי העולם. TUMI מייצרת תיקי נסיעה ועסקים ברמה גבוהה ביותר שנועדו למזג פונקציונאליות עם תחכום. כיום, המותג נמכר ברחבי העולם ביותר מ-75 מדינות במעלה ה-2200 נקודות מכירה.

 

חברת TUMI מבדילה את עצמה מחברות אחרות בשוק התיקים, קודם כל באופן הייצור. החומרים בהם משתמשים בחברה הם חומרים ברי-קיימא, חומרים בפיתוח טכנולוגי וללא פשרות. יחד עם זאת האיכות של הפריטים הגבוהה ומבטיחה שמירה על התיק או מזוודה לאורך זמן. תיקים אלו הם מוצרי יוקרה כיום בשוק התיקים ולכן כל מי שהתנסה אפילו פעם אחת במוצר של TUMI, לא יוכל לחזור לשום מותג אחר. אורך חיי המוצרים , הנוחות, שימת לב לפרטים הקטנים של TUMI בלתי ניתנים להחלפה.

 

אלפא בארבו נביגשן תיק גב TUMI .קולקציה שמשלת תיקי מחשב, תיקי גב מזוודות ותיקי קרוסבאדי.

"ההבדל של TUMI" – המוטו של המותג, כשמהנגיעה הראשונית במוצרים תוכלו להבין את ההבדל המדובר.

 

הייחודיות של TUMI – היא הדיוק בפרטים הכי קטנים: התפרים המוקפדים, הרוכסנים המיוחדים וכאלה המספקים אחיזה נוחה, הניילון הפנימי האיכותי וכמובן העיצוב הנוח והשיקי במיוחד, שמוסיף סטייל חיוני לכל נסיעה עסקית משעממת ואפרורית.

 

הקולקציות של המותג כוללות מגוון רחב של מוצרים לנשים ולגברים, ביניהם: תיקים, תיקי נסיעה, תיקים לטיולי שטח, תיקי גב, תיקי עסקים, תיקים לנשים, מזוודות, תיקי רחצה, מחזיקי מפתחות, כיסויים לסמארטפונים ועוד…

 

שיתוף פעולה עם המותג מכוניות מרוץ MCLAREN וTUMI. קולקציה משלבת חומרים איחודיים והפעם בשילוב של קרבון, החומר שממנו עושים מכוניות מרוץ

 

עיצוב התיקים של TUMI הוא אכן חדשני אך יחד עם זאת מצליח לשמור על המראה המסורתי והמכובד. שילוב מוצלח שכזה הוא לא עניין של מה בכך וזה עוד יתרון שיש לחברה להציע.

החיבור העל זמני הזה הוא מה שמצליח לבדל אותה משאר חברות התיקים. החברה מחזיקה ביותר מ300 עיצובי תיקים שונים ומגוונים כך שהמבחר ענק וכל אחד יכול למצוא בו את התיק המתאים לו.

 

ההשקעה בעיצוב היא בלתי נגמרת וזה הקו המנחה העיקרי של החברה. מעצב של המותג ויקטור סאנץ דואג תמיד לחדש ולהפתיע בקולקציות נחשקות ודי מצליח לו .

 

שיתוף פעולה בין מעצב של TUMI ומעצב Jeff Staple

 

עיקר תשומת הלב של TUMI מופנית אמנם לעיצוב וחדשנות אך בתחום האבטחה החברה איננה מוכנה להתפשר. לכן, כל המזוודות של TUMI מצוידים במנעולים המיוצרים בטכנולוגיית TSA. טכנולוגיה זו מאפשרת לאנשי ביטחון בשדות תעופה ברחבי העולם לפתוח את התיקים (בעת הצורך) מבלי לגרום נזק למזוודה (למי מאיתנו זה לא קרה?) ומנגד למנוע פתיחה של המזוודה וגניבת פריטים מתוכה על ידי גנב מזדמן. טכנולוגיית ה-TSA פותחה לאחר אירועי הטרור ב-11 בספטמבר בארצות הברית וניתן למצוא אותה בכל מזוודה של חברות הפרמיום בעולם.

 

התיקים והמזוודות של חברת TUMI משדרים יוקרה וחדשנות אך יחד עם זאת סטייל מתמשך ועיצוב מרהיב. תוסיפו לזה את מנעולי הביטחון המתקדמים ותקבלו מוצר מהודק, מהוקצע ועשוי לעילא.

 

קולקציה חורף 2022 TUMI

קהל היעד הוא בעיקר אנשי עסקים אשר נמצאים בנסיעות וטיסות באופן תדיר ומנגד, התיקים והמזוודות של TUMI מיועדים למי שלא מוכן להתפשר ורוצה להשקיע במוצר שמחזיק לאורך שנים להיפך מכזה שעלול להתבלות ולהיקרע כמה חודשים אחרי שרכש אותו.

 

קבוצת רולטיים, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים, ביניהם את המותג סמסונייט, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג התיקים הבינלאומי Tumi בישראל לפני כ5 שנים.

הזיכיון עבר אל רולטיים במסגרת רכישת סמסונייט עולמית את המותג TUMI.

 

 

את תיקי היוקרה ומזוודות הפרמיום של TUMI ניתן להשיג בסניפי הרשת:

* קניון איילון רמת-גן, קומה ראשונה, טל: 03-5062220

* גרנד-קניון חיפה, קומה שנייה, טל:04-8880924

קניון רמת-אביב , קומה שנייה טל:03-7362811