כותרות אחרונות
Search

פיג'ו 5008 החדש מושק בישראל – אלגנטי, פונקציונלי ומיועד לכל המשפחה…

צילום: יח"צ חו"ל

 

פיג'ו 5008 החדש מושק בישראל.

אלגנטי, פונקציונלי ומיועד לכל המשפחה: פיג'ו 5008 החדש מושק בישראל. הדור החדש צמח בכל הממדים כדי להעניק מרחב גדול לכל שבעת יושביו, משלב עיצוב מרשים מבחוץ עם תא נוסעים מתקדם ומוצע עם הינע חשמלי מלא לצד היברידי מתון.

 

  • לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל החלה לשווק את ה-5008 החדש.

 

  • פיג'ו 5008 החדש מבוסס על פלטפורמת ה-Stella Medium החדשה אשר הוארכה כדי לאפשר לו להכיל סידור יעיל לשבעה מושבים לצד יחידות הנעה חשמליות והיברידיות מתונות בהתאמה מושלמת,\.

 

  • ה-5008 החדש ישווק בגרסה חשמלית מלאה הכוללת סוללה בקיבולת של 73 קוט"ש ומנוע חשמלי בהספק של 210 כ"ס ויחד יעניקו טווח נסיעה לפי תקן WLTP של 474 ק"מ.

 

  • בגרסתו ההיברידית המתונה, ה-5008 מצויד במנוע בנזין חדש לגמרי בנפח 1.2 ליטר מוגדש אשר מפיק 136 כ"ס ו-23.45 קג"מ בשידוך למנוע חשמלי המספק 22 כ"ס ומומנט של 5.2 קג"מ וסוללה בקיבולת 0.89 קוט"ש (48 וולט) ולתיבה אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. שילוב זה מניב צריכת דלק ממוצעת של 5.9-5.8 ליטר ל-100 ק"מ בהתאם לרמת האבזור.

 

  • פיג'ו 5008 החדש יוצע בישראל בשתי רמות אבזור – ALLURE ו-GT בגרסתו ההיברידית המתונה ואילו ברמת האבזור GT הגבוהה בגרסתו החשמלית.

 

  • מחיר: החל מ-208,990 ש"ח

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

ראשון לציון, ‏יום ראשון 16 מרץ 2025

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה את פיג'ו 5008 החדש. אחיו הגדול של ה-SUV המוביל והמבוקש ביותר של פיג'ו בארץ ובעולם, פיג'ו 3008, מגיע כעת בדור חדש לגמרי.

 

פיג'ו 5008 החדש חולק חלק נכבד מאוד מעיצובו עם ה-3008 החדש וגם הוא מפגין חזות מרשימה ומושכת במיוחד, עם חזית עוצמתית ופרופיל גבוה ומלא נוכחות הודות ל טופרי האריה המזוהים כל כך עם דגמי פיג'ו. הגריל ויחידות התאורה התחדשו בהתאם – הן דקות, חדות, עוטפות את כל חזית הרכב ומעניקות חזות מודרנית וייחודית. כל גרסאות ה-5008 מצוידות ביחידות תאורת LED, כאשר רמת אבזור GT מצוידת בפנסי ה-Adaptive LED Pixel אשר מתאימות את אלומת האור לתנאי הנסיעה, לשמירת שטח הארה אופטימלי בכל דרך ללא סנוור כלי הרכב הנוסעים מלפנים או בנתיב הנגדי.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

 חלקו האחורי תוכנן מחדש בכדי להגדיל עוד יותר את המרחב הפנימי. בהתאם לכך, ה-5008 צמח במידותיו בכל היבט – אורכו 479 ס"מ (תוספת של 15 ס"מ לעומת דורו הקודם), רוחבו 189 ס"מ (תוספת של 5 ס"מ), גובהו 169 ס"מ (תוספת של 4 ס"מ) ובסיס הגלגלים התארך לכדי 290 ס"מ (תוספת של 6 ס"מ), כך שהוא הפך להיות אחד מרכבי ה-SUV 7 מושבים המרווחים ביותר בקבוצתו.

 

גם ב-5008, כמו בשאר בני משפחת האריות החדשה, תא הנוסעים מבוסס על פילוסופיית ה-i-Cockpit היוצרת תכנון חכם במיוחד ופיסול מתקדם ובו לוח מחוונים פנורמי משולב עם מסך המולטימדיה הנפרש על פני חלק משמעותי בדשבורד וגודלו 21 אינץ' (תלוי רמת גימור: אופציה ב-Allure וסטנדרט ב-GT) ותאורת האווירה הפנימית המקורית אשר מקיפה את תא הנוסעים כולו ומעשירה את האווירה, בשמונה גוונים לבחירה, בהתאם לרמת האבזור. מול הנוהג ישנו הגה קומפקטי במידותיו ובעיצוב חדש שנועד לשפר את חוויית הנהיגה. עיצובו המודרני כולל חישורים המייצרים תחושת ריחוף, פקדים אשר יודעים לזהות את אצבעות הנוהג כדי למנוע לחיצה לא מכוונת, במרכז הקונסולה ישנם שישה מתגים וירטואליים i-Toggles הניתנים לתכנות עצמאי כקיצורי דרך ועוד. חשוב לציין כי כל מערכות הרכב מופעלות בעברית מלאה.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

 

 

ה-5008 החדש מציע שבעה מקומות ישיבה בסידור של 2-3-2 וכעת גם עם תא מטען גדול מבעבר, עם נפח של 748 ליטר בסידור של 5 מושבים (תוספת של 46 ליטר), או 259 ליטר בסידור של 7 מושבים (תוספת של 49 ליטר) ועד כ-1,815 ליטר בקיפול שתי שורות המושבים האחוריות. רווחתם של כל יושבי הרכב זכתה לתשומת לב מלאה, עם מושבים נעימים ותומכים, רצפה שטוחה לגמרי במושבים האחוריים, וילונות הצללה בחלונות הצד האחוריים, מיזוג מפוצל לאחור עם שליטה נפרדת ועוד. כמו כן, שורת המושבים האמצעית מתקפלת בצורה יעילה על ידי מנגנון חדש וכן נעה על מסילה בטווח של 15 ס"מ, כדי לאפשר גישה קלה למושבים האחוריים וכן כדי לייצר שם מרחב ישיבה נוח יותר. נוסעי ה-5008 ייהנו גם משלל אביזרים, שקעים, תאי אחסון לכל שימוש וכמובן ממרחב גדול מאוד הודות לבסיס הגלגלים הגדול משמעותית מזה של ה-3008. 

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

בכל הנוגע למערכות ההינע, פיג'ו 3008 החדש המבוסס על פלטפורמת Stella Medium, יחל את דרכו בישראל עם שתי יחידות הנעה מתקדמות – חשמלית מלאה והיברידית מתונה, אשר מאפשרות ללקוחותיו, לבחור את יחידת ההנעה המתאימה לצורכיהם.

 

הראשונה, חשמלית מלאה, מצוידת בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 73 קוט"ש ומנוע חשמלי בהספק של 210 כ"ס. יחד הם מספקים טווח נסיעה בין טעינות של 474 ק"מ לפי תקן WLTP וכן 9.7 שניות להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 170 קמ"ש. טעינת הסוללה יכולה להתבצע עד הספק של 160 קוט"ש, כך שטעינת הרכב מ-20 ל-80 אחוז תארך כ-30 דקות בלבד.

 

הגרסה ההיברידית המתונה מצוידת במנוע בנזין חדש בנפח 1.2 ליטר מוגדש טורבו ועם שרשרת טיימינג אשר מפיק 136 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.45 קג"מ ב-17,750 סל"ד ומשודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים. המנוע החשמלי מספק מצדו סיוע בהספק של 22 כ"ס ו-5.2 קג"מ ויחד הם מאפשרים זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 10.2 שניות, להעפיל למהירות מרבית של 198 קמ"ש ולהציג צריכת דלק משולבת של 5.9-5.8 ליטר ל-100 ק"מ (בהתאם לרמת האבזור).

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

שתי גרסאות אלה מציעות גם שלושה מצבי נהיגה לבחירה, אשר משפיעים על תפוקת הכוח, הביצועים, החיסכון באנרגיה ועוד – מצב חסכוני (ECO), מצב רגיל (NORMAL) וספורט (SPORT). כמו כן, ישנם שלושה מצבי אחזור אנרגיה (רגנרציה) בהאטה ובלימה לטובת ההינע החשמלי, כאשר המעבר בין המצבים מתבצע על ידי מנופים מאחורי ההגה.

 

פיג'ו 5008 החדש מוצע בישראל בגרסה ההיברידית המתונה בשתי רמות אבזור – ALLURE ו-GT ובגרסה החשמלית ברמת אבזור יחידה, GT. כבר ברמת ה-ALLURE מוצע אבזור נוחות רב כמו 3 מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מצלמת חניה 360 מעלות הכוללת מבט על וירטואלי, חיישני גשם, תאורה ומרחב מסביב לרכב, כניסה והתנעה ללא מפתח, תא אחסון מקורר בין המושבים, מושבים בריפוד משולב דמוי עור ובד, חישוקי 19 אינץ' ועוד…

 

רמת ה-GT מוסיפה תפעול חשמלי למושב הנהג עם זיכרונות, מושב נוסע חשמלי, כוונון רוחב חשמלי לתמיכה הצידית מושבי AGR קדמיים עם פונקציית עיסוי ב-8 מצבים ו-3 רמות עצמה, חימום ואוורור במושבים הקדמיים בעצמה משתנה וחימום במושבים בשורה השניה, פתיחה חשמלית לתא המטען כולל חיישן הפעלה עם הרגל, פנסי LED PIXEL אדפטיביים, ריפודי עור Nappa, חישוקי "19 לגרסת ה-MHEV ו-20 אינץ' לגרסה החשמלית, גג שמש פנורמי, תאורת אווירה, גג שחור ועוד…

 

רשימת ציוד הבטיחות כולל (רמת אבזור ALLURE):

  • מערכת התרעת ערנות נהג
  • מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה
  • מערכת התרעה לניטור המרחק מלפנים
  • זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט
  • זיהוי תמרורים מורחב
  • התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות
  • התרעת תנועה חוצה מאחור
  • התרעת הימצאות כלי רכב בעת פתיחת דלתות הרכב
  • מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית
  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי
  • בקרת שיוט ומגביל מהירות, כולל עצירה וחזרה לתנועה
  • התרעה ובלימה בזיהוי רכב דו-גלגלי

 

רמת האבזור GT מוסיפה לרשימת מערכות בטיחות אלה גם מערכת שמירת מיקום בנתיב בזמן השימוש בבקרת השיוט האדפטיבית ותאורת פיקסל לד אקטיבית בחזית.

 

שירות ואחריות

פיג'ו 5008 החדש מגיע עם אחריות מלאה ל-3 שנים או 100,000 ק"מ לרכב וכן 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה, המוקדם מבניהם. הגרסה החשמלית מציעה מרווח טיפולים של 25,000 ק"מ או שנה וההיברידית המתונה מציעה מרווח טיפולים של 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מבניהם.

 

מחירים:

  • פיג'ו 5008 MHEV ברמת ALLURE: 208,990 שקל.
  • פיג'ו 5008 MHEV ברמת GT: 228,990 שקל.
  • פיג'ו 5008 BEV ברמת GT: 294,990 שקל.

 

לאתר הרכישה המקוון: לחצו כאן